11.BÖLÜM

5.5K 158 7
                                    

"Neden öpücük?"

"Karanlık enerjini yediğimde, sanki kendime gelemiyordum.  Hiç doyamayacağın kadar aç başladığın bir durumda yemek yersen, delirmenin eşiğine gelirsin.  Tam olarak o durumdaydım.”

"Ne, ne yiyorsun?  Karanlık enerjim mi?"

Sonunda, vücudunun “ne yediğini” kesinlikle ortaya çıkarmıştı.  Ama Judith'in kafasında bu sözleri anlamak tamamen imkansızdı, bu yüzden yüzünde şaşkın bir ifadeyle tekrar sordu.

"Fark etmemiş gibi yaparak tekrar cevap verdim ve şimdi görmezden mi geleceksin?"

Derrick sonunda gözlerini, sanki onu bırakmaya hiç niyeti yokmuş gibi hâlâ vücudunda olan iç çamaşırına çevirdi.  Bununla da yetinmeyip ellerini tamamen kızın arkasına götürdü ve poposunu yoğurmaya başladı.  Kızıl arzusu sızan birinin elleriydi bunlar.

Judith, kıçına dokunan ellerine olan nefretini dile getirdi, ama o cehalet numarası yaparak gülümsedi ve sadece dudaklarını yaladı.  Gerçekten, ne utanmaz bir adam.  Gerçekten de, ona kalan iç çamaşırını çabucak çıkarması için ısrar ediyormuş gibi hissettirdi.

Telaşla gözlerini ondan kaçırdı.  Şimdilik parmak uçlarını iç çamaşırına geçirdi ama istediği gibi hareket ettirmedi.  Vücudunda giydiği tek şey olduğu için endişelenmeden edemiyordu.  Bakire olduğundan beri başka bir erkeğin önünde çıplak olmamıştı.

"Cevabım, sanırım duymak istemiyorsun?"

Acı çeken ona göz kulak olan adam, çenesini eğdi ve oldukça yavaş bir şekilde sordu.  Çatışmalarını hemen sona erdiren bir soruydu.  Judith yükselen utanç duygusunu bir şekilde bastırırken, iç çamaşırını dikkatlice çıkardı.  Artık vücudunda hiçbir şey olmayan çıplak bir insandı.

Daha önce olduğu gibi bazı kaba tepkiler vereceğini açıkça umduğu adam, beklenmedik bir şekilde hiç tepki vermedi.  Tüm zaman boyunca bir yay gibi çizilmiş dudakları bile sıkı bir çizgideydi.  Sessizlik Judith'i rahatlatmaktan çok endişelendiriyordu.  Judith ona gergin bir bakışla baktı.

"Kya!"

Beklenildiği gibi.

Derrick bir anda iki elini de kavradı ve yatakta kaldırdı.  Judith'in şiddetli fiziksel güçle birlikte sürüklenmekten başka seçeneği yoktu.  Gözleri, kadının şehvetli göğsünde o kadar heyecanla yukarı aşağı hareket ediyordu ki, odağını kaybetmek üzereymiş gibi görünüyordu.

"Ben, whoo, önce onu koyup sonra konuşamaz mıyım?  Sikim daha önceden beri patlayacakmış gibi geliyor."

"Ne koyacaksın?!"

Judith isyan etti, her biri onun beline yakın olan geniş açık bacaklarını kabaca salladı.  Derrick, diğer eliyle iki elini de zar zor tutarken, cinsel organını acıtacak kadar bastıran pantolonunun belinin düğmelerini çözmeye başladı.

Kısa bir süre sonra, devasa büyüklükte bir penis, cesurca başını kara bir ormandan dışarı çıkararak kendini överek ortaya çıktı.  Judith, bir erkeğin cinsel organını ilk kez gördüğüne şaşırmaktan çok, iri cüssesinden ürkmüş olduğu için ağzını kocaman açtı.  Sıkıca dikilmiş şeyin koyu kırmızı damarları, sanki insan vücudunun bir parçası değilmiş gibi görünmesini sağlıyordu.

Dürüst olmak gerekirse, iğrençti.

"Yapma!"

Judith onun kalın aletini bacaklarının arasına sürttüğünü gördü ve ölümcül bir şekilde sararırken bağırdı.

"Bu, benim ilk seferim, yani... Korkuyorum!"

Her zaman sakin olan kişiliği onu birçok kez etkisi altına aldı.  Hiç bilmediği bir kimlikle, sonunda böyle bir duruma çabucak geldi.  Böyle bir durumla ilk kez karşılaşıyordu, bu yüzden kendini hiç sakinleştiremedi.  Duraksayan Derrick, başının tepesine kadar yükselen korkudan titrerken dilini hafifçe tıklattı ve bağırdı.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin