Kâhin'in gidişinin ardından, odadaki sohbet kaldığı yerden devam etti. Tom'dan başka kimse Kâhin'in geldiğini ve hafızaları ile oynadığını bilmiyordu, istese kendisine de unutturmayı deneyebilirdi ama yapmamasının bir sebebi olduğunu düşündü.
Bu bilgiyi Peter'le paylaşmaya karar verdi, zihnine gönderdiği görüntü ve konuşmalarla olaylardan haberdar etti.
Kâhin'e güvenmemekle doğru bir şey yaptığına ikna olan Peter, Tom'a teşekkür ederek bu bilgiyi kendisine sakladı.
Günlükleri çalan kişi veya kişiler konusunda bir ilerleme kat edemeyen grup, Olivia ile görüşmeyi öneren Masher'in fikrini kabullendi.
Telefonu çalan Masher arayanı görünce gerildi ama Mary Jane'in aramasını cevaplamaya karar verdi.
"Evet ne var?"
"Sana da merhaba yakışıklı."
"Önemli değilse sonra görüşelim" diyen Masher göz ucuyla kız arkadaşını süzdü. Mona'da telefondaki kişiyi merak etmişti.
"Haberler iyi, CIA arkadaşlarımı serbest bıraktı, size yardımcı olmak istiyoruz. Diğerleri de kabul ederse buluşalım."
"Bir saniye sorayım" diyen Masher arkadaşlarına döndü, "Mary Jane arıyor, CIA avcıları bırakmış, bizimle buluşup yardım etmek istiyorlarmış."
Mona kızın adını duyunca sinirlenmişti, "o kaltakla aynı ortamda olmak istemiyorum."
Diğerleri Mona'ya rağmen, desteğe ihtiyaçları olabileceğini düşünüp onayladılar. Kız arkadaşına son kez bakıp Mary Jane'e cevap verdi.
"Tamam, fakat birbirimize nasıl güveneceğiz? Sizin bize saldırmayacağınızın ve bizim de sizi etkilemeyeceğimizin garantisi yok."
Mary Jane küçük bir kahkaha attı, "sen arkadaşlarını zapt edersen, ben de benimkileri kontrol ederim."
"Anlaştık o zaman, buluşma yerini mesaj atarım."
Telefonu kapatan Masher arkadaşlarına döndü, "düşmanımın düşmanı dostumdur, artık onlarda CIA'den en az bizim kadar nefret ediyorlar."
Timothy yattığı yerden doğrulmaya çalışarak inledi, "onları buraya davet etmesek iyi olur, acilen kaçmak gerekirse ben size ayak bağı olurum."
Simon'da aynı fikirdeydi, daha önce Mary Jane ile karşılaşmış ve elinden zor kurtulmuştu. Şimdi işbirliği yapıyorlar diye tamamen güvenilir oldukları anlamına gelmiyordu.
"O işi bize bırakın" dedi Peter.
Masher abisine "bize derken kimleri kastediyorsun?" diye sordu.
"Bize mi dedim? Bana bırakın demek istemiştim."
Sam birden gülmeye başladı, "bizim gibi konuşmaya başladın sende adamım. Seninde içinde biri mi var?"
Ne kadar isabetli bir tahmin yaptığını bilmeden gülmeye devam etti. Peter kırdığı potu örtmek için aceleyle devam etti.
"Telekinezi yeteneğimden bahsetmeyelim, bir sürpriz çıkması durumunda son koz olarak kullanırız."
Diğerleri bu fikri kabul ettiklerinde Tom'un sözleri zihninde yankılandı. "Daha dikkatli olmalısın Peter, benden haberdar olmamaları gerekiyor."
Masher hâlâ şüpheyle bakıyordu abisine, sanki sormak istediği bir şey var gibiydi. Simon ortamın gerginliğinden rahatsız olmuştu.
"Ben Peter'la giderim, siz Tim'le burada kalın" diyen Simon itiraz beklemiyorum havasında son sözü söylemişti.
"Pekala bu konu da hallolduğuna göre artık yapmamız gereken ne kaldı?"
Hacker'in sorusu üzerine Mona ayağa kalktı, "bence birimiz burada kalıp Tim ile ilgilensin, diğeri deney yapan doktorlardan birine ulaşmaya çalışsın."
Masher kız arkadaşına bakıp, "haklısın, ben giderim sen burada kal dedi."
"Ben daha çok senin kalıp, benim gideceğimi düşünmüştüm" diye isyankâr bir sesle cevap veren Mona, sinirle ayağa kalktı. "Senin dışarıda olman hoşuma gitmiyor, kendini zapt edemeyebilirsin."
Kapıdan çıkıp giden kızın ardından bakan Masher gitmek için kalkarken, Tim ona seslenerek durdurdu.
"Sanırım seni çok kıskanıyor, avcı ile olan yakınlığını henüz affetmemiş, çok üstüne gitmemelisin."
Masher yenik bir biçimde yerine oturdu, Mona'yı çok sevmese bu tip kıskançlıkları kaldıramaz ayrılırdı ama ona çok bağlanmış ve kaybetmekten korkuyordu.
"O zaman biz çıkıyoruz" diyen Peter, kardeşinin garip bakması üzerine "biz derken Simon ve kendimi kastetmiştim" dedi.
Onların ayrılmasından sonra Sam'de işinin başına döndü. Tim ile yalnız kalan Masher dostunum yanına oturdu.
"Tim bu kadar sorunla nasıl baş edeceğiz? Bir yandan CIA, bir yandan günlüklerdeki gerçekler var."
Hacker dostunu teselli etmek için kolunu tuttu, "beraberce baş edeceğiz dostum. CIA'den aldığım verileri inceledikten sonra bir plan yapmamız mümkün olacak. Sürekli kaçıp saklanarak bu problemi çözemeyiz."
Sam kapıyı açıp içeri girdi, elinde oda anahtarının yedeğini tutuyordu. Bir şey söylemek istediği belli olduğundan izinsiz girişini görmezden geldiler.
"Sorun ne Sam?" diye sordu hacker.
"Adamımda bir sorun var, yanındayken söyleyemedik. O da bizim gibi olmuş, içinde başka biri var."
"Ne demek istiyorsun?" diye bağıran Masher'dan ürken adam geriledi.
"Bizim içimizde olan Zihin şeysi galiba ona geçti."
Hacker ve Masher birbirlerine baktılar, bunun mümkün olma ihtimali karşısında ne yapacaklarını bilemiyorlardı.
"Eğer bu doğruysa birçok şeyi açıklar" dedi Masher. "Telekinezi gücünün birden ortaya çıkması ve ailemiz hakkındaki gerçekleri bilmesi bana hep şüpheli görünmüştü."
Timothy de benzer şeyleri düşünüyordu, fakat Mahser kadar şok olmamıştı. Gerçekten Tom beden değiştirmişse, Peter'in rızasını almış olmalıydı. Bu durumda Kâhin'de işin içine girmiş oluyordu.
"Kâhin bize bunu söylemediğine göre ya bize güvenmiyor veya bu ikisi ile ilgili planları var."
Dostunun söylediği sözler Masher'in dikkatini çekmişti. "Kâhin mutlaka biliyordur, uzun zamandır ondan haber alamadık. Büyük bir şeyler planlıyor olmalı."
Timothy başını sallayarak "ve biz bu plana dâhil değiliz galiba" dedi.
****************
Mona ilk iş olarak Doktor Gurrera'yı ziyaret etmeye karar vermişti. "Günlükleri o verdiğine göre, bunca zamandır birilerinin bu günlüklerden haberdar olduğunu da biliyordur" diye düşünüyordu.
Hastaneye vardığında ilk iş olarak doktorun odasına gitti, kadının orda olmadığını görünce görevlilere sordu. Aldığı yanıt hiç hoşuna gitmemişti, siyah giyimli adamlar tarafından neredeyse zorla götürüldüğünü öğrenmişti.
"CIA bu kadar zaman sonra neden Olivia'nın peşine düştü ki?" diye düşündü.
Telefonla Masher'a bilgi verdiğinde hemen motele dönmesi gerektiğini ve özel bir durum ortaya çıktığını öğrendi.
Konunun ne olduğunu sorunca aldığı cevap Peter olmuştu. Kendisi yüzünden deliren Peteri, iyileştikten sonra düşünmemeye çalışmış olmasına rağmen, şimdi sorunun kaynağının Peter olması onu derin düşüncelere sevk etmişti.
İlk bulduğu taksiye atlayıp motele dönerken, arkasından gelen aracın kendisini takip ettiğini anlayamayacak kadar zihni meşguldü.
-DEVAM EDECEK-
Yayımlanma tarihi: 18.04.2015
Y.N: Bölümü beğendiyseniz oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Fantascienza70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...