Milý bývalý ctiteli a kamaráde,
asi si zjistím, kde to teda bydlíš, a dojdu si tam pro tebe. Co sis kruci myslel? Víš, jak jsem se o vás oba bál?! Nemůžeš jen tak odejít, aniž bys cokoliv řekl! To se kamarádům nedělá! To je první věc. Jedna z mnoha:
Odkdy máš dítě?! Kolik mu vůbec je? Neměl by už začít chodit do školky? Čím ho proboha živíš? Čím živíš sebe? Čím vás živil tvůj bývalý? Proč jsem o tom všem nic nevěděl? A je toho mnohem, mnohem víc! Máš recht, zasloužím si znát celou pravdu!Pamatuju si, co se mi honilo hlavou, ano. Pamatuju si také, jak ses sotva dobelhal nahoru do mého patra, udýchaný jako po maratonu na život a na smrt, promrzlý a s modřinami. Překvapilo by mě, kdybys horečky neměl.
Jasně, že jsem se na nic neptal, jak bych mohl? Díval ses vůbec do toho zrcadla, co mám na dveřích skříně? Vypadals jako zombie! Sotva ses postavil na nohy a už jsi byl na odchodu, vždyť to je hrozné. Píšeš, že moje obejmutí tě uchvátilo až do takové míry? To je to nejmenší, co jsem pro tebe mohl udělat! To jen svědčí o tom, v jak příšerném vztahu jsi žil. Řeknu ti, horšího magora sis vybrat nemohl. Nikdo nemá právo tě držet doma a mlátit tě! Hned bych mu dal co proto! Kretén.
To, že PŘEŽÍVÁTE v opuštěné chatičce doopravdy není „v pořádku"! Neumím si ani představit, jak je tohle možné! A tu nadsázku sis mohl nechat pro sebe – jak tě znám, určitě není daleko od pravdy. Potřebujete normální bydlení. Na rovinu: pojďte bydlet ke mně. Nebudete mi překážet (očividně pro vás místo mám), chci vás tu a myslím to naprosto vážně. Nenutím tě, abys mi platil nájem, pomůžu ti najít si práci a pak se dohodneme, ale je důležité, abyste oba mohli žít normální život aspoň v náznaku... Čekám na vás přesně jeden měsíc, pak vás najdu a odvezu si vás sem sám (to není nadsázka). Skutečně – dlužíš mi to za ten stres, tak mi nepřidělávej další starosti a buď rozumný.
Nevím, co mám k tomu tvému ex dodat. Je mi to líto, kdybych věděl, jak na tom jsi, nenechal bych tě v tom. A teď, když už o tom vím, trvám na tom, abys přijel. I s tím svým klučinou (je jako andílek). Díky za tu fotku, pokud toho parchanta někde uvidím, určitě mu jednu vrazím. :)
Myslím, že teď už víš, že mě toho víc zajímat může. Neomlouvej se mi za to jančení, chápu, co tě k tomu chování vedlo. Musí být těžké milovat někoho, s kým nemáš šanci... Taky mě mrzí, že jsme se přestali bavit, ale lepšího kamaráda a ctitele jsem si zasloužit nemohl, v tom se pleteš. Přijeď co nejdříve, musím se přesvědčit, že jste v pohodě. Sice neposílám krabici, ale v obálce máš peníze (na cestu ke mně!) – snad to bude stačit.
S pozdravem
Tvůj „dávný" kamarád
PS. Nech si ty zdvořilosti, nejsem tvůj nadřízený.
ČTEŠ
Oneshoty
General FictionRozhodla jsem se psát jen nějaké kratší příběhy, co mě napadnou jen tak. Prostě oneshoty z různých okruhů. Koukněte nejdřív na názvy a čtěte, co vás zaujme. V první kapitole najdete návod, jak se v mých příbězích lépe ztratit (o to tu jde, ne?). PS...