🥀BAB - 14

43K 824 95
                                    

SAYUP-sayup suara tangisan Aisya mengganggu tidur Riyyadh yang lena. Tangisan itu cuba diabaikan olehnya namun semakin lama semakin kuat tangisan itu menjengah ke telinganya.

Berang kerana tidurnya diganggu, dengan kasar Riyyadh mendadak bangun dari baringannya lalu terus menerpa ke arah Aisya yang sedang menangis di sebelahnya dengan keadaan memeluk lutut.

Lantas, rambut panjang gadis itu dicekak kasar bersama wajah yang menyinga garang dipamerkan kepada Aisya.

"Apa masalah kau hah?! Bising kau tahu tak?! Aku paling pantang kalau orang ganggu aku tidur!" Jerkah Riyyadh tepat di hadapan wajah sembab Aisya.

Sembab kerana dari semalam dia mula menyentuh Aisya, gadis itu tidak henti-henti menangis sehingga sekarang. Rimas!

Aisya menggeleng lemah. Pandangannya kabur dengan takungan air mata pada sepasang tubir matanya. Tubuhnya terlalu sakit. Namun tidak dapat menandingi sakit pada hatinya.

Remuk.

Satu perkataan yang mampu menggambarkan perasaan Aisya saat ini.

Berang dengan kebisuan Aisya, belakang leher gadis itu dicengkam kuat lalu bibir pucat Aisya ditindah rakus olehnya.

Meronta-ronta Aisya di dalam rengkuhan Riyyadh. Sungguh dia tidak mahu dinodai buat kesekian kalinya. Cukup hanya malam tadi sahaja dia diperkosa tanpa ehsan.

Riyyadh masih ganas mencumbu bibir Aisya tanpa memberi sedikit ruang pun untuk dia mengambil nafas. Duvet yang membaluti tubuh Aisya diselak kasar dan dilempar ke bawah.

Dengan paksa, tubuh Aisya diangkat dan didudukkan di atas ribanya. Kedua tangan halus Aisya dikilas ke belakang dan ditahan kukuh. Setiap anggota tubuh Aisya dikunci kemas oleh Riyyadh.

Sebelum ciuman dileraikan, lidah dan bibir bawah Aisya digigit kuat sehingga menitis cecair pekat berwarna merah dari mulut wanita itu.

Wajah Aisya berkerut menahan kesakitan. Terasa cecair merah itu memenuhi segenap ruang mulutnya saat ciuman sudah dileraikan oleh Riyyadh.

Tidak sempat Aisya mahu mengambil nafas, lehernya dicekak dengan sangat kuat sehingga wajah Aisya bertukar menjadi pucat.

Riyyadh memajukan wajahnya ke hadapan sehingga puncak hidung mereka bersentuhan antara satu sama lain. Namun, cekakan pada leher Aisya masih belum dilepaskan.

"Itu hukuman kalau ada yang berani ganggu tidur aku." Tepat kata-kata itu dilontarkan di hadapan bibir Aisya yang merah berdarah.

"Ahh-hahhhh-ttuuannn-" Aisya cuba untuk berbicara namun nafas dan kata-katanya tersekat.

Melihatkan itu, sebuah senyuman yang sinis terukir pada wajah tampan Riyyadh.

Dari dada sehingga ke bahagian bawah, mata helang Riyyadh tajam memerhati tubuh yang lebam-lebam itu. Terdapat kesan lebam berwarna ungu dan kesan gigitan yang banyak memenuhi segenap tubuh Aisya. Dan matanya juga terpandangkan sisa darah kering yang masih melekat pada peha Aisya. Membuatkan dia puas dapat menakluki sekuntum bunga yang memekar harum itu.

Riak wajah Aisya, desahan Aisya, rayuan Aisya dan tangisan Aisya masih segar di dalam ingatan Riyyadh.

Jeritan dan raungan kesakitan Aisya saat dia mula mencerobohi 'mahkota' gadis itu.

Rayuan Aisya kepadanya meminta supaya dia berhenti.

Tangisan Aisya yang mendayu-dayu.

Semua itu menjadi kegemaran Riyyadh mulai saat ini.

Dengan dorongan nafsu yang memuncak, wajahnya ditundukkan sedikit lalu dada gebu Aisya mula dijamah oleh Riyyadh.

"Tt-olonggg jjjangannnn-" Rayu Aisya dengan air mata yang seakan tiada penamatnya.

𝐌𝐫𝐬.𝐑𝐢𝐲𝐲𝐚𝐝𝐡 𝐙𝐚𝐲𝐲𝐡𝐝𝐢𝐭𝐡 : 𝐇𝐢𝐬 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐖𝐢𝐟𝐞 [✓]Where stories live. Discover now