🥀BAB - 31

39.8K 724 76
                                    

"KENAPA MENANGIS NI? TAK PUAS LAGI KE, FLOWER? HMM?"

Dagu Aisya cuba dicuit namun gadis itu segera menepis dengan laju. Tubuhnya semakin dikecilkan pada kepala katil. Duvet ditarik agar menutupi tubuhnya yang menjadi mangsa noda Riyyadh selama hampir 4 jam itu.

Sakit.

Penat.

Tidak berdaya.

Lemah.

Hancur.

Tiada satu pun rayuannya yang mampu menghentikan sang syaitan yang sememangnya sangat bernafsu itu. Diperlakukan seperti haiwan yang tidak layak dikasihini sama sekali.

Riyyadh tertawa sinis. Dia berjalan dengan penuh angkuh ke arah meja solek lalu sebatang rokok dicucuh dan dibawa ke bibir sebelum disedut dalam sambil matanya tidak lepas merenung ke arah Aisya.

Ikatan tuala pada pinggangnya dikemaskan sebelum dia melangkah ke arah Aisya dan melabuhkan punggung bersebelahan gadis itu.

Rambut panjang Aisya yang berserabai dan menutupi sebahagian wajah cantik itu diselak dan diselitkan pada belakang telinga Aisya.

Manakala duvet yang membaluti tubuh gadis itu juga turut diselak dan dilempar ke bawah sehingga mendedahkan tubuh Aisya yang terdedah tanpa seurat benang itu.

Cantik.

Puji Riyyadh di dalam hati saat memandang lekuk tubuh Aisya yang sememangnya ideal itu. Tetapi tubuh itu kini dihiasi dengan lebam serta kesan gigitan yang berwarna ungu kehitaman. Dan juga kesan tamparan tapak tangan Riyyadh yang besar itu.

Dan Aisya cuba mengesot menjauhi Riyyadh namun lengannya dipaut erat oleh lelaki itu.

"Ssaya nakk balik bilikk sayaa---tolong lepaskann---" Suara Aisya menjadi serak dan pecah. Tangisannya kembali pecah dan memenuhi ruang. Dia tidak mahu menatap wajah lelaki yang sudah menodai tubuhnya itu. Dia ingin bersendirian.

"Relax, flower. Awal lagi ni. Hmm. Tidur sini je okay?" Pipi Aisya cuba dikucup oleh Riyyadh. Tetapi, gadis itu lebih pantas memalingkan wajahnya ke arah bertentangan.

Tidak rela sekiranya dia disentuh oleh sang syaitan itu lagi.

Melihatkan reaksi Aisya, membuatkan Riyyadh tersenyum sinis. Semakin Aisya menolak, semakin melonjak nafsunya untuk menyetubuhi gadis itu lagi.

Rasa tubuh Aisya sangat mengkhayalkan buat Riyyadh. Tubuh gadis itu ternyata berbeza dengan tubuh-tubuh wanita yang pernah ditidurinya sebelum ini.

Jadi, itu yang membuatkan Riyyadh tidak mahu melepaskan Aisya dari tawanannya. Dan, jika dia sudah bosan dengan gadis itu satu hari nanti, barulah dia akan melanggan semula pelacur-pelacur di kelab malam.

Tiara?

Tiara sudah semestinya akan sentiasa menjadi yang pertama di dalam takhta hatinya.

Rokok yang berbaki separuh itu dilenyek ke dalam ashtray lalu dia berdiri sambil merenung tajam ke arah Aisya yang sedang duduk memeluk lutut untuk mencuba sedaya upaya melindungi tubuhnya dari tatapan mata Riyyadh.

"Come, flower. Kita 'mandi'." Perkataan mandi ditekan dalam oleh Riyyadh. Bibir yang kering setelah puas merokok dijilat perlahan.

Aisya menggeleng perlahan. Sudah cukup dosa yang sudah ditanggung olehnya pada hari ini. Dia tidak mahu lagi menanggung dosa ini.

Jijik dengan tubuhnya sendiri kerana disentuh oleh lelaki yang ajnabi.

"Ssaya ttak nak tanggung dosa ni lagi tuan...kita bukan suami isteri...saya tak boleh layan tuan..." Wajah dingin Riyyadh dipandang sayu.

𝐌𝐫𝐬.𝐑𝐢𝐲𝐲𝐚𝐝𝐡 𝐙𝐚𝐲𝐲𝐡𝐝𝐢𝐭𝐡 : 𝐇𝐢𝐬 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐖𝐢𝐟𝐞 [✓]Where stories live. Discover now