#20-Eğlenceli saatler

880 69 30
                                    


Özet: Masher, Mona'nın yanında zarfını açar. Zarfta otelde ölen kadının resimleri vardır. Vicdanını sorgulayan Masher, Kâhin'den gerçeği öğrenmeye kararlıdır. Peter ve Kara beraber gezmeye karar verirler.

*** Yeni Bölüm ***

Kahvaltı bittiğinde masayı toplamaya yardım eden Peter, Kara'nın kendisine işaret ettiğini görünce elindeki tabakları bırakıp kızın yanına gitti.

"Ne oldu Kara?"

Kız tereddüt eder gibi biraz bekledikten sonra, kafasındakini anlatmaya başladı.

"Bugün gezmeye giderken Tara ile Simon'ı da çağırmak istiyorum sorun olur mu?"

"Hayır olmaz. Aksine onlarla birlikte daha çok eğlenebiliriz."

"Simon Tara'yı öptüğünde, kardeşim karşılık vermedi ama onunla konuştum ve Simon'a karşı boş olmadığını öğrendim."

"Bu güzel bir haber, Simon sevinecek" diyen Peter, Simon'a söylemek için harekete geçti.

"Dur lütfen, Tara'nın bunu itiraf ettiğini biz söyleyemeyiz. Kendi aralarında konuşmalılar. Eğer bugün bizimle gelirlerse bu konuşma için fırsatları olur."

"İyi düşünmüşsün." Peter kızı kendine çekip sarıldı. "Sevenleri birleştirmeye çalışan eros gibisin."

"O erkek çocuğu ama..."

"... ama sen muhteşem bir kadınsın" diye sözünü tamamladı Peter. Kara sevgiyle erkeğin koluna girip, Peter'la birlikte masayı toplayanların yanına gitti.

Çıkmaya hazırlanırlarken, Peter Simon'ın yanına gidip plandan bahsetti. Simon hevesle kabul ederken, odalarından çıkan kızları görünce el salladı. Tara utanarak içeri kaçınca, Simon'ın suratı asıldı.

"Yapma böyle Simon. Kız beklemediği bir ilan-ı aşk aldı. Hemen kendisini teslim etmesini bekleyemezsin. Biraz ağırdan alman iyi olur."

"Haklısın Peter, sanırım çok hevesli gözüküyorum."

"Evet" diyerek güldü Peter.

Tara'yı kolundan çekerek odadan çıkaran Kara, Peter'dan yardım istedi. Peter kızlara doğru bağırarak, "belki Tara Simon'la odasında yalnız görüşmek istiyordur, neden zorluyorsun?" dedi.

Bunu duyan Tara odadan hızla çıkıp arabaya doğru koşmaya başladı. Kara arkasından şaşkınlıkla bakakaldı.

Dördü arabaya otururken de sorun çıkmıştı. Tara kız kardeşinin arkaya oturmasını istiyordu. Fakat Kara onların yan yana oturmalarını istediği için Peter'dan ayrılmayacağını söyledi. Yol boyunca iki küs gibi oturan Simon ve Tara, önde oturan ikilinin eğlencesi oldular.

Lunaparka gitmeyi öneren Kara'nın önerisi kabul edildiğinde, çocuklar gibi sevindi. "Dev boy pamuk şekeri istiyorum. Ayrıca dönme dolaba ve çarpışan arabalara binelim."

"Peki canım, sen nasıl istersen."

Peter kızı mutlu etmek için elinden geleni yapıyordu. Diğerlerini yalnız bırakabilmek için iki kişilik araçlara binmeyi kararlaştırmışlardı. Doğal olarak Simon ve Tara da ikili olarak eğlence araçlarına biniyorlardı.

Saatlerce süren eğlenceler sayesinde, Simon ve Tara karşılıklı olarak rahat davranmaya başlamışlardı. Korku tünelinden çıktıklarında Tara resmen Simon'ın kucağındaydı. Kardeşi sorduğunda, korkudan zıpladığını söylemişti.

Bir türlü binemedikleri araç ise G-Max adındaki, binenleri iki saniyede iki yüz metre yükseğe fırlatan lastikli düzenekti. Çok tehlikeli gözükmesine rağmen kuyruk bir türlü bitmek bilmiyordu. Simon ve Kara binmek istiyorlardı. Fakat saatlerdir diğer eğlenceleri deneyip geri gelmelerine rağmen sıra azalmamıştı.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin