77

256 21 1
                                    

Derrick kıpırdamadan durdu, sözlerinin ardındaki anlam kafasını karıştırmıştı. Basit bir sarılma mı istiyordu, yoksa daha samimi ve yoğun bir şey mi? Çok geçmeden bunun birincisi olduğunu anladı ve yatağa tırmandı.

Kolunu başının altına koyduğunda Judith yüzünü onun geniş göğsüne gömdü. Birbirlerinin kalp atışlarını hissedecek kadar yakındılar.

"Neden uyandın?"

"Uh... Sürekli kâbus görüyorum."

Derrick bunun Hannibal'ın sihrinin bir başka numarası olduğunu hemen anladı. Parmaklarını kızın ince gümüş saçlarında gezdirdi ve sordu,

"Ne tür bir kabus?"

"Kırmızı gözlerin beni kovaladığı bir kabus mu?"

"Bu yüzden mi korkuyorsun?"

"Sebebin bu olduğunu söylemek biraz garip. Bedenim sanki benim değilmiş gibi kendi kendine tepki vermeye devam ediyor..."

Kalbi kırmızı gözleri gördüğü zamanki gibi çarpmıyordu ama şimdi bile onun yanında olması göğsünün çarpmasına neden oluyordu. Vücudunun sıcaklığı ona güven hissi verirken, bir iblis olarak varlığı huzursuzluk yaratıyordu. Bu ironik bir olguydu.

Kısa bir sessizlikten sonra Derrick gün içinde olanlardan bahsetti. Markizle konuşurken nasıl aniden halüsinasyonlar görmeye başladığını ve Lucas'ın getirdiği iblis sayesinde neler keşfettiklerini anlattı. Uzun açıklama boyunca onu yatıştırmak istercesine saçlarını okşamaya devam etti.

"Bu bir lanet değil, büyü..."

Yaşamını tüketen bir lanet olmadığı için rahatlamış hissetmiyordu. Söylediklerine bakılırsa durum zaten yeterince kötüydü. Judith elini indirdi ve henüz hiçbir şey hissedemediği karnına hafifçe dokundu.

"Böyle olmaya devam edersem bebek de acı çekecek."

Korku her büyüyüp onu boğmakla tehdit ettiğinde, içinde büyüyen bebeği korumak için refleks olarak kıvrılıyordu. Eğer kendisi tehlikedeyse, bebek... Bu bebek...

Dükalığı tamamen kendine mal etmek istese de, içinde büyüyen bu minik, narin hayat terk edilemeyecek kadar değerliydi.

"Düşündüm de, sanırım halüsinasyon sırasında bir şey duydum."

"Neydi o?"

"Artık neden korktuğumu bildiğini söylüyordu..."

Dudakları kulaklarına kadar yırtılmış, ürkütücü bir şekilde sırıtan yüz, Vincen ve Sylvia arasında gidip geliyordu. Sylvia korkuyla gözlerini her kırpışında yüz değişiyordu. Geriye dönüp bakıldığında bile dehşet verici bir sahneydi.

"Neden korkuyorsun?"

Derrick kararlı bir şekilde sordu, sanki Hannibal'ın neyi fark ettiğini onun da bilmesi gerekiyormuş gibi.

"Ben... ben kardeşimin bu işe karışmış olmasından korkuyorum."

Vincen'ın Hannibal için aday olarak belirlendiği ilk günden beri bu tedirgin edici bir gerçekti. Sylvia Wirrel başka biriydi, kocasını sık sık aptal yerine koyan ve onun umursamadığı biriydi.

Ama Vincen, ilişkileri ne kadar soğuk olursa olsun, kan bağı olan bir aileydi. Aileleri öldükten sonra geriye kalan tek aile oydu. Dahası, Derrick Hannibal tarafından ele geçirilen kişinin çoktan ölmüş olabileceğinden bahsetmişti.

Eğer Vincen gerçekten ölmüş, iblisin bilinci tarafından tüketilmiş ve bu dünyadan yok olmuş olsaydı...

"Yalnız kalacağım."

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin