Peter'in vurulduğunu anlayan Masher, Timothy'e işaret ederek beraberce Peter'i bir kayanın arkasına çektiler. Burada kapana kısılmışlardı. Peter'in sağ bacağına isabet eden kurşun, kemiği ve atardamarı ıskalamıştı ama yürüyemeyeceği belliydi. Timothy belinden kemerini çıkarıp, yaranın biraz yukarısından turnike uygulamaya başlamıştı. Masher zihniyle keskin nişancıya erişemiyordu.
Uzaklığın dezavantajı, nişancı için avantaja dönüşmüştü. Yüksek zoom özelliği olan dürbünü ile kayanın yanlarını gözlüyor ve ilk göreceği kafaya ateş etmeyi planlıyordu.
Telefonunu çıkaran Masher, Mona'yı aradı ama telefonu kapalıydı. Mary Jane'in telefonunu bilmiyordu ve şu an arayabileceği kimsenin olmadığını düşünüp umutsuzluğa kapıldı.
Peter'in yarasına bastırmak için gömleğini çıkaran Timothy, Masher'a baktı ve adamın kendine olumsuz bir şekilde kafa salladığını gördü. Masher'in yapabileceği bir şey yoktu ama belki Timothy bir şeyler yapabilirdi. Peter'in yarasına bastırma işini devralan Masher, Tim'in bir çözüm bulacağını umuyordu.
Kısa bir süre sonra CIA tesisinden çıkıp, kendilerini bulacaklarını biliyorlardı. Umulmadık bir mucize olmazsa yakalanacaklardı.
Timothy, Grace'i kurtaramamanın sıkıntısının üzerine, bir de Peter'in yaralanmasının kendi suçu olduğunu düşünüyordu. Yaptığı plan başarısız olmuştu.
Timothy irtibatta olduğu diğer zihin efendileri ile temas kurmaya çalışıyordu. Ulaşmayı başardığı iki kişi, eyalet dışında olduklarını söylemişlerdi. "Gerçekten bir mucizeye ihtiyacımız var" diye düşündü.
"Yardıma ihtiyacınız var gibi gözüküyor" dedi bir ses. Hepsi aynı anda sese yöneldiklerinde Mona'nın açıkta nişancının görüş alanında dikildiğini gördüler.
Masher panikle "hemen yere yat ve buraya sürün" diye bağırdı. Mona'nın gülümseyerek bakması üzerine vurulma ihtimalini düşünmeden ayağa kalkıp Mona'ya doğru koştu ve elinden çekerek kayanın arkasına çömeldi.
"Deli misin, keskin nişancı seni vurabilirdi" dedi Masher öfkeyle.
Mona "Hani nerde?" diye sorup ayağa kalktı. Masher'in koluna asılması ile tekrar yere çökmek zorunda kaldı. Adamın kendisine kızmasına fırsat bırakmadan hafif bir çığlık attı. "Aman Allahım! Peter yaralanmışsın. Bunu yapan şerefsize gününü göstereceğim" dedi ve Masher'in kendisini geri çekmesine fırsat bırakmadan, kayanın arkasından çıkıp uzaktaki binaya baktı.
Çok uzaktan bir çığlık duyuldu ve kısa bir süre sonra sanki yüksekten bir şey düşmüş gibi tok bir ses geldi.
"Öcün alındı Peter" dedi gülümseyerek. "Sırada ne var?"
Kendisine aptallaşmış ifadeyle bakan üç erkeğe, açıklama yapma ihtiyacı duydu. "Kâhin, Mary Jane'i ikna ederek benim çipimin 24 saatliğine kapanmasını sağladı."
Şaşkınlıkları artan adamlardan ilk soruyu Timothy sordu. "Bu kadar mesafeden etkili olabiliyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Science-Fiction70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...