Özet: Jake, Olivia Gurrera'yı yemeğe çıkarıp etkilemeyi başarır. Ona Zihin Efendileri'nden bahseder. Kadının ilgisini çekmiştir. Kara, Peter ile yakınlaşmak için fırsat kollar. Yalnız kaldıklarında Peter Kara'yı öper. Kara ayrıldıktan sonra Sam ile karşılaşır. Aslında Sam'in bedeninde yaşayan güçlü bir Zihin Efendisi olduğunu öğrenir. Kâhin tarafından kendilerini koruması istenmiştir.
*** Yeni Bölüm ***
Ertesi gün sabah kahvaltısında Simon'ın telefonu çaldı. Arayan gizli numara olduğu için Kâhin olabileceğini düşünüp sesi hoparlöre verdi.
"Günaydın genç beyinler. Hepinize afiyet olsun."
Kâhin'in sesini duyunca şaşıran Mona, reçel sürmekte olduğu ekmeği kucağına düşürdü.
"Mona hemen silmezsen leke kalıcı olabilir" dedi Kâhin.
Mona'ya bakan yüzler, Kâhin'in bu detayları bilmesinden etkilenmişlerdi.
"Düşürmeden önce uyarabilirdin" dedi Mona.
"O zaman ne zevki kalırdı" diye cevap verdi Kâhin. Mona üzerindeki reçel lekesini silmek için bir bezi ıslattı. "Sabah sabah neşen yerinde Kâhin, aramanı neye borçluyuz?"
"Peşinizdeki şirket sizin zihinsel güçlerinizi engellemek için geliştirdiği MindBlocker'ları kuvvetlendirmek istiyor."
"Mona'yı engelleyemedikleri için" dedi Masher.
"Evet Antony haklısın. Ekiplerine Olivia Gurrera adındaki, beyin cerrahisinde uzman bir doktoru katmaya çalışıyorlar."
"Sen de bizden bunu engellememizi istiyorsun. Her zamanki gibi ayak işleri bize kaldı" dedi Masher.
Peter kardeşine eleştirel bir bakış attı. "Ne yapmamız gerektiğini daha net anlatır mısın? Doktorla iletişim kuran kim?"
"Kardeşin ve sen onu tanıyorsunuz."
"Merakta bırakma da söyle Kâhin."
"Amcanız Jake Speedman."
"Lanet olsun" dedi Masher. "O herifin bir işler karıştırdığı belliydi. Şirket için mi çalışıyormuş."
"Evet, kendisine şirkette iyi bir yer elde etmiş. Eğer Olivia'yı ekiplerine katmayı başarırsa, sizin için iyi bir gelecek gözükmüyor."
"Fal kurabiyesi gibi konuşmayı bırak Kâhin. Benden gidip o kadını etkilememi ve kendi tarafımıza çekmemi mi istiyorsun?" diye sordu Masher.
"Kendine olan güvenin takdire layık Antony ama bu işi sen beceremezsin. Peter'ın halletmesi lazım."
"Ne! Ben varken..."
"Sakin ol Masher. Neden bu kadar istekli olduğunu anlamıyorum" dedi Mona sinirli bir sesle.
"Ben yani şey, grubun iyiliği için..."
"Eminim öyledir" diyerek güldü Kâhin.
Masada yemek yiyenlerin de gülüşlerini saklayamadıkları ortadaydı. Peter ciddi bir şekilde sordu. "Anladım Kâhin. Doktoru nerede bulabilirim?"
"Mercy hastanesinde çalışıyor. Bugün öğlene kadar orada olacak ama sonrasında Jake ile buluşmak için erken ayrılacak. O gitmeden fikrini değiştirmelisin."
"Tamam Kâhin, teşekkürler."
"İşte bilginin gerçek değerini bilen biri" dedi Kâhin ve telefonu kapattı.
Kara soru sorar gibi Peter'a bakıp, başıyla kendisini takip etmesini istedi. Peter birkaç saniye oyalanıp, kızın arkasından masayı terk etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Bilim Kurgu70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...