54

222 6 0
                                    

Ophelia, İmparator'a bakan bir ayçiçeğine benzeyen bir kadındı. Ancak güneş ışığı ve besin sağlayan İmparator'un sevgisini alamadığı için solması doğaldı. Tekrar tekrar kuruyan ve sonunda tomurcuklarını aşağı eğen ayçiçeği gibiydi.

Kendi değerini yitirmiş bir çiçek güveler tarafından yenmeye mahkûmdur. Kızgınlık duyguları tarafından yutulduğunda, sinir krizi geçirerek sessizce çıldırdı.

Yani kırmızı gözleri olduğu ortaya çıktı?

Judith'in bildiği gibi, bir önceki İmparatoriçe Ophelia'nın insanlara bir ormanı hatırlatan parlak yeşil gözleri vardı. Bu yüzden Killiton annesinin gözlerinin aniden kırmızıya döndüğünü fark etseydi, onun bir şeytan olduğundan şüphelenirdi.

"Annem hayatını sevgiye adamışken trajik bir şekilde hayata veda etti. Bana her gün sarılırken, zayıflığımı kimseye göstermememi söyledi... Zayıflığımın keşfedildiğini hissedersem, başkalarını kullandığından emin ol-"

"..."

"-Başkalarının ellerini kirletmek anlamına gelse bile."

Judith bunu ona neden söylediğini bilmiyordu ama şimdilik sesini çıkarmadı.

"Ve bu rolü her zaman yerine getiren kişi kocanızdı."

Sonra konu birden Derrick'e kayınca Judith farkına varmadan omuzlarını silkti.

Bu şimdi ne anlama geliyor?

İşaret ettiği Derrick şeytan değil, ölmüş kocasıydı. Sadece yakın arkadaş olduklarını düşünen bu iki insan arasında alışılmadık bir alışveriş olmuş gibiydi.

Killiton'un Derrick'i kullandığını mı söylüyorsun?

"Kocanızın hafızasını kaybetmiş olması çok yazık."

Derrick, Killiton'la tanıştığında ne yapmıştı? Hayır, ondan önce, Killiton neden ona bu hikayeyi anlatıyor? Onun neyi bilmesini istiyorsun? Ne söylemek istiyorsun? Judith giderek soğuyan parmak uçlarını oynatarak onunla yüzleşmeye çabaladı.

"Derrick'in hafızası hâlâ aynı mı?"

Konuşma o kadar doğal akıyordu ki, görmezden gelmek kolaydı. Judith rahatsızlığını fark eder etmez aklı başına geldi.

Eğer Killiton Hannibal'sa, Derrick'in durumunu öğrenmek için karısı Judith'i kullanıyor olabilir. Hannibal, Derrick'i hemen yok edememesinin sebebinin onun büyü gücünü koruyup korumadığını bilmemesi olduğunu söylememiş miydi?

Onu tanımak için yapılan giriş uzun ve görkemli görünüyordu ama Killiton'ın aniden Derrick'in hikâyesinden bahsetmesi şüphe uyandırmıştı.

"Evet, ne yazık ki hiçbir şey hatırlamıyor."

"Seni son gördüğümde Dük ile aranız çok iyiydi."

Killiton'un yüzünde alaycı bir gülümseme vardı.

"Gerçekten bu kadar iyi anlaşabiliyor musunuz? O bir Dük ve hafızasını kaybetmiş ama belli ki karısı her şeyi biliyor."

"Neden bahsediyorsun sen?"

"Sylvia Wirrel."

Judith'in kalbi onun ağzından aniden çıkan bu isim karşısında titredi.

"Dük ile oldukça yakın bir ilişkisi vardı o genç hanımın."

Beklendiği gibi, Derrick ve Sylvia Wirrel arasındaki ilişkiyi biliyordu. Ama Judith şu anda bu hikâyenin neden anlatıldığını bilmiyordu. Onun dokunmak istediği şeyin Derrick mi yoksa kendisi mi olduğunu anlayamadı.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin