54-Şok haberler

2.7K 291 66
                                    

Öfkeli Peter, sakin Peter benliğini bastırıp daha önce yaptığı gibi kendi yerine zincirledi. Tom'un yardımıyla hiç zorlanmamıştı. Dışarıdan bakıldığında Peter'da bir değişiklik görünmüyordu. Tom mantıklı tavsiyeler vererek kendisini gizlemesini sağlayacaktı.

Tom'un intikam alma istemesi sadece Simon'dan dolayı değildi. Saygı duyduğu Üstad, o adam yüzünden katil olmuştu. Hem Kâhin'e, hem de Üstada düşman olduğu için doğal olarak Tom'un da düşmanı olmuştu.

Gücü ona denk olamazdı belki ama öfkeli Peter'in gücü ile birleşince ortaya çıkabilecek sonuç beklenmedik olacaktı. Peter şimdilik sözünü dinleyecek gibiydi. Eğer Üstadı da kendisine katılmaya ikna ederse başarı şansları yükselirdi.

CIA peşlerindeyken Simon'a cenaze töreni düzenlemek zor olacaktı. Diğerlerine haber verdiği için yanlarına gelmelerini bekleyip, sade bir törenle dostlarını uğurlamayı düşünmeliydiler.

Timothy'nin vereceği karar önemliydi. Simon'un en yakın dostu olarak törenin şekline karar vermek ona düşerdi. CIA başkanı tüm hastaneleri izlettiriyor olmalıydı. Tom hastane personelinin zihinleriyle oynayarak Simon'ı ve kendilerini unutturmuştu. Bedeni morgda, isimsizlere yapıldığı gibi John Doe olarak kaydettirmişti.

Birkaç saat içinde tüm grup hastane yakınında toplanmış, Simon'ın ani vefatı üzerine tartışıyorlardı.

Masher bu işin sorumlusu olarak üçüncü Zihin Efendisi'ni kabul etse de, kısmı olarak Üstadı da sorumlu tutuyordu. Özellikle yaptığı hata için üzgün olduğunu belirtmediği göz önüne alınırsa, Üstat şu an nefret edilen bir kişiliğe dönüşmek üzereydi.

"Kâhin neden bize bunun olacağını söylemedi?" diye sordu Mona. İçindeki isyan had safhadaydı. Doğal Zihin Efendileri'nin savaşında piyon olduklarını düşünmekten nefret ediyordu. Şimdiye kadar onlarsız da güzel bir yaşam sürmüştü. Sevdiği erkek yanında olduktan sonra hiçbir şey umurunda değildi.

"Adam beni aradı, Kâhin'in bir süre meşgul olacağını ve beni arayamayacağını söyledi."

Masher durumun herkes tarafından öğrenilmesi gerektiğini düşünüyordu. "Kâhin'i alt etmiş olabilir mi sizce?"

Genel olarak grup, doğallardan ilk önce Kâhin ile karşılaştıkları ve geleceği görme gücü olduğunu bildikleri için Kâhin'in kolayca yenileceğini sanmıyorlardı.

"Bu mümkün olabilir ama spekülasyonlarla vakit kaybetmek yerine ne yapacağımıza karar verelim" dedi Mary Jane. Avcı grubunun sözcüsü olarak birlikte mücadele etmeye karar vermiş olsalar da, kendi fikirlerini söylemek istiyorlardı.

"Hepimiz birleşsek bile doğalların gücü ile başa çıkmamız zor. Sadece birini seçip onun yanında savaşabiliriz. Fakat Kâhin'e ulaşamıyoruz, Üstat ise dostumuzun ölümüne yol açtı, ona nasıl güvenebiliriz?" dedi Masher. "En azında burada olup kendisini haklı çıkarmaya çalışsaydı."

"Kendimi haklı çıkarmak için gelmedim" dedi Üstat, aniden yanlarına yaklaşarak. "Dostunuzun başına gelenler için üzgünüm, düşünmek için zamana ihtiyacım vardı. Kendimi suçladım, düşmanımı suçladım hatta Simon'ı bile suçladım. Fakat sonunda kaçınılmaz olarak şu sonuca vardım. Ya biz ya da düşmanımız yaşayacak. Bu güç savaşı bitmeli, bunun için ne gerekiyorsa yapmalıyız."

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin