Tek diyeceğim şu dans işine niye karıştım?
2013
**
Yine zamanında böyle söylemişim. Haklı bir isyan doğrusu.
****************************************************************
''Onu giymeyeceğime eminim.'' Damla sıkıntıyla nefes verirken üstündekine benzeyen mini krem rengi elbiseyi yatağın üstüne koydu. Onunkisi siyahtı, beyaz tenli ve sarışın olduğundan koyu renk tercih ederdi ki şu an fıstık gibi olmuştu. Sarı düz saçları belinde dans ederken ellerini beline koyup bana kaşlarını çatarak isyan etti.
''Kızım yarım saat sonra Ahmet almaya gelecek ve sen hala pijamalarınla oturuyorsun. Ne giyeceğine karar ver artık.''
Omuz silkip dolaba doğru ilerledim. Açıkçası bara gideceğimi düşünmediğimden yazlık elbiselerimi valize tıkmıştım. Hep canlı, çiçekli böcekli cici elbiselerdi. Tutup onlardan biriyle bara girsem beni çıkışa kadar kovalarlardı. Kapıdan girmek de ayrı mesele tabii. Damla Hanım ise dünden hazırlıklı gelmişti. Valizinde çeşit çeşit kısa elbiseler vardı ki ben onları giyemezdim. Dar kotumu, beyaz tişörtümü ve askıdaki deri ceketi de kapıp kapağı kapattım. Elimde sallayarak yürüdüğümde Damla gözlerini devirdi.
''Bunlarla mı gideceksin?'' Tiksinir gibi eşyalarıma bakınca onlar benim, der gibi bağrıma bastım.
''Bence sende kotunu ayarlasan iyi olur. Ahmet görünce kıyameti koparacak demedi deme.'' Söylediklerimden sonra köpek bakışları devreye girince aklındaki merak ettim. Yanıma yavaş yavaş gelirken iyice huylandım. Kesin istemediğim bir şey isteyecekti ya da acındıracaktı. Omuzlarımı düşürüp kendimi hazırladım.
''Bak Nehir eğer sende mini giyersen bana laf atamaz. İnat etme giy şu elbiseyi. Hem Cankat da orada olacak. Çocuğun gözünde sakar kızsın gel şunu seksi kıza çevirelim he, ne dersin?'' diye gözlerini kırpıştırarak ümitle baktı.
''Sana da Cankat'ına da sülalenize de çok güzel şeyler söylerim. Yeter Damla. Ben oraya onu az da olsa unutmak için kafa dağıtmaya gidiyorum. Sen ilgi çek diyorsun," diye patladığımda yüzünü astı.
Aslında onun gözünde pozisyon değiştirsem fena olmazdı. Gerçi bardaki kızlar böyle kıyafetten farklı bir şey giymeyeceklerinden bir gram dönüp bana bakmazdı. Zaten planımda Esra'ya mum üfletip bar taburesinde içkiye boğulmak vardı. Eve beni taşıyan illa ki olurdu. Güvendiğim insanlar var o yüzden içmemde sorun olmazdı. Bugüne kadar ne kadar içtin derseniz biranın tadına baktığımda bardağı itip içmeye tövbe ettiğim günden sonra bir bardak vişneli votka içmiştim. Onun tadı daha iyi ama daha çok kafa yapıyor ki o günde pek parlak değildim. Evet bir bardakta sarhoşluğun bütün etkileri üzerimdeydi. Buna rağmen bugün içeceğime emindim.
''Unutamayacağına göre kadınlığını kullan. Az daha yanaşsan çocuğa bağı çözülecek. Laf dinle biraz.''
İnadım tuttuğundan iyice o üstündeki elbiseye veda etmeden önce üzerimde bağırarak kozunu kullandı. Tam onun gibi bağıracakken teyzem elinde siyah elbiseyle içeriye sekerek girdi.
''Neden bağırıyorsunuz?'' Yüzünü buruşturarak bakınca Damla'ya döndüm.
''Ne olabilir teyze? Hanımefendi sırf kendi zevki için beni kullanmaya çabalıyor," dedim isyan ederek. Damla sabır diler gibi nefes verdiğinde önüme gelip elimdeki eşyaları teyzeme doğru gösterdi.
''Doğruyu söyle Hatice teyze. Böyle gece kulübüne gidilir mi?'' Elinden eşyalarımı kaparken beni umursamayıp teyzemden cevap bekledi. Teyzemde onun gibi tepki vererek suratıma baktığında kendimi yatağa attım. Yanıma doğru sekerek gelirken yatağa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah İnci
Fiksi RemajaBU KİTABI DAHA ÖNCE BAŞKA BİR PROFİLDE YAYINLAMIŞ VE GEÇEN SENE 5 MİLYONDAN FAZLA OKUNMA OLMASINA RAĞMEN KALDIRMIŞTIM. ŞİMDİ KENDİ ÖZEL PROFİLİMDE SİZLERE SUNUYORUM. İLK YAYIN TARİHİ 2013'TÜR. Herhangi bir kopyalama, çalınma gibi durumlarda gerekli...