Multimedyada Kara ve Tara
Özet: Peter kendine geldiğinde, bunu yapan kişinin Sam olduğundan şüphelenir ama diğerleri buna inanmaz. Miami'ye gelen ikiz kızlar diğerleri kadar kuvvetli olmayan güçlere sahiptirler. Kahvaltı sırasında ikizlerden biri gücünü kullanırken Peter ile karşılaşırlar. Peter onları motele davet eder. MindBlocker'ların geliştirme işlemi başarısız olmaktadır. Jake Speedman sabırsızlanır ama Doktor Cricket'ın elinden bir şey gelmez. Jake başka bir uzman bulmak ister.
*** Yeni Bölüm ***
Peter'ın kızları motele getirmesinin üzerinden on gün geçmişti. Bu süre zarfında saklanmaktan sıkılan Masher, gizlice şehre gidip araştırma yapmıştı. Kendisine yardım eden ajanı bulmak istiyordu. Onu son gördüğü yer olan bara bakmak için bir kez daha gizlice çıkmıştı.
Fakat Mona adamın neler karıştırdığını merak ettiği için peşine takılmıştı. Masher kendisinin fark edilmediğini zannederek şehirde dolaşırken, Mona onu belirli bir mesafeden izliyordu. Adamı gördüğü bara girip, barmene ajanı bir kez daha sordu.
"Bak sana söyledim adamım, aradığın kişi bir daha buraya gelmedi."
Masher adamın doğruyu söylediğinden emin olmak için zihnini taradı. Şüpheli bir şey bulamayınca sinirlenerek oradan ayrıldı. Ara sokakta adamla karşılaştığında, sarhoş halde olmasına rağmen adamın yüzünü ezberlemişti. Belki Timothy'den yardım alırsa, kendisini buldukları gibi adamı da bulabilirlerdi.
Son çare olarak bunu denemeyi düşündü. Aniden yakasını kavrayan biri onu ara sokağa sürükledi.
"Peşimi bırak Speedman."
"Sen! Her yerde seni arıyordum."
Adam Masher'ı tehdit edercesine duvara ittirip üzerine yürüdü. Masher'ın başının dertte olduğunu zanneden Mona, adamın MindBlocker takmış olmasına rağmen zihnine girdi ve durmasını emretti.
Masher neler olduğunu anlayamamıştı. Adam birden donuvermiş gibi hareketsiz kalmıştı. Biraz sonra yanına Mona gelince durumu anladı.
"Beni mi izliyordun?"
"Evet, şüpheli hareketlerin olduğunu inkâr edemezsin.
"Bu da sana beni gizlice izleme hakkı verdi öyle mi?"
"Bu adamı neden arıyordun?" Mona cevabı Masher duymayı bekliyordu.
"Çünkü bana babamı tanıdığını söyledi ve beni ajanlara karşı uyardı."
"Buluştuğumuzda sakladığın gerçek buydu o zaman."
"Evet." İtiraf etmişti ama yine de kadının kendisini izlemesinden hoşlanmamıştı.
"Daha fazla tutamam, taktığı cihaz beni çok yoruyor."
"Bekle" dedi Masher. Uzanıp adamın kulağının üzerine taktığı cihazı kapattı.
"Böylesi daha iyi oldu. Sorularının cevaplarını zihninden alabilirsin."
Masher adamın zihnine girip babasını nereden tanıdığını araştırdı. Adamın adı Sid Surge'dü. Tesiste çalıştıkları dönemden tanışıyorlardı. Babası bu adama ve babasına yardım ederek büyük bir problemlerini çözmüştü. Adam ajan olarak çalışmasına rağmen, Masher ve Peter'ı korumaya çalışıyordu.
Gerisini adamdan öğrenmek için Mona'dan durmasını istedi. Adam uykudan uyanır gibi etrafına bakındı. Mona'yı görünce eli cihazına gitti.
"Hiç tavsiye etmem Sid. Mona'yı tanıdığını ve cihazının onu durduramadığını biliyorum."
"Bak Antony çok dikkat çekiyorsunuz. Eğer Mona üzerimde gücünü kullandıysa, ekranlarda havai fişek gibi belirmiştir. Hemen gitmeliyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Sciencefiction70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...