#22-Şirketin kurucusu

369 33 2
                                    

Özet: Ralph Higgins yakalanan Simon'ın incelenmesini emreder. Olivia haberi alınca Simon'ı görmeye gider. Timothy önemli isimleri bulmayı önerir. Ralph Higgins, Olivia ve Joseph Cricket'ın isimlerine ulaşırlar. Olivia ile temasa geçen Mona ondan telefonunun kamerasını ve Bluetooth'unu açmasını ister. Ajanlardan biri kadının kamerasının açık olduğunu fark eder ve kapattırır.

*** Yeni Bölüm ***

Peter ikizlerle beraber Sid'e not bırakmak için her zamanki bara gitmişti. Mona'nın ona anlattığı gibi notunu yazıp, altına M&M olarak imza attı. Sid ile aynı pizzacıda buluşmak için saat 13:00 e randevu vermişti.

Peter önden gidip ortalığı kontrol etmeyi istiyordu. Kızlarla birlikte pizzacıya girip cam kenarından uzak bir masa seçti.

"Kızlar Sid'i daha görmedim ama notta iki kadın, bir adam diye bilgi verdim. Onun bizi tanıyacağını umut ediyorum."

"İçeri girenlerin zihnini tarasak daha kolay olmaz mı?"

"Olmaz Tara, o zaman yerimizi belli etmiş oluruz."

"Haklısın" diyen kız, önündeki tuzlukla oynamaya başladı. İçerisi kalabalık değildi. Peter müşterilere bakıp burasının nasıl ayakta kaldığına şaşırdı. Kapıdan giren herkese dikkatle bakıyordu. Mona'nın tarifine göre birini görünce dikkat kesiliyordu ama henüz Sid'i görememişti.

Saat 13:15 geçiyordu ve garson masaya üç kere gelmişti. Son gelişinde sinirlendiği belli oluyordu.

"Bakın hanımlar ve beyefendi. Yarım saattir sipariş vermediniz. Lütfen ya sipariş verin ya da yeni müşterilere yer açınız."

Peter üçte ikisi boş restorana bakıp gülümsedi. "İki kola ve bir kahve lütfen."

Kızlar kendilerinin kola isteyebileceğini tahmin ettiği için Peter'a şaşkın bir şekilde baktılar. Garson gidince Peter, "kolayı sevdiğinizi nereden mi biliyorum? Çünkü motelde tükettiğiniz kolaların farkındayım" dedi.

İçecekler geldiğinde, Peter hâlâ Sid'in gelmemiş olmasından dolayı endişelenmeye başlamıştı.

"Belki de notu görmedi."

"Olabilir Kara, notu yazalı birkaç saat oldu. Belki sürekli orayı gözetlemiyordur."

"Öyleyse ne yapacağız Peter?"

Kızın sorusuna cevap vermek üzereyken kapı açıldı. Kısa sarı saçlı, kasları tişörtünden belli olan genç biri girdi. Mona'nın tarifine uyuyordu ama emin olana kadar bir hareket yapamazlardı. Adam müşterilere göz gezdirip, Peter'la kızların oturduğu masaya odaklandı.

Yavaşça masaya yürürken, Peter tedirgin bir şekilde adamla göz göze gelmemeye çalışıyordu.

"Masher'ı tanıyor musun?" Adamın tok sesi Peter'ı ürkütmüştü.

"Evet kardeşim olur. Sen Sid misin?"

"Sid Surge" diye cevap verdi adam. Kızlara göz atıp, "arkadaşların kim?"

"Kara ve Tara. Onlarda bizim gibi."

Sid masaya yaklaşıp boş bir sandalyeye oturdu. Etrafa göz atıp eğildi.

"Bu buluşmalar çok tehlikeli. Gelmeden önce uzun süre dolaşıp takip edilmemeye çalıştım."

"Demek o yüzden geciktin."

"Evet Tara."

"Hayır ben Kara'yım, o Tara."

"Her neyse" diyen Sid, acele ettiğini belli edercesine Peter'a döndü.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin