14-Mona'nın gücü

6.4K 360 39
                                    

Hastane odasını dolduran silahlı adamlardan biri, elini kulağına bastırmış görünmeyen birisi ile telsiz görüşmesi yapıyordu.

Mona ve Peter hazırlıksız yakalanmanın getirdiği şaşkınlıklarını yavaş yavaş üzerlerinden atıyorlardı. Birbirlerine bakıp bir çıkış yolu bulmak için sessiz anlaşma gayreti içerisindelerdi.

Peter Mona'nın zihnine girebiliyordu. Zihninden ona sakin kalmasını söylüyordu. Koridorlarda ulaşabildiği zihinlerle temas kurup, yardıma gelmelerini istemekti düşüncesi. Odaya en yakın zihinden aldığı görüntüye göre, kapının dışında da iki kişi vardı. Bu adamların, kendilerine engel olabilecek kişileri gözünü kırpmadan öldüreceklerinden emin olunca, bu plandan vazgeçti.

Mona'nın zihnine düşündüklerini aktarıp, başka yapabileceği bir şey kalmadığını belirtti. Mona Peter'in zihnine girip delirmesini istemediğinden, sessizce fısıldayarak bir şey deneyeceğini ama önce Peter'in kendi zihnine kuvvetli bir kalkan koymasını istedi.

Yaralı adam, kızın neyi deneyeceğini tahmin etti. Belki işe yarar diyerek tüm konsantrasyonu ile zihin kalkanına odaklandı.

Mona Peter'dan olumlu sinyali alınca, tüm gücünü adamlara yöneltti. Önce işe yaramamış gibi gözükse de adamların kulaklarından kan sızdığını görüp, daha fazla ittirdi. Adamlar acı içinde kıvranmaya başladılar. İçerdekilerin çığlıklarını duyan diğer adamlarda içeri girmişti.

Mona son kalan gücünü de kullanarak, onları da etkisizleştirdi. Ardından yere yığıldı. Peter tutmaya çalıştıysa da yaralı bacağı engel olmuştu.

Siyah takım elbiseli adamlar yere düşmüş, acı içerisinde kıvranıyorlardı. Koridordan geçen hastalar ve hemşireler kapısı açık odaya kafalarını uzatıp, neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.

Peter, Mona'nın yardıma ihtiyacı olduğunu bağırıp destek isterken, içeri giren iki hemşire kızı kaldırıp Peter'in yanındaki boş yatağa uzattılar.

Onlar gerekli kontrolleri yaparken, Peter'da çekmecedeki cep telefonuna uzanmış ve kardeşini aramıştı. Olan biteni tam anlatamadan, Masher telefonu kapatıp hastaneye doğru yola çıkmıştı.

*************

Masher hastaneye vardığında, Mona hâlâ kendine gelememişti. Odadaki silahlı adamların silahlarına güvenlik el koymuş ve adamları sedyelerle dışarı taşımışlardı.

Masher kızın yatağına yanaşıp yüzüne düşen saçlarını kenara itti. Baygın halde olmasının sebebini daha net olarak öğrenmek için abisinden olanları dinlemek istiyordu.

Peter yaşadığı olayın inanılmazlığına rağmen, gördüğü şeyleri kardeşine aktardı. Masher kıza döndüğünde yüzünde ciddi endişe izleri görülüyordu.

Hem kızın gücünden etkilenmiş, hem de korkmuştu. Şu ana kadar karşılaştığı diğer Zihin Efendilerinin tümünden, daha etkileyici bir güce sahipti. Kaskların bile durduramayacağı bir güçtü bu.

Kendisini de yıpratmıştı bu güç. Doktor geldiğinde kızın yanından isteksizce kalktı. Doktorun zihnini tarıyor ve Mona'ya neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Doktorun da kafası karışmıştı. Daha önce karşılaşmadığı bir durumdu bu. "Özetle söylemek gerekirse uyanmasını engelleyecek bir durum yok ama şu anda koma halinde. Uyanmasını beklemekten başka yapabileceğimiz bir şey yok" dedi.

***************

Masher bütün gece Mona'nın başucunda beklemiş, o güzel gözlerin bir kez daha kendisine bakmasını ummuştu. Hatta çok inançlı olmamasına rağmen, dua bile etti.

Peter yaşadığı stresten ve kalkan için harcadığı güçten yorgun düşmüş uyuyakalmıştı.

Timothy odaya girip Masher'in yanına geldi. Ses çıkarmamak için zihinlerinden konuşup olanları öğrendi. Kasklı adamları bile devre dışı bırakacak güç karşısında ürkmüş ama Grace'i kurtarmak için bir umut olmasına sevinmişti.

Tüm yaşananlardan sonra, güvenlik güçlerinin sorgulamalarına maruz kalmamak için bir kılıf bulup, görevlileri buna inandırdılar.

Timothy Mary Jane ile irtibata geçip olanları aktardı. Bunları anlatmasının tek sebebi, yeni planda Mona'ya ihtiyacı olmasıydı. Avcıdan, Mona'nın çipini devre dışı bırakan cihazı istedi. Her ne kadar tehlikeli olsa bile, kardeşi için buna ihtiyacı vardı.

Avcı ise arkadaşlarını kurtarmak için ne gerekiyorsa yapmaya hazırdı.

***************

Sabah olduğunda, Mona hâlâ kendine gelmemişti. Masher gitgide ümitsizliğe kapılıyor, eli kolu bağlı durmaktan nefret ediyordu.

Baskın yapan ajanları bulup, onları sorguya çekmek üzere odadan çıktı. Çıkarken Peter'i uyandırıp kıza göz kulak olmasını söyledi.

Ajanları sorduğunda, görevli kadın bir grup ajanın onları sedye ile hastaneden çıkartıp götürdüklerini söyledi. Mona'dan korktuklarından, yeni bir saldırıya girişmemişlerdi.

Masher odaya döndüğünde, Peter'in koltuk değnekleri ile Mona'nın başına dikildiğini gördü. Kendisinin geldiğini bile fark etmediğini anladığında, şaşırtmak için arkasından yanaşırken, abisinin Mona'nın saçlarını okşadığını gördü.

Tüm öfkesiyle Peter'in üstüne yürüdü.


-DEVAM EDECEK-

Y.N: Bölümü beğendiyseniz oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Soru 1: Peter mi Masher mi sizce Mona'ya daha uygun?

Soru 2: Peter'in Mona'ya ilgisi sizce normal mi?

Kelime sayısı : 623

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin