Multimedyada Mona
"Gücüm yok olmuş, zihninize giremiyorum" diyen Peter'in yaşadığı şok yüzünden belli oluyordu.
Masher ve Timothy olanlara anlam veremeden Peter'e bakıyorlardı. Böyle bir olay üçünü de allak bullak etmişti. Zihin efendilerinin güçlerini kaybetmeleri duyulmamış bir şeydi. Masher'ın aklına Mona geldi, bir şey söylemeden kapıya doğru ilerledi. Timothy hala şokta olan Peter'le ilgileniyordu, Masher'in çıktığını fark etmedi.
Masher bir yandan yürüyor, öte yandan Mona'yı telefonla arıyordu. Birkaç çalıştan sonra Mona telefona cevap verdi.
"Bana tüm olanları anlatacaksın değil mi?" dedi Mona selam bile vermeden.
"Anlatacağım, son görüştüğümüz kafede buluşalım" dedi Masher.
"Tamam şimdi çıkıyorum" diyen Mona cevabı beklemeden telefonu kapattı. Masher'ın kafasında sorular cirit atıyordu. Peter'e ne olmuştu, avcı kimdi ve en önemlisi Mona ile Peter'in zihinleri nasıl erişilmez olmuştu.
*****
Kafeye girdiğinde Mona'nın ondan önce gelip oturduğunu gördü. Hızlı adımlarla masaya doğru ilerledi.
"Merhaba" dedi Mona ve soru bombardımanına başladı. "Benim kaçırıldığımı nerden biliyorsun, sen aslında kimsin ve en önemlisi karşılaşmamız gerçekten tesadüf müydü?"
"Sakin ol güzelim, benimde kafamda bir sürü soru var. Birlikte cevap bulmaya çalışacağız. Öncelikle benim kahrolası bir abim var." Dedi Masher nefretle. "Beş yıl aradan sonra onunla karşılaştım ve bu beni çok rahatsız etti."
"Bırak şimdi abini, benden bahsediyoruz burada"
"Tamam oraya da geleceğim ama senin ve Peter'in durumu birbirine çok benziyor. Şimdiye kadar karşılaştığım insanlar arasında çok özel birisin. Şimdi abim de senin gibi oldu."
"Nasıl yani?" diye sordu Mona kafası karışmış bir halde. "Beni özel yapan ne?"
"Belki bana inanmayacaksın ama ben bir Zihin efendisiyim"
"O da nedir?"
"Zihin efendileri özel bireylerdir. Başkalarının zihinlerinden geçenleri okur ve isterlerse onları yönetebilir" dedi Masher, bir yandan bu kadar açıklama yapmaktan rahatsız olmuştu.
"Ya tabi ne demezsin. Sen şu şovlara çıkan adamlar gibi numaralar mı yapıyorsun" dedi Mona alaylı bir şekilde.
Masher sinirlendiğini belli eden bir tavır sergiledi ama kızı inandırmaktan başka çaresi olmadığını da biliyordu.
"İyi izle şimdi Mona. Şu garsonu görüyor musun? Onun zihninden seni çok çekici bulduğunu okudum."
"Bu çok normal" dedi Mona kendini beğenen bir edayla. "Bunu kim olsa bilir. Hala sana inanmış değilim"
"Peki şimdi bu garson sana gelip –Hanımefendi, çok güzelsiniz, size kafemizin spesiyalini ikram etmek istiyorum- diyecek. Bunu ona ben söyleteceğim"
Mona hala inanmayan gözlerle bakıyordu. Garsonun masaya doğru gelmeye başladığını görünce sipariş almaya geldiğini sandı.
"Hanımefendi, çok güzelsiniz, size kafemizin spesiyalini ikram etmek istiyorum" dedi garson. "Ayrıca bu yakışıklı beyefendi ile çok güzel bir çift olmuşsunuz"
Mona inanamayan gözlerle Masher'e baktı.
"Şimdi ikna oldun mu? Yoksa garsonu amuda kaldırayım mı?" dedi Masher gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Science Fiction70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...