#21-Simon yakalandı

538 39 6
                                    

Not: Dört aylık bir aradan sonra yeniden kitaplarıma döndüm. İnşallah eskisi gibi sık sık bölüm atacağım. Uzun ara için tüm okuyucularımdan özür diliyorum.

Özet: Kara, Peter, Simon ve Tara eğlenmek için lunaparka giderler. Simon gücünü kullanır ve ajanlar tarafından tespit edilir. Simon yakalanır. Kâhin Simon'ın yakalanmasının iyi bir şey olarak yorumlanmasını söyler. İçeriden bilgi alma şansları olacaktır. Timothy insanların telefonlarını kullanıp içeriyi görebileceklerini söyler.

*** Yeni Bölüm ***

"Simon Handle, sokak sihirbazı olarak hayatını kazanıyor. Güçlerini seyircileri etkilemek için kullanıyor."

Ralph Higgings baygın halde masada bağlı yatan Simon'a baktı. "Uyanmayacağına emin misiniz?"

"Evet efendim. Beyin dalgalarını kontrol ediyoruz. Bilinci açıldığında, beyin dalgalarından anlayabiliyoruz ve otomatik olarak bedenine elektrik veriyoruz. Güçlerini kullanamaz."

"Güzel. Şimdi bu fareyi iyice inceleyin ve bana rapor verin. Sürekli olarak MindBlocker'lı iki nöbetçi istiyorum. Bir dakika bile yalnız bırakılmayacak."

"Peki Bay Higgins."

Ralph Higgins halinden memnun bir şekilde odadan çıktı. Tespit edilen 12 telepattan birini ele geçirmişti. Onu konuşturmayı başarıp, diğerlerini açığa çıkarmak basit olacaktı.

Doktor Cricket, Olivia'ya ters bakışlar atıyordu ama kadın umursamaz bir şekilde işine devam ediyordu.

İçeri giren bir ajan selam verip konuşmaya başladı. "Doktor Gurrera sizi operasyon 1'de bekliyorlar."

"Ne için?"

"Bir telepat yakalamışlar."

Kadın heyecanlanmıştı. Daha önce karşılaştığı Peter veya Mona olmamasını umuyordu. Hızla ajanı takip ederek odadan çıkarken, Joseph Cricket kıskançlıkla arkasından bakıyordu.

Olivia, operasyon 1 yazan tabelayı görünce, içeride kimi bulacağını merak ederek çift kapıyı itip içeri girdi. Masaya bağlı adamı tanıyordu. Jake ofisine gelip resimler göstermişti. Simon'ın yüzüne dikkatle baktı. Peter'ın arkadaşı olduğunu tahmin etti. Şimdi arkadaşları burada çaresizce yatarken, diğerleri ne yapıyor diye merak etti.

"Tutsağın adı Simon Handle, yaş 32, telepat."

Ajan elindeki tabletten okuduğu bilgileri bitirip sustu. Olivia masaya yaklaşıp Simon'un yüzüne dokundu. Sanki acı çekip çekmediğini anlamak istiyordu.

"Uyuşturuldu mu?"

"Elektrik verildi."

"Uyandırın."

"Fakat doktor bu çok riskli, sizi kontrol edebilir."

"Siz beni korursunuz. Beni kontrol etmeye çalışırsa yeniden elektrik verirsiniz."

Ajan diğer ajana bakıp, başını öne eğdi. Elektrik akımı veren tertibat kapatıldı. Simon'un koluna yaptığı iğne ile uyanmasını sağladı.

Olivia, Simon'ın panikleyip gücünü kullanmaması için hızla konuşmaya başladı.

"Simon beni duyuyor musun? Benim adım Olivia Gurrera."

Simon gözünü açıp kadına baktı. Kadın göz ucuyla ajanları işaret etti. Adam kafasını hafifçe çevirip, odadaki ajanları gördü. Kulaklarının arkasındaki MindBlockerları fark edince, gücünü kullanmanın faydasızlığını anladı.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin