🥀BAB - 21

39K 812 48
                                    

MATA dicelik perlahan oleh Aisya. Wajahnya berkerut saat dia cuba mencelikkan mata. Kepala yang terasa berat disentuh lembut.

Seketika, dia terasa seakan-akan deruan nafas hangat seseorang menampar lembut sisi wajahnya. Dan perutnya terasa seakan dihempap dengan sesuatu yang berat.

Perlahan dia menoleh ke sisi dan automatik matanya membuntang luas melihat Riyyadh yang sedang lena diulit mimpi sambil tangan kekar lelaki itu elok melingkar di atas perut kempis Aisya.

Hampir sahaja Aisya menjerit melihat betapa rapatnya wajah Riyyadh dengan wajahnya ketika ini. Sangat rapat sehingga ketika Aisya memalingkan wajahnya ke sisi, hidung kecilnya bersentuh dengan hidung mancung Riyyadh.

Hairan.

Bagaimana dia boleh berada di dalam kamar Riyyadh? Sedangkan lelaki itu sendiri yang mengurungnya di dalam bilik bawah tanah.

Tidak betah berduaan dengan Riyyadh, perlahan-lahan Aisya cuba mengalihkan tangan lelaki itu dari terus melingkar di atas perutnya.

Gerakannya sangat perlahan agar Riyyadh tidak terjaga dari lenanya.

Bersusah payah Aisya cuba mengalihkan tangan sasa itu namun tanpa dia sedar, sang singa sudah terjaga dari tidurnya dan sedang merenung tajam ke arahnya ketika ini. Bibir Riyyadh terjungkit sinis melihat Aisya yang terkial-kial mahu mengalihkan tangannya.

"Nice try, flower." Suara serak basah Riyyadh yang menegur, membuatkan tangan Aisya drastik berhenti dari terus menolak tangan Riyyadh dan wajah gadis itu juga bertukar pucat.

Mahu pecah dada Aisya saat Riyyadh menarik kasar pinggangnya sehingga melekap tubuhnya pada tubuh tegap lelaki itu.

Kedua tangan halus Aisya menahan dada bidang Riyyadh agar jarak antara mereka terhapus sedikit.

Sepasang mata helang Riyyadh merenung dingin ke arah Aisya yang sedang menundukkan wajah menghadap ke arah dadanya.

"Are you trying to escape from me again? Hmm?" Tanya Riyyadh seraya memagut dagu Aisya agar mendongak ke arahnya.

Aisya hanya diam bersama ketakutan yang memuncak di dalam jiwanya.

"Jawab, flower. Aku tanya ni." Punggung Aisya diramas kasar membuatkan gadis itu mendesis kesakitan.

"T-ttak...Ssaya cumaa nnak ban-banggun..." Suara gadis itu terketar-ketar membalas pertanyaan Riyyadh.

Merinding bulu roma Aisya tangan Riyyadh kini merayap di antara celah pehanya dan mengelus penuh sensual di kawasan tersebut. Menggigil tubuh gadis itu. Takut.

"Kau nak bangun pergi mana?" Leher jinjang Aisya dikucup dan dijilat perlahan oleh Riyyadh.

Bahu tegap yang hampir menindih seluruh tubuhnya itu cuba ditolak oleh Aisya. Namun kudratnya yang tidak mampu melawan kudrat Riyyadh yang berganda lagi kuat darinya.

"Shh, don't move. You've turned me on. So, don't move." Bisik Riyyadh dengan suara yang dalam.

Tewas dengan nafsunya sendiri, bibir Aisya dilumat ganas. Kedua tangan kecil Aisya ditahan kukuh dengan sebelah tangannya. Manakala, sebelah tangannya lagi memaut erat pinggang ramping itu.

Lidahnya menerobos masuk ke dalam ruang mulut Aisya lalu membelit rakus lidah kecil gadis itu.

Disedut, dicumbu, dihisap dan dikulum.

Rontaan Aisya dibiarkan sepi. Seolah-olah tidak terkesan kepadanya.

Sebutir mutiara jernih mula terbit dari sudut mata Aisya. Nafasnya sudah hampir kehabisan. Pandangannya dihiasi dengan takungan air mata yang melimpah ruah.

𝐌𝐫𝐬.𝐑𝐢𝐲𝐲𝐚𝐝𝐡 𝐙𝐚𝐲𝐲𝐡𝐝𝐢𝐭𝐡 : 𝐇𝐢𝐬 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐖𝐢𝐟𝐞 [✓]Where stories live. Discover now