Duyuru!!

2.9K 87 37
                                    

Garip bir yazı olacağının garantisini vererek başlıyorum. Öncelikle merhabalar. Uzun zamandır hatta çok uzun zamandır görüşmemiştik. Buraya yazması da tuhaf geliyor bana. Ama neden olmasın dedim. Çok anlık bir şekilde ertelemeden yazma kararı aldım. Belki de boylesinde hayır vardır. Söylemek istediğim durum şu. Bu hikayeyi yeniden yazmak istiyordum. Hatta hala istiyorum ama güzel bir anının değişmesini kimse tercih etmeyeceğinin bilincine vararak uzaklaşmıştım. Yani alıştığınız karakterler ve hikayenin kurgusunda genel olarak bir değişim sizi rahatsız edebilirdi. Yine de neden olmasın diyerek ani sekilde yazmaya girişiyorum. Bu plansız hareketim yorucu olabilir- ki olur- ama yine de niyetlendim. O yüzden direkt düşünmeden yazıyorum ki vazgeçmeyeyim.

Bu platformdaki ta 2013 yıllında başlayan haftalık gelen yorumların, tepkilere karşı heyecanımı hatırlamak istiyorum. Sanırım bu heyecanı hissetmeye de ihtiyacım var. Kimler benimle olacak göreceğiz ama kaç kişi olursak olalım devam edeceğim.

Evet, kurgu ve karakterler değişime uğrayacak. Benim yazınım değiştiği için doğal olarak bu da yansıyacak. Aslında buna vereceğiniz ilgiyi de merak ediyorum. Siyah inci'nin eski-artık-versiyonu yazın olarak fazlasıyla yetersizdi. Yine de hissettirmeyi başardığım için okunması fazlaydı. Bunu bana geri bildirimlerinizden anlıyordum. Hedefim bunda daha fazla hissetmeniz. İlklerin yeri ayrıdır elbette ama şu anki yaşınızda siz de değişirken neden bir kitabın değişimine, yeniden yazılmasına şahit olmayasınız?

Güzel anlarda buluşacağımıza inanıyorum. Yeni versiyonu değişen ismiyle, belki ismi aynı kalır daha ona da karar vermedim, başka hikaye olarak sayfamda yer alacak. Bu eski haliyle burada duracak kaldırmayacağım merak etmeyin. Spoiler almışta olmayacaksınız zaten her şey büyük ölçüde değişecek. Belli mekanlar, olaylar ve karakterlerin kişiliği hariç diyelim. Sizlere onları çok da detaylı anlatacağım bu sefer.

Yani planlarım bu şekilde. Siz ne düşünüyorsunuz?

Sanırım şimdilik benden bu kadar. Bodoslama yazdığım için unuttuğum yerler olabilir. Dediğim gibi instagram sayfasından size duyurular yapacağım. Buranın duvarına da yazarım illaki.

Kendinize iyi bakın. Yakın zamanda yeni versiyonda görüşmek üzere.

-Esin

Siyah İnciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin