"AISYA! MANA BAJU AKU?!"
"Mm-maaf tuan, Aisya tak sempat sediakan baju tuan, Aisya tertidur sebab kepala Aisya sakit sangat tadi."
"Tertidur?! Apa kau fikir aku bawak kau datang sini untuk duduk goyang kaki saja ke?! Hah?! Kau nak sakit ke nak mampos ke itu bukan urusan aku! Sekarang, aku nak kau sediakan baju aku! Aku bagi masa 10 minit, kalau lambat nahas aku kerjakan! Cepat!"
"Tapi tuan, kepala Aisya betul-betul sakit...Aisya tak larat..."
"Kau dah pandai melawan ya? Hmm? Sakit? Hah? Apa kata kalau aku bagi lagi sakit kepala kau tu nak?!"
DUM!!!
"Allah!!! Aa-aisya minta mmaaf...ssakit tuan..."
PANG!!!
"Ibu..."
*****
"Ssstttt, flower...hmmm..."
"Enghhh...ss-aakit...Aisya dah tak boleh..."
"Shhh, be a good girl. Hmm?"
*****
PAP!
"Jangan skip makan pil ni. Aku tak nak kau mengandung. Faham?"
"Faham, tuan."
*****
"Come, layan aku."
"Aisya tak boleh tuan, Aisya datang bulan."
"So? Apa masalahnya? Ada banyak lagi cari untuk kau layan aku."
"Tapi...perut Aisya sakit."
PANG!
"Tuan---"
"Kau jangan buat aku naik baran boleh tak?! Bila aku kata layan aku, so layanlah! Aku peduli apa kau tengah datang bulan ke tak. Kalau aku nakkan kau, jadi kau kena datang layan aku!"
*****
"Siapa suruh kau makan? Hah?"
"Aa-aisya lapar...Aisya dari semalam tak makan..."
"Biskut yang aku beli haritu mana? Tak makan?"
"Aisya lapar nasi, perut Aisya masuk angin, sebabtu Aisya makan nasi ni. Tapi tuan, ni nasi yang tak habis tadi."
"Ouh, nasi yang tak habis. Lapar ya? Hmm? Sini aku suapkan!"
"EHMMM---EHMMM!!!"
"MAKAN! MAKAN SAMPAI KAU KENYANG!"
*****
"Baby, you tak geli ke dengan perempuan tu? Jijiklah I tengok dia. Nampak kotor."
"Mestilah I geli, dah nama pun maid kan? Mestilah akan kotor macam tu."
*****
"Aku nak kau gugurkan kandungan tu!"
"Tapi, anak ni tak bersalah...dia tak berdosa...Aisya tak nak gugurkan dia...dia anak Aisya..."
"It's okay flower. It's okay. Kalau kau tak nak gugurkan kandungan tu, tak apa. Sebab aku sendiri yang akan gugurkan dia!"
YOU ARE READING
𝐌𝐫𝐬.𝐑𝐢𝐲𝐲𝐚𝐝𝐡 𝐙𝐚𝐲𝐲𝐡𝐝𝐢𝐭𝐡 : 𝐇𝐢𝐬 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐖𝐢𝐟𝐞 [✓]
RomanceSequel from Cinta Hati Mr.Rayden Rafiqi : "Aku nak kau gugurkan kandungan tu!" -𝐑𝐈𝐘𝐘𝐀𝐃𝐇 "Jangan tuan, anak ni tak bersalah. Ini anak tuan." -𝐀𝐈𝐒𝐘𝐀 "Tch. Let me remind you again, flower. Hanya Tiara Kamelia sahaja yang layak mengandungkan...