#9-Gizli koruyucu

1K 91 25
                                    


Özet: Masher kendisine yardım eden ajanı bulmak ister. Bu yüzden ara sıra motelden gizlice uzaklaşıp adamı soruşturur. Mona gizlice Masher'ı izler ve adamı beraberce yakalarlar. Adam konuşmaya isteklidir ama daha müsait bir zamana gerek duyar. Gizlice görüşmek için plan yaparlar. Jake Speedman laboratuvar için Olivia Gurrera'yla anlaşmaya çalışacaktır. Peter danışmaya gidip Sam'le konuşur. Çıkarken yine zihnine birisinin girdiğini anlar ama direnemez.

*** Yeni Bölüm ***

Peter zihnine giren kişiye karşı direnmemişti. Zihnine akan bilgilerin çokluğu karşısında şaşırsa da dayanmaya çalıştı.

"Merhaba Peter."

"Kimsin, neden benimle uğraşıyorsun?"

"Kim olduğumu zamanı gelince öğreneceksin. Seninle dost olmak istiyorum."

"Görmediğim insanlarla dost olmam."

"Beni göremezsin Peter ama ben seni görebilirim."

"Bilmece gibi konuşmaların arkasına saklanma. Bana gönderdiğin görüntüler neyle alakalı? Birkaç görüntü dışında diğerlerini hiç görmemiştim."

Gizemli ses cevap vermedi. Peter zihnine akıtılan görüntüleri düşündü. Tesisle ilgili bazı görüntüleri hatırladı. Fakat diğer görüntüler çok farklıydı. Şiddet içeren sahneler Peter'ın midesini bulandırdı.

"Ne istediğini söyleyecek misin gizemli kişi? Bana adını söylemediğin için sana gizemli kişi diyeceğim."

"Fark etmez Peter, isimlerin önemi yok. Seninle bir anlaşma yapmak istiyorum."

"Şeytanla anlaşma yapmam" dedi Peter.

Gizemli ses kahkaha attı zihninde. "Kâhin bunu duysa eminim o da gülerdi."

"Kâhin'i tanıyor musun?"

"Elbette tanıyorum. Bütün Zihin Efendileri onu tanır."

"Fakat bize yüzünü göstermiyor."

"Zamanı gelince gösterecektir. Anlaşmamıza ne dersin?"

Peter güvenmediği birisi ile anlaşmak istemiyordu. Fakat bu kişi çok güçlü bir Zihin Efendisi olmalıydı. Ona karşı ne kadar direnebileceğinden emin değildi.

"Neden istediğin şeyi zorla yaptırmıyorsun? Gördüğün gibi sana direnecek gücüm yok. Beni istediğin gibi kontrol edebilirsin."

"Bu iş öyle yürümez. Senin isteğin ve iraden gerekli" dedi gizemli ses.

"O zaman ne istediğini söyle ve düşünmem için zaman ver."

"Ne istediğimi daha sonra söyleyeceğim. Bir dahakine direnme, canını yakmak istemiyorum dostum."

Ne zaman dost olduk diye düşündü Peter. Gizemli sesin hâlâ zihninde olduğunu ve duyabileceğini unutmuştu.

"Çok yakında sen de bana dostum diyeceksin Peter, sana reddedemeyeceğin bir şey teklif edeceğim."

"Eminim karşılığında ruhumu isteyeceksin ama vermem."

Kahkaha atan gizemli ses, Peter'ın zihninden çıktı. Yaşadığı olayın gerçekliğinden şüphe eden Peter, Sam'e dönüp baktı. Deli onun kendisine baktığını görünce, burnuna soktuğu parmağını geri çekip, "gerçekten yemeyecektik" dedi.

Sam'in tasasız haline imrenen Peter, "keşke bizimde peşimizde birileri olmasa da, rahatça yaşayabilsek" dedi.

Odasına doğru giderken, gizemli kişinin kendisinden ne isteyebileceği hakkında düşünmeden edemiyordu.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin