60

300 14 0
                                    

Eğer bir fare deliği varsa Judith hemen oraya girmek istiyordu. Bugün gözlerinin kaç kez Derrick'e odaklandığını sayamamıştı. Yaşadığı onca şey arasında, onu arabasına aldığı şu anki durum en ciddisiydi.

Judith'in gözlerini onun yüzünden ayırıp etrafına bakacak cesareti yoktu. Bakışlarını azıcık yana çevirse bile şaşkınlık ya da heyecanla ona bakan sayısız insan olacağı aşikârdı.

Zaten onu bırakmasını istese bile onu dinleyecek türden bir adam değildi. Bu yüzden buradan olabildiğince çabuk çıkmayı umuyordu. En başta ona ne kadar incindiğini göstermek istememişti. Judith kaçmak üzere olan iç çekişini yutmak için kendini zorladı.

Birden Judith, Derrick'in omzunun üzerinden baktığını bile bilmediği Vincen'ı gördü. Yüzünde herhangi birinden farklı olmayan boş bir ifade vardı. Kız kardeşi ve kocasının ziyafet salonundaki ani davranışlarına tanık olacağını asla hayal edemezdi.

"... Lütfen çabuk git."

Judith başını kaldıramadı ve yüzünü onun omzuna gömdü. Derrick sanki kendi karargâhına gidecekmiş gibi oradan ayrıldı. Durgun bir yüze sahip olması ve etrafındaki insanların ne düşündüğünü umursamaması gerçekten şaşırtıcıydı.

Judith gürültülü ziyafet salonunu terk ederken, nihayet kulaklarına çöken sessizlikte yaşayabileceğini hissetti. Derrick sanki çok ağır değilmiş gibi ona sarıldı ve hiçbir zorluk belirtisi göstermeden hizmetçinin arkasından gitti.

"İşte burası."

Kısa süre sonra görevli, ziyafet salonundan çok da uzakta olmayan salonu tanıttı. Bir şeye ihtiyacı olursa kendisini aramasını söyleyen bir mesaj bıraktıktan sonra ortadan kayboldu. İkisi yalnız kaldıklarında Judith nihayet rahatlamış hissetti ve tuttuğu nefesi dışarı verdi.

Derrick onu ancak ortak salonun içindeki yumuşak kanepeye ulaştıktan sonra yere bıraktı.

"Bunu neden birdenbire yaptın?"

"Gerçekten bilmediğin için mi soruyorsun?"

Beklediği gibi, Killiton'un bu görüntüden hoşlanmadığının doğru olduğunu tahmin etti.

Derrick bacaklarını Judith'in önünde bükerek oturdu ve Judith'in ayaklarını kalçalarına yerleştirdi. Kızın ayağına tam oturmayan ayakkabılarını çıkarırken o kadar dikkatli ve tereddütsüzdü ki Judith onun daha fazla incinebileceğinden endişe edip etmediğini merak etti. Abartmaksızın, ona karşı hizmetkârlardan daha cömertti.

"Bana böyle bir yerde sana davranmamamı mı söylüyorsun?"

Alçak bir ses tonuyla homurdandı. Judith, yırtılmış derisinden kan sızan Killiton'a arkasını döndüğünde nedense ayaklarının dayanılmaz bir acı içinde olduğunu düşündü.

"Bana böyle davranma!"

Derrick onun buraya kadar gelmesine rağmen hâlâ tedaviyi reddeden tavrı karşısında kaşlarını vahşice çattı. Judith'in onu durdurma çabalarını görmezden geliyor gibiydi ve hemen ayak bileklerini kavradı.

"Gelecekte kiminle karşılaşacağımı biliyorum! Yaramın aniden iyileşmesi sizce de garip değil mi? O halde şu anda sadece ilk yardımı kullanmalı ve malikâneye döndüğümüzde uygun tedaviyi uygulamalıyız."

Eğer bu malikâneye giden araba olsaydı, Judith tedaviyi reddetmezdi. Ama henüz ziyafet salonundan ayrılmamışlardı. Birisi yaranın önemli ölçüde iyileştiğini fark etseydi, şüphesiz şüphelenirdi.

Aslında başkalarının görüp görmemesi önemli değildi. Hannibal'ı önemsiyordu; Derrick'in sihrini geri kazanıp kazanmadığını bilmiyordu. Hannibal'a herhangi bir bilgi vermek istemedi. Şu anda, onun cehaleti Judith ve Derrick için en büyük mutluluktu.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin