33.BÖLÜM

2.4K 76 2
                                    

Neden bu kadar sakin olduğunu anlamıyordu çünkü Derrick bir şeytan olsa bile, yine de bu bir ölüm kalım meselesiydi.  Judith kocasına bakarak şöyle dedi:

"Eğer Hannibal yanımızdaysa ve seni öldürmek istiyorsa, o zaman... neden daha erken harekete geçmiyoruz?"

Şimdi gerçekten saldırmak için doğru zamandı: Derrick özel sihirli güçleri olmayan bir kişinin vücudunda olmasına rağmen, Hannibal' da aynı konumdaydı.  Dolayısıyla şeytan da tuzağa düşürülmüştü.

"Pekala..." Judith'in yüzündeki kararlı ve ciddi ifadeyi gören Derrick güldü, sanki askeri bir alandaymış ve stratejik bir karar vermesi gerekiyordu.  Aynı zamanda yanakları öfkeyle titriyordu ve bu onu bir sincap gibi gösteriyordu.

Buna bakarak, Dük kendini tutamadı.  Karısına ve arada sırada değişen duygularına bakmak onun için ilginçti.  Derrick kızın yanağına dokunarak hafifçe sıktı.

Judith'i okşayıp parmaklarını onun dudaklarına götürerek, "Belki bunu yapabiliriz," dedi.

Derrick, karısının güzel kokusunu içine çektiğinde duygularını kontrol edemiyordu: tatlı çiçeksi.  Kadının dolgun dudaklarını aç diyen içgüdüyü güçlükle dizginleyebildi.  Judith'in parlayan gözleri güven vericiydi.

Onun kalp atışlarını duymak onu çok mutlu ediyordu, bu sakin ve yatıştırıcıydı.

"Öyleyse neden bu kadar belirsiz konuşuyorsun?"

"Büyünün bitip bitmediğinden hâlâ emin değilim."

"Ya lanet ne olacak?  O nasıl çalışıyor?"

"Lanet, kötü bir şeytanın, kişinin rızası olmadan yaptığı bir sözleşmedir.  Ve şimdi sözleşmenin taşıyıcısının tam olarak kim olduğunu bulamıyorum.  Adresi olmayan bir e-posta gönderip yanıt beklemek gibi.  Ve Hannibal'ın laneti... Daha karmaşık.»

"Nedenmiş?"

"Cesedin sahibi ve suçu işleyen kişi birbirine bağlı.  Lanet kaldırılırsa ve gücü elimde tutarsam, bir daha ölmemek için yine de dikkatli olmalıyım."

Judith yavaşça onun söylediklerini düşündü ve bu sihrin nasıl çalıştığını anlamaya çalıştı: her şey çok karmaşık ve kafa karıştırıcıydı.

"O zaman... Kendi lanetine hapsolmuşsun, değil mi?  Ve yakında bir hata yüzünden ölebilir misin?»  Judith tüm bilgileri çözmeye çalışıyordu ve Derrick onun söylediği her şeye katılarak başını salladı.  "Ve ancak gücünü yeniden kazanırsan Hannibal'ı yok edebilirsin, öyle mi?"

Tekrar olumlu anlamda başını salladı.

Judith, bilgiyi yeniden sıralamaya çalışarak başını tekrar eğdi.  Yine de Derrick'in daha çok bir katliam gibi olan bir durumda bile neden bu kadar sakin kaldığını hala anlamıyordu.  Ondan daha endişeli görünüyordu.

Judith'in kesin olarak anladığı bir şey vardı.  Derrick artık bir erkeğe benzese de onun içinde bir şeytan olduğunu unutmaya başlamıştı.  Ve adam bu dünyanın normlarına ve kurallarına uyum sağlamalı veya insan duygularını hesaba katmalıydı.  Ancak, görünüşe göre, böyle bir durumda sakinlik, şeytanların gerçek özelliğiydi.

Derrick aniden, Judith'in yüzünün kızarmasına ve kalbinin hızla çarpmasına neden olarak, "Yani iyileşmem için sorunsuz bir şekilde çalışmaya devam etmeliyiz," dedi.

Kız gözlerini ondan ayırmadı.  İçinde her şey küçüldü ve çok baskıcı bir his yarattı.  Judith, büyüsüne bir tepki mi yoksa başka bir şey mi olduğunu bilmiyordu?  Ne de olsa Derrick'in yanında garip hissettiğini inkar etmek mümkün değildi. Düşes o kırmızı gözlere baktığında heyecan ve hatta bazen hayranlık duyuyordu.

Derrick yavaşça ve ima ederek, kızın kulağına fısıldayarak konuştuğunda, bu da Judith'in boğulduğunu düşünmesini sağladı.  Sanki şeytan kalbinin derinliklerinden bir şey çekiyordu.

Şeytan kıza yaklaştı, yavaşça öptü ve yavaşça ağzının içine girdi.  Judith'in sıcak dilini emdi, dilini onun düz dişlerinin üzerinden kaydırdı ve onu bu şekilde gıdıkladı.  Şehvetli öpücük çok çabuk sona erdi, eskisi gibi açgözlü davranmadı.

Geri çekilen Derrick, yarı kapalı göz kapaklarıyla karısının yüzüne baktı.  Judith gözlerini açtığında, hemen sıcak, yakıcı bir bakışla karşılaştı.  Ne zaman ona böyle baksa, kendini ondan çekmek imkansızdı.  Bu yüz çok tanıdık ama çok sakin ve bilinmezdi.

İlk kez, kocasının görüntüsü şeytani bir özün arkasına gizlenmedi.  Judith ilk kez bunun aynı Derrick olmadığını fark etti.  Karşısında tüm duygularını beslediği şeytanı gördü.

***

Öpüşmeler ve okşamalar uzun sürmedi, çünkü çift birbirlerinin bedenlerini öğrenmeye başlar başlamaz, biri Judith'i aramak için ofis kapısını çaldı.  Derrick onu sıcak kucağından üzülerek serbest bıraktı son derece tatminsiz görünüyordu.  Elbisesini düzene sokmaya çalışırken şeytan onun gümüş saçlarını düzeltiyor ve okşuyordu.  Çok garip görünüyordu ama çok nazikti.

Adam ofisten ayrılmadan önce, her zaman yaptığı gibi yalamayı unutmadan, hayal kırıklığıyla karısının avucunu öptü.  Judith hisleri karşısında titredi, hafifçe gülümsedi ve gitti.

O ortadan kaybolmuş olsa da, tüm boşluğu dolduran tatlı koku, bir iz bırakmış gibi kaldı.  Sıcak sıcaklık gitmedi, sadece daha heyecan vericiydi.  Göğsü sıkı ve boğucu hissediyordu.  Derrick, içinde yok edilemez bir arzu biriktiğinde bunu yaşadı: artık buna tahammül edemiyordu.  Bir sandalyeye oturan iblis, pantolonunun düğmelerini açarak kocaman ve gergin bir penisin görüntüsünü ortaya çıkardı.

Adam cinsel organının ne kadar titrediğini ve kıvrandığını hissetti.  Başını sıkarak ve penisi Judith'in vajinasına soktuğunu hayal ederek ona dokundu.

"Ah," altında kıvranacak, nefes nefese ve ağlayan bir eş hayal ederek, mastürbasyon yapmaktan zevk alıyordu.

Zevkin zirvesine tek başına ulaşmak kolay değildi ama Judith'i düşünmek ona yardım etti.  Dudaklarını tekrar tekrar yaladı.  Son birkaç günde birlikte geçirilen sıcak gecelerin anıları kafasında su yüzüne çıktı.

Derrick, Judith'in çıplak vücudunu düşündüğünde başı zonkladı ve gözleri sanki bilincini kaybetmek üzereymiş gibi yüzdü.  Bu his, bir tsunami gibi, onu ayaklarından yere serdi.  Beyaz sıvı, Derrick zevkin zirvesine ulaştığında penisinden fışkırdı.

Masadan bir kağıt çıkardı ve ıslak ellerini sildi.  Ofiste neler olduğunu ondan başka kimse bilmiyordu.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin