Özet: Olivia yeni işine başlamak için Jake ile şirketin laboratuvarına gider. Kâhin gelecek ile ilgili net bir şeyler göremez ve diğer zihin efendilerinden yardım ister. Peter, Kara ve Timothy laboratuvarı izlemeye gönüllü olurlar. Diğerleri şirket hakkında bilgi toplamaya devam ederler. Sam diğerleri ile kaynaşmaya başlar.
*** Yeni Bölüm ***
Uzaktan moteli gözleyen biri, gölgelerin içinden eğlenen gruba baktı. Elindeki dürbünü kenara bırakıp bir dosyanın kapağını çevirdi. On yaşlarında gözüken bir çocuğun resmi vardı.
"Ne kadar da büyümüşsün Antony" dedi.
20 yıl önce...
"Merhaba Antony, çalışmalar nasıl gidiyor?"
"İyi sayılır Doktor Washington."
"Ağabeyinle rekabet etmek yerine kendinle rekabeti dene, daha başarılı olursun."
Otuzlu yaşların başında gözüken adam, gençlerin eğitimlerinden sorumluydu. Tesisin en başarılı ikilisine, yakından ilgi gösteriyordu. Aileleri tesiste çalıştığı halde onlarla iletişimleri minimuma indirilmişti. Böylelikle çocuklar gelişimlerine odaklanabileceklerdi.
"Doktor bir şey sorabilir miyim?"
"Elbette Antony" dedi adam gülümseyen bir ifadeyle.
"Tesiste neden hiç kız yok?"
"Aslında var ama sizden ayrı bir blokta kalıyorlar."
"Onlarla tanışabilecek miyiz?"
"Bir gün tanışacağınıza inanıyorum Antony."
Çocuk daha fazla soru sormak istiyordu ama ağabeyi içeri girmişti. Yanında kızıl saçlı çocuk vardı.
"Tim, Peter, sizi sürekli beraber görüyorum. İyi anlaşmanıza sevindim."
"Teşekkürler doktor. Tim'in bilgisayarlara olan ilgisini biliyor musunuz?" Peter yanlış bir şey söylemiş gibi yanındaki çocuk tarafından dürtüldü.
"Tahmin edebiliyorum Peter. Asistanlarım, Tim'in birkaç kez gizlice laboratuvara girip bilgisayarı kurcaladığını görmüşler."
Çocuk utanarak başını eğdi. "Sorun değil Tim. Bir süre sonra bilgisayarlar herkesin ulaşabileceği kadar ucuzlayacaktır. O zaman kendi bilgisayarına sahip olursun." Azar işitmek yerine bu teşvik edici sözleri duyan Timothy gülümsedi.
"Umarım Doktor Washington."
Adam yanlarından ayrılırken, Antony yeni öğrendiği bilgiyi diğerleri ile paylaşmak için sabırsızlanıyordu.
"Bu tesiste kızlar da varmış ama başka bir bölümde kalıyorlarmış."
"Bence atıyorsun" dedi Peter.
"Doktor kendi ağzıyla söyledi. Ben onlarla tanışmak istiyorum, benimle gelmek isteyen var mı?"
"Nasıl yapacağız? Her yer kilitli..."
Antony, kızıl saçlı çocuğun sözünü kesti. "Güçlerimizi denemek için bir fırsat olur. Görevlilerden birisine kapıyı açmasını emredebiliriz."
Peter kuralların dışına çıkmaya gönüllü değildi ama kardeşini yalnız bırakmak da istemiyordu. Timothy'e baktı ve onun da hevesli olduğunu görünce kabul etti.
"Hepimiz aynı anda görevlinin kapıyı açıp bizi dışarı çıkarmasını, kızların yanına götürmesini ve bu emri unutmasını söyleyeceğiz, anlaştık mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Ciencia Ficción70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...