Derrick duvara yaslanarak ek binanın penceresinden dışarı baktı. Manzara ferahlatıcıydı ama zihni arkasındaki kapalı kapının ötesine takılmıştı. Judith'in salona girerkenki ince sırtının görüntüsü aklından çıkmıyordu. Cansız, canlılıktan yoksun görünüşü rahatsız ediciydi.
Hiç tereddüt etmemeliydim....
Bunu ne kadar düşünürse düşünsün, saçma buluyordu. İşlerin bu kadar ileri gitmesine izin vermek aptallıktı. Düşüncesizce ve küstahça verdiği karar onu tamamen gafil avlamıştı. Yine de, tam gücünü yeniden kazanmak için yeterli zamanı olacağını düşünmüştü.
İmparator'un Hannibal olmadığını anladığında, Hannibal'ın kimliğini ortaya çıkarmak için derhal diğer iki adayla ilgilenmeliydi.
Şu anda bile böyle kaba bir yaklaşıma başvurmak istiyordu ama artık yapamazdı. Hannibal Judith'e bir şey yapmıştı. Hannibal'ın ona elini uzattığı açıktı ve atılacak yanlış bir adım Judith'in hayatını tehlikeye atabilirdi.
Derrick işinde becerikliydi ama garip bir şekilde Judith işin içine girdiğinde arızalanıyordu. Kendisi gibi davranmıyordu. Bu kadar önemli bir meseleyi ertelemek onun karakterine uymuyordu.
Gücü varken Hannibal'la daha önce yüzleşmemesinin nedeni kısmen onunla ilgiliydi.
Onu yakalarsam, buradan ayrılmak zorunda kalacağım.
Başından beri Judith'le yollarını ayırma beklentisiyle güçlerini birleştirmişlerdi. Anlaşmalarının sona ermesi kaçınılmaz bir ayrılık anlamına geliyordu. Anlaşma bittiğinde Hannibal'ı yakalayacak, laneti bozacak ve bu bedeni terk edecekti.
Gitmesi gerektiğini biliyordu. Kaderinde iblis kral olmak vardı ve Judith insanların dünyasında sıradan bir insandı. Yollarının asla kesişmemesi gerekiyordu, önemsiz bir tesadüfle bile. Yine de, sanki nadir karşılaşmalarından büyülenmiş gibi ertelemeye devam etti.
Onun kendisine biraz daha parlak bir şekilde gülümsediğini ve altında biraz daha güzelce ağladığını görmek istiyordu. Bu bencil "birazcık" nihayetinde bu sinir bozucu durumu yaratmıştı.
Alışılmadık davranışının nedenini kabul etmek zorundaydı. Basit ve açıktı; onun yanından ayrılmak istemiyordu. Lucas'ın İblis Dünyası'na dönmesi gerektiğini ve Hannibal'la gecikmiş ama çok önemli bir savaşa gireceğini hatırlatmasıyla ruh hali daha da çöktü.
***
"Ben... Hamile miyim?"
Hamile.
Bu kelime av yarışması sırasında Judith'i muayene eden doktor tarafından söylenmişti. Doktor, Derrick'in tehditkâr tavrından çekinerek uzun bir süre tereddüt etti ama sonunda gerçeği söyledi.
O anda ne düşünmüştü?
Judith anlaşmadan istediği ödülü almıştı. Artık aralarında sadece Hannibal kalmıştı. O pis melezin icabına bakıldıktan sonra anlaşmalarından geriye hiçbir şey kalmayacaktı. Başka bir deyişle, Hannibal gittiğinde aralarındaki bağ tamamen kopacaktı.
Göğsü yine ağırlaşmıştı. Bir şeytan olarak hiç böyle duygular yaşamamıştı. Ama bu insan bedeninde bunaltıcı bir dizi duyguyla karşı karşıyaydı.
Kırılgan insan bedeni yüzünden zayıf düşüp düşmediğini merak etti. Yine de emin değildi. Ona karşı hep bir zaafı olmuştu.
Birdenbire pencerenin dışında karanlık bir gölge titreşti. Varlığından haberdar olan Derrick doğruldu. Gölge doğal olarak içeri gireceği için pencereyi açmaya gerek yoktu. Beklediğini göstermek için pencereye doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...