21.BÖLÜM

2.9K 91 2
                                    

İmparatorluk Ailesi'nin amblemi bir kılıç ve kalkandı.

Bayrağın asılı olduğu ana kapıdan geçer geçmez, ahenkle karışan lacivert ve altın renklerini taşıyan, açık manzaralı bir saray belirdi.  Her yere çeşmeler kurulmuş ve önlerine sonsuz bir bahçe yayılarak İmparatorluk Sarayı'na özgü sessiz ve sakin bir atmosfer yaratılmıştı.

Judith, uzun bir süre sonra malikanenin dışında olma hissinden dolayı dalgın bir şekilde İmparatorluk sarayına baktı.  Gerçekten, her zaman baksa bile, büyüklüğünün değerlendirilemeyeceği uçsuz bucaksız bir yerdi.  Araba aceleyle İmparatorluk Sarayı'nın ana binasının önüne geldi ve o daha her birini kendi gözleriyle bile göremedi.

"Dük Vaisil, Düşes Vaisil.  İkinizi bekliyorduk."

İmparatora en yakın yardımcısı olarak bakan Baş Kahya, onlara bizzat eşlik etmek için dışarı çıktı.  Kendisine saygılarını sunan Baş Kahya'ya bakarken, Killiton'la görüşmeden önce fazla zaman kalmadığını hissettiği için Judith'in boğazı sıkıştı.

İkisi de onlara rehberlik eden Baş Kahya'yı takip ederek bir süre yürüdüler.  Yol boyunca Derrick'e göz ucuyla bakarken, Derrick gergin değilmiş gibi kayıtsız bir yüzle etrafına baktı.  Judith onu görür görmez Derrick'in yeniden canlandığı günü hatırladı.  Herkes telaşa kapılıp korkuyla sarsıldığında bile, o çok kaygısızdı.

"Belki de doğası aslında böyledir."

Ona göre, bunun bir şeytanın alışkanlığı mı yoksa ırkıyla hiçbir ilgisi olmayan gerçek kişiliği mi olduğunu bilmenin hiçbir yolu yoktu.  Kesin olan şey, bu durumu şu anda Judith kadar ciddiye almadığıydı.  Kısacası, ne tür bir durum başlatacağını bilemeyeceği anlamına geliyordu.

Sürekli yürek burkucu gerilimle Judith, bir an önce malikaneye dönmek istedi.  Tabii ki, bunu gerçekten yapamazlardı, bu yüzden büyük bir çabayla içindeki bu dürtüyü bastırdı.

"Vardık."

Sonunda, onlara önderlik eden Baş Kahya, olduğu yerde durdu.

Judith, ucu görülemeyen altın kenarlı uzun kapıya baktı.  Sonunda gelmişlerdi.  Yanında duran Derrick'e endişeyle baktı.  Öncekinin aksine bu sefer gözleri buluştu.  Ne hissettiğini bilse de bilmese de, Derrick her zamanki gibi utanmaz bir sırıtış attı.

Büyük Chamberlain kapıyı çaldı ve geldiklerini duyurdu.  Kapı daha sonra içeriden yavaşça açıldı.  Judith, Derrick'in hızına ayak uydurarak kırmızı halıda özenle yürüdü ve çok geçmeden ikisi kürsünün önünde yan yana durdular.

"Kendimizi Majesteleri İmparator'a alçakgönüllülükle sunuyoruz."

Judith önce elbisesinin eteğini tuttu ve İmparatora saygılarını sundu.  Ve başını hafifçe kaldırır kaldırmaz Derrick, dün ona söylediği gibi elini doğru pozisyonda tutarak belini öne doğru büktü.  Şehvetli bir adam gibi davrandığı için onu dinliyormuş gibi görünmüyordu, ama neyse ki, aklında tutuyor gibiydi.  Görünce rahatlamış hissetse de, Judith bir nedenden dolayı aldatıldığını hissetti.

"İkinizi son görüşümden bu yana epey zaman geçti.  Siz ikiniz önce beni ziyaret edene kadar sabırlı olmaya çalıştım ama ne kadar beklersem bekleyeyim, ikinizin bunu yapmayı planladığına dair hiçbir işaret görmedim.  Bu yüzden ikinizi acilen buraya gelmeye zorladım.”
Başlarının üzerinde oldukça alçak bir ses duyuldu.  Bu sesle Judith bakışlarını aşağı bakmaktan kaldırdı.  İmparator Killiton, İmparatorluk tahtında oturuyordu ve dikkatle ona bakıyordu.  Alev alev yanan kızıl saçları ve parlak altın tahtı birbirine çok yakışıyordu.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin