#12-Masher'ın fikri

889 105 40
                                    

Özet: Kâhin grubu arayarak Olivia Gurrera ile ilgili bilgi verir. Peter'dan kadını ikna etmesini ister. Mona yardım için Peter'la gitmek ister. Jake'in yanına yardımcı olarak Kane adında insan azmanı bir ajan verilir. Peter ve Mona, Olivia Gurrera ile görüşürler. Peter kadını ikna etmeyi başarır. Olivia'nın yanından çıktıklarında iki ajanla karşılaşırlar.

*** Yeni Bölüm ***

Kolu istem dışı havaya kalkan ajanın ateşlediği mermi tavana saplandı, ardından ajan yere yığıldı.  Mona ve Peter şaşkınlıkla birbirlerine baktılar.

"Bunu ben yapmadım" dedi Mona.

"Biri bize yardım etti. Fakat kim?"

Mona şüpheli birileri var mı diye etrafa göz attı. Personel olağan şekilde işlerine bakıyordu. Kimse yerde yatan iki ajanla ilgilenmiyordu.

"Sence de garip değil mi?"

"Evet Peter çok garip ama durup diğer ajanların gelmesini beklemeyeceğim."

"Haklısın haydi gidelim."

Mona ve Peter hastaneden ayrılırken, arkalarından bakan adamı görmediler. Ajanlar hastaneyi ve Olivia'yı gözaltında tutuyorlardı. İlk ekip başarısız olunca, onları bulan diğer ekip derhal merkeze haber verdi.

"İki ajanımız indirildi. Tekrar ediyorum, iki ajanımız indirildi. Lütfen tavsiyede bulunun."

"Burası merkez, doktoru kontrol edin ama ürkütmeyin. Ajanlarımızı almaları için ekip gönderiyoruz."

Emirleri alan ikinci ekip, Doktor Gurrera'nın hastanede olduğunu onaylayıp merkeze bildirdiler. Yaklaşık on beş dakika sonra, Jake ve Kane hastaneye geldi.

"Kane çok dikkat çekiyorsun, biraz uzaklaşabilir misin?"

Adama ters bir şekilde bakan Kane, Jake'den birkaç metre uzaklaştı. Jake eliyle daha uzağa gitmesini işaret edince, Kane yumruğunu sıkıp diğer eline sertçe vurdu. Jake adamı kızdırmamak için daha fazla ısrar etmedi.

Olivia'nın kapısını çalan Jake, kadının cevabıyla içeri girdi.

"Merhaba Olivia, harika görünüyorsun."

Olivia bir süre önce öğrendiklerinin doğruluğunu anlayıncaya kadar, oyuna devam etmeye karar vermişti.

"Teşekkür ederim Jake. Beni şımartıyorsun."

"Seni kaçırmaya geldim."

Kadın bir an gerçekten kaçırmayı kastettiğini düşünüp panikledi. Jake kadının ifadesinden yanlış anlaşıldığını fark edip hemen toparladı.

"Yani seni bu stresli ortamdan kaçırıp, rahatlayacağın bir yere götürmeyi düşündüğümü söylemek istedim."

Kadın gözle görülür bir şekilde rahatlamıştı.

"Yaklaşık yarım saat önce seni görmeye birileri geldi mi Olivia?"

Kadın yalan söylerse fark edileceğini düşündü. "Evet iki kişi geldi."

"Ne istediler?"

"Hatırlamıyorum. Sanki konuştuklarımızı unutmuş gibiyim. Kafam karıştı. Sen onların geldiğini nereden biliyorsun?"

Kadının tepkisinden gelen telepatların konuşmayı unutturdukları sonucuna varan Jake, kadını rahatlatmayı istedi.

"Seni korumak için iki kişi bırakmıştım, onlara saldırmışlar."

"Aman tanrım, adamların iyi mi?"

"Evet sanırım düzelecekler. Seni uyardığım tehlikeli insanların, sana geleceklerini tahmin etmiştim. Bu yüzden koruma koymama kızmadın değil mi?"

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin