#6-Zarflar

1K 94 22
                                    

Özet: Beraber saklanmaya karar verdiklerinde Kâhin bir adres gönderir. Bu adrese gittiklerinde eksi bir motel ile karşılaşırlar. Sam adında deli bir adam işletmektedir. Kâhin'in dostu olduğunu söyler. Her biri odalarında kendi adlarının yazılı olduğu zarflar alır ve bedenlerine uygun kıyafetler bulurlar.

*** Yeni Bölüm ***

Mona kendi adının yazdığı zarfı açtı. İçerisinde kendisini evlat edinen aile ile ilgili bilgiler vardı. On altı yaşındayken ailesinin geçirdiği kazanın resimlerini görünce gözleri yaşardı. Masher kızın yanına yanaşıp sarıldı.

"Ne oldu Mona? Seni bu kadar üzen nedir?"

"Ailemin kazası. Kâhin kazanın resimlerini ve ailemin bilgilerini bırakmış."

"Sadist mi bu adam? Sana acı çektirmek için mi bu kadar uğraşmış" diye sinirlendi Masher.

"Hemen yargıya varmayın" dedi Peter. "Başka bir şey yok mu zarfta?"

Mona zarftaki tüm kâğıtları çıkarıp baktı. Kâğıtlardan birinde, ailesinin kendisini evlat edinmesinin şans olup olmadığını soran bir yazı vardı. Mona düşünmeye başlamıştı. Hatırlamak için çok küçüktü ama Zihin Efendisi olması sayesinde, hafızasındaki eski bilgilere ulaşabiliyordu.

20 Yıl önce

"Çok şanslısın Jane" dedi müdire hanım.

"Neden?"

"Özellikle seni isteyen bir aile var. Sebebini bilmiyorum ama seninle çok ilgililer."

"Peki" dedi küçük kız. Ailesinin kendisini seçmesinin sebebini merak etmişti ama çocuk aklı ile üzerinde çok durmamıştı.

Günümüz

"Tesadüf değildi Masher."

"Nedir o?"

"Ailemin beni seçmesi tesadüf değildi. Özellikle beni istemişler. Kâhin bunu biliyor."

"Başka bir şey var mı kâğıtlarda?"

"Evet, biyolojik babanı tanıyorum yazıyorum. Masher öz babamı bilen birisi var. Belki onunla tanışabilirim. Beni neden terk ettiğini öğrenmek için yıllarca bekledim."

Masher kıza sarılıp teselli etmeye başladı. Mona çok güzlü bir Zihin Efendisi olsa da içten içe kırılgan bir yapısı vardı. Ailesi hakkında bilmediği bilgilere birden kavuşması, güçlü görünen savunmasını indirmişti.

"Neredesin Kâhin" diye bağırdı Mona. "Gelip bana gerçekleri anlatmalısın. Kendini neden gizliyorsun?"

Sam bağırışlar üzerine koşarak geldi. "Ne oldu güzel kız? Kâhin'i neden çağırıyorsun?"

"Sam onun dostuysan gelmesini iste. Sormam gereken şeyler var."

"Biz elimizden geleni yaparız güzel kız. Sen üzülme yeter ki."

Sam'in samimi tavırları Mona'yı etkilemişti. Gözyaşları içinde odasına girdi. Simon elindeki zarfa bakıyordu. Belki de hiç bilmek istemeyeceği şeyleri öğrenecekti. Bunlarla yüzleşmeye hazır değildi. Zarfı açmadan içeri girdi.

Masher, kızın odasına girip girmemekte tereddüt etti. Sonra biraz zamana ihtiyacı olacağını düşünüp kendi odasına geçti. Peter elindeki zarfı açmaya karar vermişti. Çıkacak her şeye hazırlıklı olduğunu düşünüyordu ama içinden çıkan yanmış ceset resimleri yüzünden midesi kalktı. Anne ve babalarının ölümüne yol açan yangında, cesetleri görmelerine izin verilmemişti.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin