65-Öfke nöbeti

2.8K 218 103
                                    

Not: Mona'nın, Maestro'nun kızı olmasını nasıl karşılıyorsunuz? Ben bile bilmiyordum, açıkçası şaşırdım. Başından beri Mona'nın diğerlerinden neden farklı olduğunu düşünüyordum. Demek ki sebebi buymuş. Bence Mona kilit rol üstleniyor. Savaşa karışması işleri kızıştırır. Sizin fikirlerinizi okumak istiyorum. Oy veren eller dert görmesin. Teşekkürler.

Özet: Maestro Mona'ya kızı olduğunu söyler. Mona buna inanmayı reddeder. Masher kıza destek olmak için yanında kalır. Maestro kızından bebekken ayrıldığını ve CIA'in deneylerinden haberi olmadığını söyler. Mona motele gidip Kâhin'le konuşmak ister ama onlar çoktan Maestro'nun kızı olduğuna ikna olmuşlardır. Kâhin kıza savaşın dışında kalmasını söyler.

*** Yeni Bölüm ***

Moteldekiler biraraya gelip gelişmeleri tartışmaya başlamışlardı. Üstat ve Kâhin şimdilik gençleri izleyip son sözü söylemek için bekliyorlardı. Olivia doktorlarla ilgili ipucunu takip etmek için Timothy ile birlikte çalışıyordu. Elde ettiklerini anlatmak için bir araya gelmelerini fırsat bildi.

"Maestro ve Mona konusunu tartışmadan önce araya girmek istiyorum" dedi Olivia. "Deneyleri yapan doktorlardan biri benim babamdı. Diğer ikisi Masher ve Peter'ın ailesiydi. Son olarak da Derek'in onlardan biri olduğunu öğrendik. Geri kalanları araştırdık ve sonuçlar hiç iç açıcı değil. Yaşayan başka bir doktor bulamadık. Bu da bize, Derek ile iş birliği yapmak zorunda kalabileceğimiz sonucuna götürüyor."

"Doktorlara ulaşmak neden bu kadar önemli?" diye sordu Mary Jane.

"Çünkü bu deneyleri yapanların çoğunluğu telepattı. Derek ise doğal bir zihin efendisi. Kendilerindeki özellikleri arttırarak bebeklere geçirmeye çalıştılar. Bilinen on iki adet başarılı deney var. Timothy bu on iki yapayın kimler olduğunu biliyor. Fakat bilmediğimiz, toplamda kaç adet oldukları. Ya bizim bilmediğimiz başkaları da varsa?"

"Sanırım önemini anladık Olivia" dedi Clark. "Ben CIA'deyken deneklerin kayıtlarına ulaşmaya çalışmıştım fakat Mendelson sadece kendisinin erişebileceği bir yetki seviyesinde dosyaları mühürlemiş."

"O zaman onu kaçırıp dosyaları alalım" dedi Üstat.

Kâhin hariç hepsi Üstada sen ciddi misin bakışı attılar. "Ne var? Daha önce ben de, Kâhin de CIA'in içine girip çıktık. Çipler veya kasklar bizi durdurmuyor."

"Aslında mantıklı" dedi Clark. "Sizi hesaba katmadıklarına eminim. Her zaman yapaylara odaklanıldı. Sizin varlığınızdan bile haberdar olmayabilirler."

Grup kendi arasında bölünürken, kimileri bu işin yapılması gerektiğini savunuyordu, diğerleri çok tehlikeli olduğunu. Kâhin odaklanıp geleceği görmeye çalıştı. Üstadı ve kendini CIA'ın içinde görebiliyordu. Mendelson çaresizlik içinde önlerinde kıvranıyordu. Gizli dosyaları kendi eliyle teslim ediyordu.

Küçük bir sorun dışında her şey olanaklı gözüküyordu. Peter yanlarındayken kontrolden çıkıp ajanlara saldırıyor ve birkaç tanesinin ölümüne yol açıyordu. Küçük sorun derken, kendileri için küçük olacağını düşünüyordu. Fakat kimsenin ölmesini istemeyen Kâhin, Peter'in gelmesine izin veremezdi.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin