"Siktir, acıyor. Karman'dan tüm sihirli güçlerini kaybettiğini duydum. Bu yalan değil miydi?"
Ay'ı örten bulutlar yavaşça uzaklaştı ve parlak bir ışık huzmesi yatak odasına girdi. Sis benzeri karanlık bir nebze olsun dağıldı.
Sonunda ortaya çıkan gölge bir insanınkine öncekinden daha yakındı. Karman da bunu daha önce söylemişti ve görünüşlerini böyle bir anda değiştirip değiştiremeyeceklerini merak ediyor.
Çok geçmeden ayak sesleri duyuldu. Judith karanlığın içinden iki ayağın çıktığını gördü.
Yavaşça yaklaşan şeytan kendini daha net gösterdikçe Judith'in nefes alış verişi ağırlaştı. Parmak uçlarının mı yoksa kalbinin mi titrediğini bilemiyor.
"Korktun mu?"
Derrick, Judith'in kalp atışlarının normalden daha hızlı attığını fark ederek sordu. Judith alt dudağını büzdü ve belli belirsiz başını salladı. Burada büyük bir tepki gösterirse, daha önceki tatsız saldırının tekrarlanacağından korkuyordu.
Tamamen solgun ve korkmuş olan onu rahatlatmak için kısa bir süre dilini şaklattı. Yine de içinde öfke kaynıyordu.
"Daha fazla yaklaşma. Korktuğunu göremiyor musun?"
Ona yaklaşan şey, mırıldandığı kelimelerle durdu.
Judith'in gözleri uzun mührü takip ederek yukarı doğru hareket etti. Tamamen bir insana dönüşmüş olan iblisin açık kahverengi saçları ve Derrick'le aynı kırmızı gözleri vardı. Gözleri buluştuğu anda şeytan gözlerinin kenarlarını hafifçe kıvırdı ve gülümsedi.
Judith'in tüm sinirleri sanki bu karşılama hiç de hoş değilmiş gibi dondu.
"Neden geldin?"
"Birbirimizi görmeyeli uzun zaman oldu ama beni gördüğüne memnun olduğunu söylemiyorsun bile, öyle mi?"
"Beni mutlu edecek bir şey yapmalısın."
Derrick suratını ekşiterek hemen küfretmeye başlamasının şaşırtıcı olmayacağı tehdidinde bulundu.
Onun tehdidine karşılık olarak şeytan iki elini hafifçe kaldırdı ve teslim oluyormuş gibi salladı. Judith bunun, onun artık kendisine bir şey yapmayacağının bir işareti olduğunu fark etti. Yine de irkilen kalbi ritmini kolay kolay bulamıyordu.
Derrick onu terk etmeyi reddettiğinde kanguru bir bebek gibi sinirli görünüyordu. Judith'e olan kızgınlığı değil, onu bu içine kapanık duruma getiren şeytana olan kızgınlığıydı.
Derrick, Judith'i sakinleştirmek için son bir çare bulmaya karar verdi.
"Ellerini bağlayalım."
"Bundan hoşlanmadım."
İki kez konuşmadan cevap veren Lucas'a gözlerini şiddetle kaldırdı.
Derrick'in yüksek sesle verdiği emir üzerine karanlıktaki şeytan homurdanarak ellerini ileri uzattı. Beklenmedik bir şekilde itaatkâr bir tavır takındığını gören Judith, iki kişinin düşman olmadığını anladı. Aksine, şeytan kibirli olmasına rağmen yine de Derrick'in sözlerini dinliyordu.
Derrick parmaklarını şıklattı ve havada parlak bir ışık belirerek şeytanın bileğini sardı. Judith şeytanı bağladığında biraz rahatlamıştı.
"Bu da ne böyle...?"
Judith kendine gelir gelmez başı ve vücudu karıncalanmaya başladı. Başı her zaman onu rahatsız eden baş ağrısından dolayı ağrıyordu ve o iblisten kaçmak için mücadele ederken vücudu oraya buraya çarpıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...