43

1.3K 38 0
                                    

Tören çoktan yaklaşmıştı. Judith o sırada Sylvia'nın biyografik verileri üzerinde bir araştırma yaptı. Ondan önce bile, "hanım" hakkında bilgi topladı, ancak hiçbir zaman çok fazla ayrıntı bulamadı, çünkü artık ayrıntılara ihtiyaçları vardı. Bu yüzden Judith her şeyi tekrar dikkatlice incelemeye karar verdi.

Ancak Düşes yeni bir şey bulamadı. Sylvia, ailenin başkente taşınan tek kızıydı ve etkisi küçüktü. Derrick onunla ilk kez İmparator'un doğum günü partisinde tanışmıştı. Aynı zamanda, kızın reşit olma başlangıcı gerçekleşmişti. Dük, lüks bir elbiseyle ziyafet salonunda göründüğü anda Sylvia'ya ilk görüşte aşık oldu. O sırada Judith rahatsızdı ve ortak oturma odasında dinleniyordu ve sadece Derrick'in yanında olmak onun için çok yorucu bir uğraştı. Ancak Düşes, tam da bu gün kocasının bir başkasına aşık olacağını asla düşünmezdi.

Ya Derrick, Sylvie yerine Hannibal ile karşılaşsaydı? Ve belki de aşktı, ama sadece takıntı mıydı?

"Sylvia'nın aslında Hannibal olması mümkün," diye içini çeken Derrick, karısının verdiği kağıtları bıraktı ve pencereye doğru yürüdü. Oda havasızdı.

Bu üçü arasındaki iblisin tam olarak kim olduğu hala belli değildi, ancak Judith her seferinde Sylvia'dan daha çok şüpheleniyordu. Ve şimdi Düşes endişeliydi bir sonraki toplantılarında ne olabilirdi? Ne de olsa Derrick, Vincent, İmparator ve Sylvia tören sırasında aynı yerde buluşacaklardı. Judith sonuncusundan hala emin değildi.

Toplamda tören dört gün sürer ve rütbeler özenle seçilir. Bu nedenle, Dükler kendi statülerindeki insanlarla zaman geçirir ve Sylvia muhtemelen yalnızca üçüncü veya dördüncü günde orada olur. Ve sonra ilk günden itibaren insanları göremeyecekti.

Judith, Derrick Tanrı olmadığını söyleyene kadar tek bir şey umuyordu: kutsal güç Hannibal üzerinde çalışacaktı. Eşini biraz incitsin ama düşmanın hangi bedende olduğunu tam olarak bileceklerdi. Ama artık o umut güneşteki buz gibi eridi.

"Sadece ondan şüphelenmeyi göze alamam."

"Evet, ama İmparator'un bilgi bulma konusunda bir kısıtlaması var."

Onların dışında sadece bir kişi kalmıştı, Judith'in erkek kardeşi. Aniden, Düşes yakın tarihli bir olayı hatırladı. Derrick'in yeniden doğumundan sonra Vinsen'in konağı ziyaret ettiği gün. Ve bu ona son derece garip geldi, çünkü erkek kardeşi Dük'ü sık sık görmek isteyen türden biri değil. Sadece belirli günlerde, ayda bir veya birkaç kez gelirdi. Ve her ziyaret için Vincent'ın iyi bir nedeni vardı.

Bu sefer önce Judith onunla iletişime geçmedi, gelişi kendi inisiyatifiyle oldu. Bu yüzden Vincent, tıpkı Sylvia gibi, cenaze günü malikanede dolaşırken zan altında kaldı. Ancak ağabeyimin birlikte yemek yerken yüzünde biraz garip bir ifade vardı. Üstelik Derrick'in bebekle ilgili sözlerinden sonraki yüzü de şaşırtıcıydı.

"Denersen Hannibal'ı ve onun enerjisini hissedebilirsin, değil mi?"

Birisi kapıyı çalarken soru havada asılı kaldı. Uşak kapıda belirdi.

Adamın kısa sözlerinden sonra, "Hanımefendi, kendinizi hazırlamalısınız," dedi, hizmetçiler Düşes'e yardım etmek için odaya girdiler.

Judith cep saatine baktı ve tapınağa gitmeden önce fazla zaman kalmadığını fark etti. Ağır adımlarla makyaj masasına gitti, dağınık gümüş saçlarını özenle topladı, yüzünün parlak görünmesi için renkli makyaj yaptı, beyaz bir elbise giydi.

Judith hazırlıklarını bitirdi ve aynada sakince kendine baktı. Böyle bir kıyafetle, onların düğün günü gibi görünüyordu. O gün Düşes aynı beyaz elbiseye ve parlak makyaja sahipti.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin