63

266 12 0
                                    

Bu hiç iyi değil. Bu gerçekten iyi bir durum değildi.

Judith gözyaşlarına boğulacak gibi oldu ama tüm gücüyle kendini tuttu. Ağlamak da hiçbir şeyi çözmeyecek olsa da öfkeyle patlamayı tercih ederdi.

İçinde kabarmaya çalışan duyguları, kalan bir parça aklıyla güçlükle bastırdı. Bununla birlikte, titreyen sıkılı yumruğuyla, korkudan tamamen kurtulamayan Judith, gücün altında sallandı.

"Gerçekten de her şeyin Majestelerinin istediği gibi gideceğini mi düşünüyorsun? Benim de bir ailem var. Ortadan kaybolursam beni arayacak insanlar var!"

Hayatının çoğunu birlikte geçirdiği Vikont'u vardı. Evin hanımı olarak yaşadığı Vaisil Dükalığı. Ve hepsinden önemlisi, onu koruyan şeytan var.

O anda Judith başından beri yanında taşıdığı yakut kolyeyi hatırladı. Evet, işte buydu. Derrick tehlikede olup olmadığını anlayabilirdi. Kolyenin kriz zamanlarında bir kalkan olduğu söylenirdi. Bu kolyeden daha güvenilir bir müttefik olamazdı.

"Evet, sanırım senin için de önemli biri var."

"..."

"Ama söylemeyi unuttum galiba, ben bu imparatorluğun imparatoruyum."

Killiton onun omzunu aşağı itti ve yere yatırdı. Judith çırpınırken, yakınlarda duran bir erkek hizmetçi onlara yaklaştı ve Judith'in ellerini bağladı. Judith meydan okurcasına çığlık attığında Killiton dudaklarıyla ağzını kapattı. Boştaki eliyle Judith'in boynunda biriken gözyaşlarını sildi.

"Eğer bir şey yapmaya karar verirsem, başarmak için yapamayacağım hiçbir şey yoktur."

Judith bu sözleri duyar duymaz birden Sylvia Wirrel ile sarayın ana salonunda karşılaştıklarını hatırladı. O gün orada bulunmasının nedeni gerçekten de Killiton'la ilgili değil miydi?

"Olmaz Sylvia Wirrel, o yapmaz..."

Killiton onun ağzından çıkan beklenmedik isim karşısında kaşlarını çattı.

"Sylvia Wirrel mi? O kadının adı neden burada geçiyor?"

Sanki onun ne düşündüğünü tahmin etmiş gibi, yüzünde sinsi bir gülümseme belirdi.

"Bu ikisi arasındaki sadakatsizlik beni ilgilendirmez. Sırf birbirlerinden hoşlanıyorlar diye içine düştükleri bu karışık durum için neden beni suçluyorsun?"

Bu noktaya kadar yalan söylemesi için hiçbir neden yoktu. Belki de ikisinin bağlantılı olabileceği düşüncesi Judith'in kafasının karışmasına neden oldu.

Bu sırada Killiton'un parmakları karanlığın içindeki yakut kolyeye dokundu. Onu yakından incelerken, belirgin bir kafa karışıklığıyla kaşlarını çattı. Elinde kolyeyle Derrick'in yanında durduğu an aklına geldi.

Killiton kolyeyi koparmak üzereyken büyük bir gürültü koptu.

Bam!

Güm!

Bir şeyin şiddetle yuvarlanma sesi kulaklarında yankılandı. Neredeyse kapanmak üzere olan kapı kırılacakmış gibi açıldı ve tam zırhlı bir şövalye uçarak arka duvara çarptı. Düşen şövalyenin görüntüsü o kadar korkunçtu ki, sanki ölmemiş gibi görünüyordu. Killiton'un kaşları hoşnutsuz bir tavırla seğirdi.

"Bu da ne böyle?"

Sinirli haykırışı yatışmadan önce, iki şövalye sanki geri itilmiş gibi kapının içine yığıldı. İçlerinden birinin omzuna parlak siyah bir çizme saplanmıştı. Bir şeyi çiğnemeye benzeyen sert ayak sesleri şövalyeden acı dolu bir çığlık yükselmesine neden oldu.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin