Judith aniden kendine gelip etrafına baktığında tanıdık bir manzara gördü. Dük'ün konutuna çoktan varmışlardı. Düşünceleri derinleşirken arabanın durduğunu bile fark etmedi.
Judith kapıyı açtı ve kendisini karşılamaya gelen uşakla birlikte malikâneye girdi.
"Madam."
Kâhyanın ev işleriyle ilgili sorularını yanıtlayan Judith, yukarıdan bir ses duyunca başını kaldırdı. İçeri girdiğinde Derrick'in kolunu ikinci katın parmaklıklarına sarkıtıp kendisine baktığını gördü.
"Yolculuğunuz iyi geçti mi?"
Karısını çok seven şefkatli bir koca gibi gözlerinin kenarlarını kıvırarak gülümsedi.
Çok garipti. Daha önce çeşitli nedenlerle karmaşık ve sıkıntılı olan kalbi, onu görünce biraz daha iyi hisseder gibi oldu. Belki de bunun nedeni, her zaman endişeli olan Judith'in aksine Derrick'in soğukkanlılığını hiç kaybetmemesiydi. Kadın küçük dalgaların kolayca savurduğu bir çakıl taşı gibiyse, adam da büyük bir gelgit dalgasının sarsamayacağı kocaman bir kaya gibiydi.
Derrick'e yukarıdan bakan Judith, elindeki kitabı uşağa bıraktı ve sakince merdivenlerden yukarı çıktı.
"Yüz ifadenin nesi var?"
Yaklaştığı anda Judith'in yüzünün normalden daha sert olduğunu kolayca fark etti. Bunun nasıl olduğunu bilmiyordu ama yüz ifadesini olabildiğince sakinleştirmeye çalışsa da yine de bunu görüyordu.
"Haklıymışsın."
Derrick'in bakışları o kadar yoğun bir şekilde Judith'e bakıyordu ki yüzü sıcaktan kavruldu.
"Majesteleri İmparator gerçekten... ben..."
Sadece kelimeleri söylemek bile göğsüne bir taş konuyormuş gibi hissettiriyordu. Judith cümlesini tamamlayamadı çünkü buna inanmak istemediği gerçeğiyle o kadar boğulmuştu ki.
Judith, Derrick'in varlığının giderek yaklaştığını hissetti.
"Onunla görüştün mü?"
Az önce kahkahalarla dolu olan yüzü, sanki gelgit onu yıkamış gibi kasvetli bir hal almıştı. Geçmişte ona zorbalık eden Lucas'a ters ters baktığı zamanki gibi hissetmişti.
"Yalnız mı?"
O nefes alıp verirken Derrick de yaklaşıyordu. Adamın tatlı kokusu burnunun ucundan geçti. Judith belli belirsiz başını salladı.
"İşlerin böyle sonuçlanacağını hiç düşünmemiştim. Beklenmedik bir anda ortaya çıktı."
"Bir şey mi yaptı?"
Derrick kaşlarını sertçe çatarak sertçe sordu. Judith onun aklında ne olduğunu bildiğinden hızla başını salladı.
"Hayır."
Neyse ki Judith bir şey olmadan onun pençelerinden kurtuldu. Bunun iyi bir şey olup olmadığını bilmiyordu çünkü birkaç gün sonra doğum günü yemeğinde tekrar karşılaşacaklardı.
"Sadece bana önceden söylediğin için memnun olduğumu düşündüm."
Judith Killiton'la karşılaşır karşılaşmaz gardını aldı. Her zaman böyleydi ama Derrick onu önceden uyardığı için özellikle bugün böyleydi. İmparator'un o haldeki çıplak yüzü şok ediciydi ve eğer Judith hiçbir şey bilmeseydi, kafası o kadar karışırdı ki pozisyonunu terk etmeyi aklından bile geçirmezdi.
Derrick'in onun üzerindeki gölgesi derinleşti. Judith onun vücudunun üst kısmını kendisine doğru yaklaştırdığını fark etti ve hızla onu göğsüne doğru itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...