46-Uzun zaman oldu

3.3K 261 71
                                    

Gergin bekleyişin ardından konvoy'un yaklaştığını gördüklerinde, Masher planı başlattı. Yoldaki sürücülerin zihinlerini etkileyerek kargaşa çıkardı ve yolu tıkadı. Sürücüler aldıkları emir doğrultusunda araçlarını döndürüyor, birbirlerine çarpıp duruyorlardı. Şiddeti düşük olması sebebiyle kazalardan sadece araçlar hasar görüyordu.

Diğerleri, ajanların hareketlerini gözlemliyordu. Nasıl tepki vereceklerini öğrenmek için konvoydaki üç aracın durmasını ve içeriden bir hareket gelmesini umuyorlardı.

Konvoy ilerleyemeyince durmak zorunda kaldı. Fakat araçlardan kimse inmedi. Grubun başarıyla harekete geçmesi için sürpriz saldırı olmalıydı. Araçlardan kimse inmeyince Masher ve diğerleri bir an kararsız kaldılar. Direk saldırı karşısında kayıpları büyük olacaktı. Beklemeye devam ederlerse destek ekibin gelmesiyle büyük tehlike altında olacaklardı.

Peter, Tom'dan yardım istedi, en azından kasklarına rağmen ajanları etkisiz hale getireceklerini umuyordu. Beklediği fırsatı bulan Tom gücünü göstermek için müdahale etti.

Tom'un müdahalesi sonucunda araçların kapıları açıldı ve ajanlar kulaklarını tutarak inleye inleye aşağı indiler. Kulaklarından sızan kan, Tom'un gücünün bir kanıtıydı sanki.

Masher dışında kimse Tom'un yaptığını bilmiyordu. Abisine başıyla tamam işareti verdi ve avcıların saldırması için izin verdi.

Dövüş ustası ve Mary Jane araçlardan inen ajanları etkisizleştirirken, ortada yer alan ve camları koyu renk olan minibüsten hiç kimse inmemişti. İçeridekilerin bu saldırıdan etkilenmemeleri mümkün değildi. Bir tuzak olabileceğini düşündüklerinden kimse yaklaşmıyordu. Tom'un gücüne güvenen Peter öne çıktı.

Olivia'nın bulunduğuna inandıkları araca yaklaşan Peter, Tom'un gücüne rağmen aşağıya inmeyen ajanlar hakkında kötü hislere kapılmıştı.

"Neler oluyor Tom, neden inmiyorlar?"

"Bilmiyorum, araçtaki zihinlere erişemiyorum. Sanki birisi onların zihinlerini koruyor gibi. Bu kadar güçlü küm olabilir, Kâhin'den başkası aklıma gelmiyor."

"Kâhin CIA'in tarafını tutmaz, başkası olmalı."

"Anlayamıyorum, bu Kâhin değilse sadece bir kişi olabilir. Fakat onun öldüğünü sanıyordum."

"Kim o Tom?"

Tom cevap veremeden minibüsün kapısı açıldı, aşağıya inen adam etrafına baktı. Doğruca Peter'in gözünün içine bakarak "uzun zaman oldu Tom" dedi.

Herkes saldırmayı bırakmış, adamdan yayılan güce kapılmış durumdaydılar. Çevresindeki herkesten üstün olduğunu bilen birinin tavırlarıyla dikilen adamın, Peter'a Tom demesi, Masher dışında herkesi şaşırtmıştı.

"Evet, uzun zaman oldu Üstat."

Peter'in ağzında çıkan sözler Tom'a aitti. Üstat diye hitap ettiği kişiye karşı hem saygı, hem korku hissediyordu.

"Bakıyorum kendine yeni beden bulmuşsun, deliden sıkılmış mıydın?"

Üstadın her şeyi bildiğini anlayan Peter, adamın gücünü her zerresini hissettiğinden dolayı, kendi adına konuşmaya çekiniyordu. Fakat Masher'in her zamanki gibi ukala tavırları yerinde durmasını engelliyordu.

"Sohbetinizi bölmek zorundayım, kurtarmamız gereken biri var. Biri şu adamı aradan çıkarabilir mi lütfen?"

Üstat aşağılayan bir bakışla herkese sırayla baktı. "Denemek isteyen?"

Masher adamın kendisinden emin duruşuna rağmen, bir şey yapmadan duramayacaktı. Zihnine saldırırken, adamın en ufak zorlanma belirtisi göstermeden kendisini dışarıda tutması, Masher'i endişelendirmişti.

Avcılar bir şeylerin ters gittiğini anlamışlardı. İnsan azmanı adamın üzerine atılıp, bir böcek gibi ezmek için yumruklarını kaldırmıştı.

Adam arkasını bile dönmeye gerek görmeden avcıyı durdurdu. İnsan azmanı yumruğu havada kalakalmıştı, gözlerinde çaresizlik okunuyordu.

"Başka denemek isteyen yoksa size olacakları anlatayım" dedi Üstat. "Amacınıza ulaştınız ve konvoyu durdurdunuz. İçerideki rehineyi almanıza izin vereceğim ama sonuçlarına katlanacaksınız."

Sözünü bitirdikten sonra minibüsün içerisinden başı siyah bezle kapatılmış birinin inmesini sağladı. Kukla gibi hareket ederek ilerleyen ve adamın yanında duran yüzü örtülü kişi kaderine razı olmuşçasına sessizce bekliyordu.

Üstat bir süre çevresindeki insanları süzdü ve ardından Peter'a dönüp, "tekrar görüşeceğiz Tom, bu küçükleri incitmek istemiyorum. Beni tanırsın gereksiz kargaşalardan hoşlanmam."

"Evet üstat, bize merhamet ettiğin için teşekkürler."

Peter'in ağzından çıksa da herkes Tom'un konuştuğuna emindi. Üstat yürüyerek uzaklaşırken hiç kimse onu takip etme cesaretini gösteremedi.

Başı kapatılmış kişi ortada kalmıştı, Masher yanaşıp, "merak etme Olivia, seni kurtardık" dedikten sonra bezi çekip çıkardı.

Kumaşın altındaki kişi Olivia değildi. "Kandırıldık!" diye bağırdı Masher. "Olivia konvoylarda değilmiş, Clark bizi aldatmış."

"Sanmıyorum" dedi Peter. "Bence onu da aldattılar ve başı şimdi büyük dertte."

Gruptaki herkes şimdi ne olacağını merak ediyordu.

O sırada operasyon merkezinde uydu görüntüleri ile ikinci konvoyun saldırıya uğradığı görüntülenmişti. Helikopterler destek için yola çıkmışlardı. Shaun Mendelson tüm sakinliği ile operasyonu komuta ediyordu.

Uydu görüntülerinde trafiğin tıkandığını ve ajanların saldırıya uğradığını görmüşlerdi. Minibüsten önce birisi inmişti, ardından da rehine zorlama olmadan aracı terk etmişti. Mendelson detaylarla ilgilenmiyordu, görmek istediği şeyleri görmüştü.

Planladığı gibi Clark tuzağa düşmüş ve düşmanla işbirliği yaptığı ispatlanmıştı. Gizli bilgileri ulaştırdığı aşikar olduğu için kaçacak bir yeri yoktu. Mendelson odadaki ajanlara emir verdi, "düşmanla işbirliği ve casusluk suçlamasıyla, başkan yardımcısını tutuklayıp hücreye koyun."

Clark başına gelecekleri kabullenip direnmedi. En azından gençlere bir şey olmamıştı, bu da adamın tek tesellisiydi.

Olivia'nın yerine konulan ajana çip takıldığı için zihnine giremiyorlardı. Şiddet kullanarak sorgulamanın işe yaramayacağını düşünen Masher, "destek gelmeden geri çekilmeliyiz, hızlı hareket etmemiz gerek" dedikten sonra yoldaki araçların kenara çekilmesini sağladı ve yolu açtı.

Üstat'ın gidişinin ardından Tom derin düşüncelere dalmıştı. Yıllar önce öldüğünü düşündüğü kişi kanlı canlı karşısına çıkmıştı. Yeryüzünde Kâhin ile başa çıkacak kadar güçlü sadece bir kişi vardı, o da üstattı.

Fakat üstadın bu kadar sene sonra ortaya çıkmasının ardında yatan nedenleri merak etmemesi mümkün değildi. Kâhin'e kıyasla, Üstat Tom'a daha yakın davranırdı. Bu sebepten ötürü, her zaman saygı duyduğu üstadın öldüğü haberine çok üzülmüştü. Fakat şimdi yaşadığını öğrendiği bu kişi ile eskiden olduğu gibi yakınlaşmak için her şeyi yapmaya hazırdı.

Grup aldatılmış olarak eli boş dönerken, Clark'ın akıbetini düşünen sadece Peter'dı.

-DEVAM EDECEK-

Yayımlanma tarihi: 19.06.2015

Soru 1: Clark bu işten sıyrılabilecek mi?

Soru 2: Sizce üstat iyi mi yoksa kötü bir karakter mi?

Soru 3: Olivia'yı kurtarmayı başaracaklar mı?

Kelime sayısı: 850

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin