🥀BAB - 22

39.2K 743 66
                                    

HAMPIR satu jam Aisya berada di dalam bilik air, akhirnya gadis itu keluar bersama tuala yang berkemban separas peha.

Selama hampir satu jam itu, Aisya menangisi takdir hidupnya. Tubuhnya yang 'disentuh' oleh Riyyadh pada malam itu, dibersihkan dan disental sekuat hati sehingga kulitnya melecet. Dia sendiri merasa jijik dan kotor dengan tubuhnya ketika ini.

Tiada gunanya lagi dia mempertahankan tubuhnya jika setiap inci tubuhnya kini menjadi milik Riyyadh.

Dengan perlahan, Aisya melangkah sambil menutup bahunya yang terdedah menggunakan lengannya.

Kerana sebaik sahaja, pintu bilik air dibuka, wajah tenang Riyyadh yang sedang merenung ke arahnya menjadi tatapan pertama Aisya.

Pandangan ditundukkan ke bawah. Aisya malu berkemban sebegitu di hadapan Riyyadh. Namun, hanya itu sahaja yang ada untuk dia melindungi tubuhnya.

Riyyadh yang sedang duduk di birai katil, menggamit Aisya agar datang ke arahnya.

"Come, flower."

Namun, Aisya statik di tempatnya. Melihatkan kedegilan gadis itu, Riyyadh mula mengugut kasar.

"Datang sini atau aku yang pergi sana. Kalau aku pergi sana, memang aku jamin tubuh kau tak akan selamat."

Sisi tuala yang dipakai, diramas kuat oleh Aisya. Gementar. Dengan langkah yang perlahan, dia berjalan menuju ke arah Riyyadh yang sedang tersenyum sinis melihat kepatuhannya.

Setibanya di hadapan Riyyadh, tidak semena-mena lengan Aisya ditarik kasar sehingga punggungnya terhenyak di atas riba Riyyadh.

Lengan Riyyadh yang memeluk erat pinggangnya cuba ditolak. Namun, semakin kejap lelaki itu memeluk pinggangnya.

"Shhh, duduk diam-diam, flower. Aku tak nak sakitkan kau." Bisik Riyyadh tepat di telinga Aisya lalu dia mencium sekilas di kawasan itu. Serta-merta rontaan Aisya terhenti.

Rambut Aisya yang masih lembap dihidu dan dicium lembut. Bahu terdedah Aisya juga turut menjadi tempat dia melepaskan kucupan. Wangian yang datang dari tubuh gadis itu sangat membuaikan naluri kelelakiannya.

Tangan kekar Riyyadh merayap di atas peha Aisya lalu menyusur masuk di antara celah peha gadis tersebut. Dan Aisya pantas menahan tangan Riyyadh.

"Jangan–" Rayu gadis itu perlahan.

Riyyadh hanya tersenyum sinis lalu mengucup sekilas leher jinjang Aisya.

Tidak menghiraukan rayuan Aisya, dia tetap meneruskan perbuatannya di kawasan itu.

Bibir digigit kuat oleh Aisya bersama wajah yang berkerut menahan rasa sakit. Seketika rasa sakit itu digantikan dengan rasa yang sejuk dan lembap pada kawasan kewanitaannya.

Kepala ditoleh sedikit ke sisi bagi memandang Riyyadh yang sedang menongkat dagu di atas bahunya.

Dan tepat, sepasang iris coklat itu juga merenung redup ke dalam anak mata Aisya.

Seakan tahu apa yang bermain di fikiran gadis itu, Riyyadh menjawab tenang.

"Aku letak ubat." Persoalan Aisya terjawab dan gadis itu masih lagi diam.

Riyyadh tersenyum sinis. Matanya melirik ke balutan peha Aisya yang sedikit kotor dengan sisa darah yang masih ada.

Tubuh langsing Aisya diangkat dengan mudah dan didudukkan pada birai katil. Setelah itu, Riyyadh bangun dari tempatnya lalu melangkah ke arah almari pakaian.

Set pakaian Aisya dibawa keluar dan dia menuju semula ke arah gadis itu yang senyap di tempat duduknya.

Kemudian, Riyyadh duduk melutut di hadapan gadis itu di mana sebelah lututnya ditongkatkan di atas lantai bilik.

𝐌𝐫𝐬.𝐑𝐢𝐲𝐲𝐚𝐝𝐡 𝐙𝐚𝐲𝐲𝐡𝐝𝐢𝐭𝐡 : 𝐇𝐢𝐬 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐖𝐢𝐟𝐞 [✓]Where stories live. Discover now