Özet: Peter'ın yerine kendisini lider olarak öne çıkaran Masher diğerlerini organize eder. Şirketin ofisini gözlemleyip, çalışanları kontrol ederek bilgi toplamaya başlarlar. Akşam toplanıp öğrendiklerini paylaşmaya karar verirler. Tom, Peter'la görüşmek ister. Kâhin'in güvencesiyle, Tom, Peter'ın bedenine geçmek ister. Peter dostlarının güvenliği için kabul eder. Ertesi akşam için sözleşirler.
*** Yeni Bölüm ***
Ertesi gün plan aynen devam ettirildi. Fakat şüphe çekmemek için kontrol ettikleri insanları değiştirdiler. Akşama kadar gözlem yapıp, sonrasında motele döndüler. Peter içten içe heyecanlanıyordu. Bu akşam için verdiği sözü yerine getirmek zorundaydı.
Bu sayede dostlarını güvende tutabilirdi. Kâhin'in güvencesi ile kontrolün kendisinde kalacağına inanmıştı. Üstelik Tom'un telekinezi gücünü kullanma şansı olacaktı. Ajanların zihinlerine girebilecek ve acil durumlarda dostlarının kurtulmalarına yardım edecekti.
Diğerlerine fark ettirmeden nasıl kaybolacağı düşündü. Yokluğu dikkat çekecekti.
"Merak etme" dedi zihnindeki bir ses. "Ben dostlarının zihinlerine, seninle oldukları yanılsamasını gönderdim bile. Bütün gece, senin yanlarında olduğunu zannedecekler."
"Kâhin sen misin?"
"Evet Peter, hazırsan gidelim."
Peter hazır olup olmadığına emin değildi ama çok düşünürse, vazgeçmekten korkuyordu.
"Hazırım" dedi. Sam'in arabasını alıp yola çıktılar. Ormana dalıp, insanlardan uzakta bir alan buldular. Peter korkuyordu, bunu belli etmese bile diğerlerinin anladığının farkındaydı.
"Korkma Peter, acılı olacak ama dayanılmaz bir acı değil."
"Peki Tom. Yapalım bitsin bir an önce."
"İşte benim adamım" dedi Tom gülerek. Sam'in yüzünde sabit gözleriyle gülümseme görmek, garip geldi Peter'a.
Tom nasıl olacağını anlatırken, Peter'ın elleri terliyordu. Sürekli pantolonuna silmekten, pantolonun yanları ıslanmıştı.
"Peter istersen yere otur, acı senin dengeni bozabilir."
Peter söylendiği gibi yere oturup bağdaş kurdu. Tom da karşısına geçip aynı şekilde oturdu. Kâhin yanlarına yaklaşıp ayakta durdu.
"Şimdi senden zihnini arındırmanı istiyorum. Kendini bir şelalenin altında hayal et. Yukarıdan akan su tüm bedenini yıkıyor ve arındırıyor. Ağzını açıp, akan suyu içmeye çalışıyorsun."
Peter söylenenleri hayal etmeye çalıştı. Açık bir havada güzel bir şelale düşündü. Altında durup kollarını iki yana açmıştı. Sular üzerine akıyor ve serinletiyordu. Ağzını açıp suyu içmeye çalıştı. Fakat suyun basıncı kendisini boğacak gibiydi.
Çok fazla su daracık delikten geçmeye çalışıyordu. Sonra akan suyun rengi değişti. Su karardı ve simsiyah olan su boğazında geçmeye başladı. Kara suyun kendi aklı vardı sanki. Yere dökülen kara sular yükselip boğazından girmeye devam ediyorlardı.
Peter boğuluyormuş hissi yüzünden çığlık atmaya çalıştı. Fakat su akciğerlerine doluyordu. Ağzından ve burnundan siyah su püskürdü. Fakat o sularda yukarı yükselip, boğazından geçmeye başladılar. Ağrılar başlamıştı. İçine giren kara su, damarlarından geçip beynine doğru yol aldıkça, geçtiği yerleri yakıyordu.
Başına ulaşınca ağrı tüm başını kapladı. Beyninin kıvrımları arasında, binlerce solucan dans ediyor gibi hissediyordu. Zihnine dolan görüntüler başını döndürdü ve kusmasına yol açtı. Kusmuğu siyahtı ve yukarı yükselip yeniden içinde girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Fantascienza70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...