Not: Zihin Efendileri benim Wattpad'deki ilk kitabımdır. Gerçi daha önce hiç kitap yazmamıştım. 10 ay önce başladığım bu serüvene veda vakti yaklaşıyor. Son 10 bölüm diye düşünüyorum. Giriş kısımlarının çok basit kaldığının farkındayım. Bu yüzden bu kitap bittikten sonra en kısa zamanda düzenleyip, yeni bölümlerle birlikte yayınevlerine sunmayı düşünüyorum. Sizlerin destekleri benim için çok önemli. Belki ilk kitabım ilk göz ağrım olduğu içindir ama bu kitabın basılı halini görmeyi çok istiyorum. Sizin fikrinizi almak isterim. Sizce bu kitap basılmaya değer mi?
Özet: Masher kendisini geliştirirken, Mona da Kâhin'in söyledikleri yüzünden sevdiği adama ulaşmaktan vazgeçer. Clark CIA'in sessizliğinden dolayı endişelidir. Başkanla bizzat bir görüşme ayarlamayı düşünmektedir. Tom'un yaptığı şeyi bilen Kâhin, savaşın gidişatı açısından göz yummuştur. Derek Maestro'nun tarafında olacaktır. Jake Speedman son bir çırpınışla kariyerini kurtarmak için yeğenlerini satmaya karar vermiştir.
*** Yeni Bölüm ***
Clark şansını denemeye karar verip, samimi olduğu bir senatörü aradı ve Başkan'la bir görüşme ayarlamasını talep etti. Fakat bu talebin gizli olması gerektiğini özellikle vurguladı. Senatör elinden geleni yapacağını söyleyerek telefonu kapadı. Şimdi bekleme zamanıydı.
Clark Kâhin'e danışmıştı ve sonucun iyi olmayacağını öğrenmişti. Fakat kendi inancına göre insan kaderini değiştirebilirdi. Bu yüzden Kâhin'in söylediklerini kulak arkası etmişti.
Clark'ın aldığı karardan sonra, Kâhin geleceğe baktığında bir şeylerin değiştiğini gördü. Bu durumun iyi mi kötü mü olduğunu yorumlayamadığı için işi oluruna bıraktı. Sonuçta o bir tanrı değildi. İnsanlar özgür seçimlerinin sonucu yaşıyorlardı.
Mona'ya verdiği sözü tutup, Üstatla birlikte kızı iyileştirmeye çalışacaktı. Üstadın nerede olabileceğini düşündü. Alternatifler arasında en mantıklı gözükeni seçip, Tom'u ona yönlendirdi. Tom Üstadı getirdiğinde Mona için bir ümit doğacaktı.
Peter arabayı sürerken bir yandan Tom'un fazla açıklama yapmadığını düşünüyordu.
"Nereye gittiğimizi söyledin ama neden gittiğimizi söylemiyorsun. Benden ne saklıyorsun Tom?" Arabada yalnız olduğu için yüksek sesle konuşmayı tercih ediyordu.
Peter'ın içindeki öfke Tom'u endişelendiriyordu. Kontrol edemediği güç, her zaman sorun çıkarırdı. Onu sakin tutmak için açıklama yapması gerektiğine karar verdi.
"Üstadı geri getirmeye gidiyoruz Peter. Kâhin ve Üstat güçlerini birleştirirlerse, Mona'yı düzeltebilirler. Artık insanları delirteceği endişesi olmadan yaşamak istiyor."
Tom'un söyledikleri zihninde yankılanırken, sahip olmak istediği kızın iyileştirilebileceği haberi kendisini sevindirmişti.
"Öyle söylesene be adam. Bu güzel haberi benden saklamana gerek yok ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Ciencia Ficción70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...