40.BÖLÜM

4K 94 11
                                    

"Evet…"

Kız yavaşça hareketlerine devam etti.  Judith'in elleri durmadan, kocasının yüzüne tamamen kendini kaptırmış halde bakıyordu.  Kendini ondan koparmak kesinlikle imkansızdı.

Bu duygu sarhoş ediciydi.  Derrick birden Judith'i belinden yakaladı, sanki hiç nefes alamıyormuş gibi son damlaya tutunmaya çalışıyordu.  Düşes, kendi heyecanını fark ettiğini düşünerek buna şaşırdı.  Arkasını dönerek elbiseyi yukarı çekti, önce bacaklarını ortaya çıkardı ve göbek bölgesine getirdi.  Altında beyaz külot belirdi.  İblis, kızın ne kadar ıslak olduğunu hissederek parmaklarını üzerlerinde gezdirdi.

Bu beklenmedik hareketlerden Judith titredi ve kulakları kıpkırmızı oldu.

"Çoktan ıslandın mı?"

İblis, ustaca bir hareketle, kendi sözlerini kanıtlıyormuş gibi, onun külotunu çıkardı.

Judith utançtan tekrar elbisesiyle örtüldü ama Derrick'in yüzünde şimdiden muzip bir gülümseme vardı.  Karısının elini tuttu ve tekrar penisine koydu.

"İleri geri..." Derrick, sanki penisi Judith'in vajinasının içinde hareket ediyormuş gibi hareketi taklit etmeye başladı.  "İçeride olduğumu hayal et."

Şaşkın, Düşes nasıl davranacağını bilmiyordu, ama mastürbasyon yapmayı ve okşamayı bırakmadı.  Neyin daha çok onu utandırdığını bilmiyordu: Mastürbasyon sahnesinin kendisi mi yoksa iblisin yorumları mı?  Bu arada Derrick, düğmelerini tamamen açtı ve karısının yoğun bakışlarını izleyerek elbisesini çıkardı.  Artık bir olmuş gibiydiler.

Derrick'in artık içinde olduğu düşüncesine odaklanan Judith, sanki gerçekten tepede oturuyormuş ve bundan zevk alıyormuş gibi yavaşça belini hareket ettirmeye başladı.  İçine bir dolgunluk hissi geldi.  Judith, iblisin büyük penisinin aynı anda acı ve zevk yaratarak vajinasına girdiğini hissetti.  Ayak parmaklarını sıkarak ve göz kapaklarını kapatan Düşes, vücudunun her yerindeki titremeyi yatıştırmaya çalıştı.

Sadece bir yanılsama olmasına rağmen, Judith her zamankinden daha fazla sırılsıklam olmuştu.  Çok tuhaf görünüyordu, ama sanki aklını tamamen kaybetmiş gibi hoş, arzu edilir ve heyecan vericiydi.

İlk başta Judith, Derrick'in ellerinin belinde inatçı tutuşunu ve onun boğuk ve zar zor duyulan inlemelerini hissedene kadar, onun kendi kalçalarıyla aynı zamanda hareket ettiğini bile fark etmedi.  İblis onun her hareketini kontrol ederek hızlanmasını ve yavaşlamasını engelledi.  Öte yandan Judith, fantezilerinden asla ayrılmak istemiyor, her zaman onlardan zevk alıyor gibiydi.

"Hoşuna gitti mi?  Tamamen ıslanmışsın," diye fısıldadı Derrick, Judith artık kendini örtmeye çalışmasın diye kirli elbiseyi yere fırlattı.  "Ve artık gerçekten yardımıma ihtiyacın yok, değil mi?"

Düşesin meme uçları şişti, arzuyla ağrıyordu.  Derrick okşamaya başlar başlamaz parlak kırmızı ve sert oldular ve her saniye nabzı atarak büyüdüler.  İblis parmağını yaladı ve karısına en ufak bir acı bile vermemeye çalışarak nazikçe üzerlerinde gezdirdi.

Bu zar zor algılanabilen hareketler bile Judith'i bir afrodizyak gibi etkilemişti.

Arzu ve heyecan, ikisi de bundan çok havasız hale gelene kadar büyüdü.  Çıplak bedenleri titredi.  Judith utanmış olsa da, kendi hareketlerini durduramadı ve kontrol edemedi.  Bunu gören ve hisseden Derrick, parmağını tekrar yaladı ve baş ve işaret parmağıyla meme ucunu ovuşturdu.

"Oh-oh-oh, Derrick, kes şunu," diye inledi Judith, duyumlara ve vücudunun her yerinde karıncalanmalara dayanamayarak.  Olanların verdiği zevk Judith'i endişelendiriyordu.

Ama iblis artık onu dinlemiyordu, sadece belinden tutup meme uçlarını yalıyordu.  Yapışkan diliyle her milimetreyi keşfetmek istercesine dokundu onlara.  Öte yandan Judith, inleyerek belini büktü.  Zevk bir teknedeki alevler gibiydi yavaş ve inanılmaz derecede güçlü bir şekilde yayılıyordu.

Judith, erojen noktalarının tam olarak nerede olduğunu anlamak istedi, ancak geçmiş günlere bakılırsa, tüm vücudu büyük bir erojen noktasıydı. Sonuçta, Derrick hangi yere dokunursa dokunsun anında ısınıyordu.  Bu nedenle Düşes, kendi düşüncelerine konsantre olmamaya çalışarak sadece okşamaların tadını çıkarabilirdi.  Derrick'in şehvetli dudakları başını harap etti ve tam kalbine nüfuz etti.  Judith titreyerek tekrar döndü.  Penisin vajinasına sürtündüğünü, ancak vajinaya girmediğini hissettiğinde daha da ısınıyordu.

"Lezzetli bir göğsün var," diye mırıldandı Derrick ve hiç düşünmeden meme ucunu tekrar ısırdı.

Judith, iblisin güzel ve şehvetli gülümsemesini görerek, her zamanki şaşkın bakışıyla ona baktı.

"Peki neden her zamanki gibi hareket etmiyorsun?"

İş sevişmeye geldiğinde iblisin sesi her zaman daha sert ve alçaktı.

Tekrar kızaran Judith, hemen beline doğru hareket etti, her zamanki hareketleri taklit etti ve bir inilti çıkardı.  Derrick göğüslerini okşamaktan vazgeçmedi.  Açık teni kırmızı bir iz bırakacak kadar sert ama karısını incitmemek için nazikçe tuttu.

Bu tür okşamalardan Judith'in meme uçları sürekli sertleşiyordu ve gözlerinde heyecan vardı.  Ancak Derrick her şeyi bu kadar çabuk ve basit bir şekilde bitirmek istemedi, bu yüzden sertleşmeye devam etti ve sonra tekrar daha yumuşak oldu.  İblis, Judith'in yanaklarını ve kulak memesini ısırmaya devam etti.

Düşes, böyle fırtınalı bir geceden sonra yataktan kalkmanın ne kadar zor olacağını zaten hissetmişti, çünkü bu daha başlangıçtı ve zaten kesinlikle gücü kalmamıştı.  Büyük olasılıkla, kendi kendine giyinemeyecek bile.

"Ah!"

Judith, Derrick'in parmaklarının vajinasına girdiğini hissedince aniden inledi.

İblis çok derine girerek kızın titremesine ve bacaklarını sıkmasına neden oldu.

"Rahatla." ancak bundan sonra Judith gerçekten sakinleşti ve eğlenmeye devam etti.  Eşini rahatlatmak için iblis, kendisinin istediği gibi başparmağıyla klitorisi uyarmaya başladı.

Judith alkol zehirlenmesinin ne olduğunu bilmeseydi, kesinlikle şu anda bunu yaşadığını düşünürdü, çünkü bu sadece baş dönmesine yakın tarif edilemez bir duygudur.  Sekste kısa bir ara, vajinayı çiftin ilk seferiymiş gibi yeniden daralttı, bu da Derrick'i güldürdü.

Başka bir parmağıyla içeri girdi ve onları yavaşça içeri ayırdı, eşinden akan sıvıyı gördü,

"Zaten çok dolu olduğunu hissediyor musun?"

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin