2-Mona ile tanışma

29.1K 821 157
                                    

Multimedya da Masher...

"Peter'le beş senedir görüşmüyorum ama bu süre içinde kendini ne kadar geliştirdiğini gördüm. Benim insanlar üzerindeki etkimi bastırabildiği gibi zihnine girmemi de engellemeyi başardı. Nasıl olabilir bu? 5 sene önce gücü bana denk bile değildi ."

Bu düşüncelerle ilerleyen Masher aniden durdu ve çevresine bakınmaya başladı.

İlgisini çeken bir zihin olmuştu. Yoklayamadığı, içine giremediği ilgi çekici bir zihindi. Peter'in ki olmadığı aşikardı. Çünkü giremese de onun Peter'in zihni olduğunu anlayacak kadar bilgiye ulaşabiliyordu. Oysa bu zihin bambaşkaydı, yeniydi, hem kapalı hem açık gibiydi. Çevresine bakınmaya devam ederken O'nu fark etti.

Aydınlık gökyüzünde karanlık bir nokta gibiydi. Tüm erişebildiği zihinler birer ışık gibi parlarken, onun erişilemeyen zihni kapkaraydı.

Koyu renk saçlarının çevrelediği muhteşem güzellikte ki yüzüyle ve deniz mavisi gözleri ile Masher'i etkilemeyi başarmıştı. Tabi ki sadece güzelliği değil erişilmez olmanın verdiği rahatsızlık Masher'in dikkatini çekmişti.

Gözleri Masher'in yakışıklı yüzünde gezindiğinde adamın rahatsız olmuş gibi gözlerini kaçırdığını gördü. Deminden beri kıza gözlerini diken adam fark edildiğini anlayınca göz temasından kaçınmıştı. Sonra kendine güveni gelmiş gibi direk o güzel mavi gözlere odaklandı.

Kızın yanına doğru yürümeye başladı.

"Ne düşündüğümü okuyabiliyor musun?" dedi Masher kızın yanına geldiğinde.

"Bu yeni kız tavlama metodun mu?" diye soruyla cevap verdi kız gülümseyerek.

Mahser kızın kendi zihnini okuyup okuyamadığını anlayamadığı için zihninden kızla birlikte geceyi geçirme fikrini geçirdi. Eğer zihnini okuyabilirse en kötü ihtimalle bir tokat yiyeceğini bilerek bekledi. Kızın davranışlarında en ufak bir farklılık oluşmadığını görünce şaşkınlığı daha da arttı.

"Gerçekten ne düşündüğümü okuyamıyorsun değil mi? "

"Bu şaka fazla uzadı" dedi kız ve arkasını dönüp gitmeye yeltendi.

"Dur!" bu söz bir emirden çok yalvarma gibi geldi kıza. Yavaşça arkasını döndü ve mavi gözlere baktı. Hem karanlığı hem de duygularını gördü o gözlerde.

Masher kızın gitmesini istemiyordu. Bu farklı insan ruhunda fırtınalar oluşturmuştu. Köle yapamadığı bu kızın hayatından çıkıp gitmesini istemiyordu. Gerekirse yalvaracak kadar çaresiz gözüküyordu ve kız bunu anlamış gibi sakince karşısında bekliyordu.

"Benim adım Masher"dedi adam.

"Bende Mona, memnun oldum"

"Kabalığımı affet lütfen, bu ilk kez başıma geliyor"

"Yani ilk kez mi benim kadar güzel bir kızla karşılaşıyorsun" dedi Mona şaka yollu.

"Evet, ilk kez senin gibi bir kızla karşılaşıyorum ama beni şaşırtan güzelliğinden çok, farklı bir özelliğin" dedi Masher. Gerçeği biraz değiştirerek verdiği cevap kızı tatmin etmiş gibiydi.

"Tanışmamız biraz garip de olsa sende beni çeken bir şey var" dedi Mona.

"Sakin bir yere gidip konuşmaya ne dersin Mona"

Yakışıklı yüzünde muzır bir gülümseme oluştu. Hiçbir kadının dayanamadığı gülümsemesini göstermişti kıza.

Mona ufak bir tereddütten sonra kabul etti. Masher'in cazibesine karşı koymak kolay değildi.

*****

Cafede oturdukları süre boyunca Masher boş yere Mona'nın zihnine girmeye çalışıyordu. Yıllardır edindiği kitaplarda böylesine özel birinin varlığından bahsetmiyordu. Kendisi gibi zihinlere hükmedebilen birkaç insanla karşılaşmıştı ama giremediği bir zihin asla olmamıştı. Peter'e danışmayı düşündü ama nefreti merakından daha ağır basıyordu.

Mona karşısındaki yakışıklı yüzün bir an için nefret yansıttığını düşündü. Kısa bir an için bile olsa içinden geçenleri öğrenmek istiyordu. Neden ve kimden nefret ediyordu?

Masher karşısındaki kızı tanıdıkça, hakkında öğrendiği bilgilerin merakını gidermediğini aksine daha çok meraka sürüklediğini fark etti. Sorduğu sorulara açık ve net cevaplar vermesi Mona'nın dürüstlüğünden şüphe etmemesini sağlıyordu. Mona makyaj tazelemek için masadan kalkınca Masher da etrafına göz gezdirmeye başladı. Garsonun zihninde bugün topladığı bahşişlerden memnun olduğunu gördü. Yan masadaki şişman adamın büyük bir şirketin sahibi olduğunu anladı. Adamın zihnine cüzdanındaki paraları kendisine vermesi fikrini itti. Böyle basit oyunlara normalde başvurmazdı ama cafeye geldiklerinde cüzdanını yanına almadığını fark etmişti. Yandaki adam cüzdanını çıkarıp tüm parasını Masher'a uzattı. Tam o sırada Mona lavabodan dönüyordu.

*****

"Ne oluyor burada yoksa bu adamı soyuyor musun kötü çocuk" dedi Mona gülerek. Aslında ne kadar isabetli bir tahminde bulunduğunu bilmiyordu.

Masher yakalanmanın getirdiği huzursuzluğu çabucak üzerinden atıp gülümsedi.

"Arkadaşın bana borcu vardı. Tesadüfen karşılaşınca da vermek istedi" dedi Masher. Adamın zihnine de bu yönde konuşması fikrini itti.

"Evet hanımefendi bay Masher'in dediği gibi oldu" dedi.

"Anladım, öylesine bir şaka yapmıştım ama siz çok ciddiye aldınız"

Mona adamın konuşurken ki ifadesiz yüzünden şüphelense de çok üzerinde durmadı. Hesabı ödeyen Masher'in peşinden cafeden çıktı.

Birbirlerinin numarasını aldıktan sonra ayrıldılar. Masher Mona'yı tekrar görmek istiyordu. Neden zihnine giremiyordu işte bunu çözmeliydi. Peter ve kendisinden başka zihinlere girebilen, temasta olduğu bir kişi vardı; Timothy.

*****

Timothy Masher'i havalı ve güçlü olduğu için severdi. Ziyaretine gelmesine şaşırmış olmasına rağmen mutlu olmuştu.

"Selam Masher, aramana şaşırdım." dedi Timothy.

"Selam Tim. Çok ilginç birisiyle tanıştım ve sırrını öğrenmek istiyorum. Yardım edebilir misin?"

Timothy bir hackerdı, üstelik işinde çok iyiydi.

"Ne lazım Masher? Aradığın şey hakkında bilgim olmalı"

"Tim nereden başlayacağımı bilemiyorum. Bugün çok özel bir kızla tanıştım. "

"Kızlar! Dostum, her biri özel" dedi Timothy iç çekerek.

"Belki senin için öyledir ama bu kızı özel kılan zihnine giremiyor olmam."

"Hay bin kunduz! Bu nasıl olabilir?"

"Bende bunu öğrenmek istiyorum Tim. Bu konuda ne bulabileceksin bakalım" dedi Masher.

O arada kapı çaldı. Timothy beklediğim kimse yoktu gibisinden bir hareket yaptı. Kapıya ulaşıp açtığında ikisininde görmeyi umdukları son kişiyi karşılarında buldular.

-DEVAM EDECEK-

Y.N: Bölümü beğendiyseniz oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Soru 1-Kapıdaki kimdi?

Soru 2-Kızın bu özel durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Cevaplarınızı yorum olarak bekliyorum.

Kelime sayısı: 829

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin