🥀BAB - 18

40.7K 834 277
                                    

BAM!

Dengan sekuat tenaga, tubuh kecil Aisya dihempas kasar di atas sebuah meja kayu yang panjang sehingga menghasilkan bunyi dentuman yang kuat.

Ketika ini, Aisya dan Riyyadh berada di dalam bilik seksaan yang terletak tingkat bawah tanah milik lelaki itu.

Mata dipejam erat oleh Aisya. Remaja itu sudah tidak berdaya untuk bangun ataupun melawan. Tangisan dan rintihan yang penuh kesakitan dan seksaan.

Tuhan, jika beginilah derita yang harus ditanggung oleh Aisya, maka Kau tarik sahaja nyawanya dari terus dan terus menjadi 'hamba' kepada lelaki yang sungguh tiada belas kasihan di lubuk jiwanya.

Akan tetapi tangisan derita Aisya itu, sedikitpun tidak dapat menjentik tangkai hati Riyyadh yang sememangnya keras itu. Malah, tangisan Aisya seakan melodi yang berlagu indah pada pendengarannya. Sungguh membuaikan menjadikan dia ketagih untuk semakin mendera remaja polos itu.

Aisya sendiri yang masuk ke dalam dunianya, jadi mahu tidak mahu, gadis itu perlu menerima akan jalan hidupnya.

Bibir bawah dijilat menggoda oleh Riyyadh saat kemeja yang dipakai oleh Aisya tersingkap sehingga ke paras peha gadis itu. Lehernya diregangkan ke kiri dan ke kanan sehingga menghasilkan bunyi tulang yang kuat kedengaran.

Dengan perlahan, Riyyadh mendekati Aisya yang terbaring lemah di atas meja kayu itu.

Bilik seksaan yang hanya khusus untuk menyeksa musuh-musuhnya. Tetapi malam ini, bukan musuh yang akan menjadi 'mainannya' seperti selalu, tetapi hanyalah sekuntum bunga yang sedang ditawan di dalam genggamannya.

Keadaan bilik yang hanya diterangi dengan lampu berwarna merah itu menjadikan ruang dan suasana di sekeliling mereka semakin menjerut perasaan cemas dan resah yang bertandang.

Sebuah senyuman yang sinis terbentuk pada wajah tampan Riyyadh yang dingin dan kosong ketika ini.

Sebilah pisau rambo yang disisip pada sisi pinggang seluarnya ditarik keluar dan dipusing-pusingkan pada tangannya.

"Aisya Qhaisarah Rose. Such a brave girl. So impressive." Tutur Riyyadh dengan nada yang meleret.

Dan dengan sengaja, hujung pisau yang tajam itu dilalukan pada pipi Aisya yang basah dan penuh dengan kesan kotoran tanah.

Dapat dirasakan oleh Riyyadh bahawa tubuh Aisya menggigil dengan sangat hebat ketika ini.

"Takut ke flower? Hmm?" Perlahan hujung pisau itu menurun pada leher Aisya dan seterusnya dilalukan pada dada dan perut kempis remaja itu sebelum berhenti tepat pada peha Aisya.

Riyyadh memandang sinis ke arah Aisya. "Don't cry, flower. Kau yang mulakan dulu. Jadi, why not kalau aku habiskan saja? Hmm?"

Peha yang terdedah itu dijilat perlahan oleh Riyyadh. Bermula dari pangkal peha Aisya sehingga ke betis. Dicumbu juga sekitar peha itu sehingga meninggalkan kesan berwarna merah.

"Ssaya mminta maaff-" Pohon Aisya bersama nafas yang sukar.

"Shhh. I don't want to hear anything from your pretty lips, flower." Bisik Riyyadh dengan suara yang dalam dan keras. Rambut panjang Aisya yang menutupi separuh wajah yang ayu itu disebak oleh Riyyadh.

Perlahan, Riyyadh menunduk lalu mula menyasarkan bibir yang merekah merah bak delima itu.

"Hmmmm-ahhhhhh-sllrpppp." Bunyi decapan bibir mereka kedengaran memenuhi segenap ruang itu. Kedua tangan halus Aisya yang cuba menolak dadanya di bawa ke atas kepala gadis itu dan ditahan kukuh. Separuh dari tubuh sasa Riyyadh sudah menindih tubuh langsing Aisya.

𝐌𝐫𝐬.𝐑𝐢𝐲𝐲𝐚𝐝𝐡 𝐙𝐚𝐲𝐲𝐡𝐝𝐢𝐭𝐡 : 𝐇𝐢𝐬 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐖𝐢𝐟𝐞 [✓]Where stories live. Discover now