62

251 9 0
                                    

Bu sırada Judith sanki biri onu tutup şiddetle sarsıyormuş gibi vücudunun sallandığını hissetti ve midesi bulandı.

Salonda Derrick'i bekliyordu ama aniden arkadan büyük bir el uzandı. Çığlığının bastırıldığına bakılırsa, bu planlı bir yaklaşım gibi görünüyordu.

Elin sahibi hemen büyük bir çuvalı kafasına geçirerek hiçbir şey görmesini engelledi. Judith devasa çuval tarafından tepeden tırnağa yutuldu. Bu durumda nerede olduğunu ya da nereye götürüldüğünü söyleyemiyordu.

Bir noktada, dışarıdaki manzaranın karardığını belli belirsiz hissetti. Soğuk bir rüzgâr esmediğine göre, dışarıda değil gibi görünüyordu.

Dışarıda değilse... O zaman yeraltında mı? Yapay olarak yaratılan karanlık, ay ışığının soluk karanlığı gibi değil, yayılıyor gibiydi.

Onu taşıyan, çuvalın içine gizlenmiş kişi merdivenlerden iniyor gibiydi.

Tap. Tap. Dokunun.

İnen basamakların sesi yankılanıyor ve her adımda vücudu titriyordu.

Uzun bir süre indikten sonra, vücudu nihayet yere indi, bu da istenen yere ulaştıklarını gösteriyordu. Daha önce maruz kaldığı sert muamelenin aksine, şimdiki muamele nazikti.

"Sanırım seni buraya doğru şekilde getirdim, değil mi?"

Kulaklarına dokunan ses tanıdıktı. Ancak durum o kadar ani gelişmişti ki zihni düzgün çalışmıyordu, bu yüzden gelenin kim olduğunu tahmin edemedi.

Judith çuvalın içinde inlerken, gözlerini bağlayan sıkı ip yavaşça gevşetildi.

Çuval çıkarıldığında görüşü nihayet gün gibi netleşti. Ama hayır, manzaranın daha parlak hale geldiğini söylemek zordu. Etraf, tehlikeli ve gizemli bir atmosfer yayan kırmızı bir parıltıyla kırmızı ışıklı bir bölge gibiydi.

Gözlerini yavaş yavaş kırpıştıran Judith çok geçmeden kendisine yaklaşan kişiyi fark etti.

Ancak o zaman sesin sahibinin kim olduğunu anladı.

"... Majesteleri."

Karanlığın içinde parıldayan kırmızı bir ışık, yüzünün bir tarafının kararmış gibi görünmesine neden oldu. Baştan beri kızıl olan saçları sanki yanıyormuş gibi görünüyordu.

Killiton bir adım daha yaklaştı. Refleks olarak irkilen Judith çuvaldan çıktı ve tereddütle geri çekildi. Havadaki ince gerilim yüzünden boğazı diken diken olmuştu. Onun ziyafet salonunda olmasını beklerken burada ne işi vardı?

Hayır, aslında Judith sebebini zaten biliyormuş gibi hissediyordu, bu yüzden korku doluydu.

Hannibal tehlikeli olsa bile, İmparator da tehlikeli bir adamdı.

"Tek kelime etmeden seni buraya getirdiğim için özür dilerim. Ama kocanız sizden uzak durmayı reddediyor, bu yüzden istemeden de olsa sert önlemlere başvurmak zorunda kaldım."

"Beni neden buraya getirdiniz?"

"Kocanız hafızasını kaybetmiş gibi davranarak beni kandırmaya çalıştı. Bu yüzden güç kullanmaktan başka çarem yoktu."

"Bu çok saçma..."

"İkinizin gerçekten kötü bir ilişkisi olduğunu düşünüyordum ama son zamanlarda bunu doğrudan gördüm ve durumun öyle olmadığı ortaya çıktı."

Kiliton'un tavrı aniden değişti. Judith'in boynunu sanki kolayca kırabilecekmiş gibi kavradı. Güçlü tutuş Judith'in istemsizce öksürmesine neden oldu.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin