50

293 8 0
                                    

Yatak odasının önünde duran Judith'in yenmiş gibi siyah yatak odasının içine çekildiği görüntü Derick'in gözlerinin önünde hâlâ canlıydı. Kalbi taş gibi sertleşti ve bir an kıpırdayamadı.

Akşam yemeğinden beri Lucas'ın varlığını hissediyordu. Her iblis farklı bir görünüme sahip olduğundan, onun o olduğunu anlamak zor olmadı. Ancak Judith'i ikinci kata kadar takip ettiğini fark eder etmez hemen yemek salonundan dışarı koştu.

'Tehlikede bile değilken neden böyle soğuk bir ürperti hissettiğimi bilmiyorum. Ama aceleyle gitmemiş olsaydım Judith...'

Lucas eskisine nazaran daha az şakacı gözlerle amirine baktı.

"Ya bunu tekrar yapmaya çalışırsam?"

"Bir dahaki sefere seni duvara yapıştırmak yerine boynunu bükeceğim."

"Bunu reddetmek istiyorum."

Bunu hayal ederken bile yüzünde dehşet ifadesi beliren Lucas çok geçmeden siyah bir duman şeklinde geri döndü ve penceredeki bir çatlaktan içeri girerek gözden kayboldu. Gözden kaybolduğu pencereden dışarıdaki sessiz gökyüzüne bakan Derrick ofisten çıktı.

Yatak odasına girdiğinde, bir çatırtı sesiyle durdu. Aşağı baktığında zeminin kırık camlarla dolu olduğunu gördü.

Judith'in neyi çizdiğini nihayet fark eden Derrick dilini şaklattı ve elini salladı. Ardından havadaki hafif bir rüzgâr tüm cam parçalarını emdi ve kısa süre sonra iz bırakmadan yok oldular.

Judith gözleri kör edecek kadar parlak bir yatakta mışıl mışıl uyuyordu.

Derrick biri hariç tüm ışıkları kapattı. Beyaz yüzünde yumuşak bir ışığın ardıl görüntüsü titreşti.

Sessiz yatak odasında, daha öncekinin aksine, kalp atışları düzenli ve istikrarlıydı. Derrick'e bir ninni kadar tatlı gelmişti. Ritim ve hızın eşit bir şekilde eşleşmesini dinlerken, onun hakkında rahatladığını da hissetti. Aslında bundan daha hızlı bir tempodan hoşlanıyordu ama garip bir şekilde, sadece onunla birlikte kayboluyormuş gibi görünüyordu.

Yatakta oturan Derrick onun ince ellerine baktı. Onun düz parmaklarına bakarken, kıyafetlerini bırakamayan elinin acınası dokunuşunu hatırladı. O sırada, öfkesinin ortasında sadece üzgün hissediyordu, ama şimdi bunu tekrar düşününce, garip bir şekilde daha iyi hissetti.

Düşünecek olursanız, Derrick de tıpkı Lucas gibi bir şeytandı. Aynı seviyede olmalarına rağmen Lucas'a karşı aşırı temkinli davranıyor ama Derrick'in yanındayken rahatlıyordu. Bu, ona kesinlikle güvendiğini hissettiriyordu. Kalbini sadece Derrick'e açması, onun için özel olduğu anlamına gelmiyordu.

Derrick kollarını kavuşturmuş uyuyan kıza baktı.

"Böyle aşk gibi köpeğimsi bir duyguya sahip olduğunu söyleme sakın."
Şaşkınlıkla soran Lucas'ın sesi bir sinek gibi kulaklarından gitmiyordu.

Lucas'ın dediği gibi olmayacaktı. Ama düşünceleri devam ederken, bunun gerçekleşmesi halinde nasıl bir şey olacağını merak etti. Aşk, duygular, ne büyük bir mesele. Olursa olur, olmazsa olmaz.

İşin içine duygular girdiğinde ortalığın karışacağı kimin aklına gelirdi ki? Görünüşe göre bir insan bedenine girerek gerçekten de en az onlar kadar hainleşmişti. Avucunun içini çevirmek kadar kolay gerçekleşen fikir değişikliği alışılmadık bir şeydi.

Düşünceli bir şekilde Judith'in yanına uzandı. Derrick ön kolunu yastığının altına soktuğunda, sanki sıcak vücut ısısı soğuk yastığından daha iyiymiş gibi başını uykusunda gizlice hareket ettirdi. Derrick ona yaklaştıkça, onun tatlı kokusunu alabiliyordu.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin