Multimedya da Peter...
Açılan kapıda Peter'i gören Masher'in gözleri nefretle kısıldı. Peter'in zorlukla ayakta durduğunu fark etmeden sordu. "Buraya ne yüzle geldin kahrolası herif?"
Peter cevap vermek yerine, bilinçsizce Masher'in omzuna doğru kendini bıraktı. Bayılan adamı gören Timothy, Masher'in aval aval bakıp Peter'i üzerinden itmeye çalışmasına izin vermeden kendine doğru çekti.
"Yardım et, içeri taşıyalım" dedi. Timothy'nin dediklerini anlamasına rağmen bir an kararsız kalan Masher, baygın haldeki Peter'in bacaklarını tuttu ve çekti. Timothy boş bulununca Peter'in kafası zemine çarptı. Masher'in yüzünden bir gülümseme geçtiyse de çabucak kayboldu.
"Tuttum işte, sende omuzlarında tut" dedi Masher.
Beraberce taşıyıp koltuğa uzattıkları adam hiç tepki vermeden yatıyordu. Timothy mutfağa gidip su dolu tas ve bez ile geri döndü. Peter'in alnına ıslattığı bez ile kompres yapmaya başladı. Tepesinde dikilen Masher'in baygın kardeşine sinirli bir şekilde baktığını görmesine rağmen, soru sormamanın hayrına olacağını anladı.
"Kahrolası herif benim burada olduğumu bile bile geldi ve üzerime yıkıldı. Hele bir uyansın hesabını soracağım" diye söylenen Masher diğer koltuğa doğru ilerleyip oturdu.
İnleyerek kendine gelmeye çalışan Peter, Masher'in son sözlerini duymamıştı. Timothy Peter'e "Dostum kendine geldin mi? Nerede olduğunu hatırlıyor musun?" dedi.
Peter elini alnına götürüp ıslak havluyu çekti ve doğrulmaya çalıştı. Masher bir anda ayağa fırlayıp karşısına geçti. Öfkeyle kısılmış gözleri ile Peter'e baktı ve aniden şaşkınlıkla yerinde sallandı.
"Timothy, Peter'in zihnine giremiyorum"
"Olabilir, senden güçlüyse seni engelleyebilir" dedi Timothy.
"Anlamıyorsun Peter'in zihni karanlık, erişilmez bir duvar. Tıpkı şey gibi..." derken aklına aniden gelen ismi söyledi. "Mona gibi..."
Timothy önce ne demek istediğini anlamamıştı ama o da Peter'in zihnine bakınca olayın garipliğini kavradı.
"Hay bin kunduz, bu nasıl olabilir. Zihninde, Peter'e ait hiçbir bilgi kırıntısı bile algılayamıyorum" dedi.
Masher odada dört dönmeye başladı. Yere bakarak volta atıyor arada "Kahretsin, kahretsin" diye söyleniyordu. Peter, Masher'e dönerek "Sakin ol kardeşim her şeyi anlatacağım yeter ki dur başımı döndürüyorsun" dedi.
Masher sanki Peter hortlamış gibi aniden irkildi, nefretini bile unutarak "Bu nasıl olabilir Peter, zihnin tıpkı Mona gibi" dedi.
"Mona'nın kim olduğu hakkında bir fikrim yok ama başıma gelenlere inanamayacaksınız"
Her ikisi de Peter'e dikkatlerini vererek anlatacağı şeyleri merakla beklemeye başladılar.
*****
"Seninle karşılaştıktan sonra" diye söze başladı Peter. "Etkilediğin insanların zihinlerini dikkatle tarayınca, hepsinin yüzme bilen insanlar olduğunu ve onları ölüm yerine banyo yapmaları için nehre sürdüğünü anladım."
Masher yaramazlık yaparken yakalanmış çocuk gibi gözlerini kaçırdı. Kötü adam gibi görünmeye çalışıp da kavanozdan kurabiye çalmış çocuk statüsüne indirgendiğini hissetti. Tam bir şey söyleyecekti ki Peter devam etti.
"İnsanların zihinlerine, ait oldukları yere dönmeleri fikrini ittikten sonra bende kendi yoluma gitmek için arkamı döndüm ve orada en kötü kabusumla karşılaştım. AVCI ile"
"Avcı mı?" dediler her ikisi de aynı anda.
"Başında son teknoloji ürünü bir koruyucu kask vardı. Zihnine giremiyor hiçbir fikri ittiremiyordum. Elindeki elektroşok tabancası ile beni etkisiz hale getirdi."
Masher artık Peter'e olan nefretini unutmuş, kendi başına da gelebilecek bu olayın tüm detaylarını öğrenmek için sabırsızlanıyordu.
"Kendime geldiğimde sert bir zemin üstünde yatıyordum." Diye anlatmaya devam etti Peter. "İki kişinin konuşmasını duyuyordum. Şöyle diyorlardı:"
"Operasyon başarılı geçti mi?"
"Evet ama sonuçlarını söylemek için gözlem yapmamız şart."
"Tamam uyanınca hücreye alın ve başına nöbetçi dikin. Nöbetçinin kask takmış olmasına dikkat edin"
"Adamların ayak sesleri uzaklaşmaya başlayınca yattığım yerden doğrulup ayaklarını sarkıttım" dedi Peter. "Üzerinde yattığım zemin metal bir sedyeydi. Kapıya ilerleyip dikkatli bir şekilde odadan çıkıp oradan uzaklaştım."
"Yani diyorsun ki seni kaçırma zahmetine girmiş bir Avcı, elini kolunu sallaya sallaya gitmene göz yumdu" dedi Masher sinirlenerek. "Bu çok saçma, adam senin gitmene izin vermiş çünkü seni takip edip bizim türümüze ulaşmak istiyordur."
Timothy bir anda bilgisayar ekranlarına dönerek çevreyi kontrol etmeye başladı. Her şey sakin gözüküyordu. Çevreye yerleştirdiği alarmların hepsini en hassas noktaya ayarladı. Peter'in evine gelirken kodu bildiği için alarmları çalıştırmadığını anlamıştı ama gene de garanti olsun diye kodu değiştirdi.
"Avcı ya senin kaçtığını fark etmedi yada başka bir planı var" dedi Timothy.
Masher onlardan uzaklaşıp telefonu eline aldı ve Mona'yı aradı.
*****
"Mona nasılsın?" dedi Masher sesindeki gerginliği saklamaya çalışarak.
"Selam Masher beni özlediğin için mi aradın "
"Tabi seni özledim ama..." dedi Masher bir yandan kafasındaki soruyu nasıl dile getireceğini düşünüyordu. "Mona, şimdi soracağım soru sana garip gelebilir ama lütfen doğru cevap vermeye çalış lütfen"
Mona'nın cevap vermesini beklemeden konuştu "Acaba hiç kaçırıldın mı?" Sorunun garip olmasından kaynaklanan kısa süreli bir sessizlik oldu ve Mona'nın cevabı geldi.
"Sen... sen bunu nasıl bilebilirsin ki?" diyen Mona'nın şaşkınlıktan titrek çıkan sesi Masher'in zihninde fırtınalar kopmasına yol açtı.
"Üzgünüm Mona sana her şeyi anlatacağım ama önce ilgilenmem gereken bir sorun var. En kısa zamanda seninle temas kuracağım." Diyen Masher, Mona'nın bir şey söylemesine fırsat vermeden telefonu kapattı.
Peter ve Timothy'nin aralarındaki konuşmayı bırakıp garip bir şekilde kendisine baktıklarını gören Masher, "daha önce telefonla konuşan birini görmediniz mi?" diyecekken olayın ciddiyetinden dolayı bir açıklama yapma gereği duydu.
"Tim, sana daha önce bahsettiğim özel kız vardı ya, işte o da daha önce kaçırılmış."
Peter daha önce kendi aralarında yaptıkları konuşmayı bilmediği için Timothy'nin zihnine girip öğrenmek istedi. Ne kadar konsantre olursa olsun başaramıyordu.
"Gücüm yok olmuş, zihninize giremiyorum" diyen Peter'in yaşadığı şok yüzünden belli oluyordu.
-DEVAM EDECEK-
Y.N: Bölümü beğendiyseniz oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Geldik gene sorularımıza, vereceğiniz cevaplar ile fikirlerimin doğruluğunu ve hikayenin gidişatını kontrol etmek istiyorum.
1-Peter'a ne yaptılar?
2-Mona'nın bu olaylarla bağlantısı nedir?
3-Avcı iyi mi yoksa kötü karakter mi?
Multimedya da Masher...
Kelime sayısı: 864
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Science Fiction70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...