Özet: Maestro gençliğinde idealisttir. İnsanlara yardım eder fakat insanlar nankördür. Maestro insanlara olan inancını yitirip, kendi menfaatleri doğrultusunda hareket etmeye başlar. Kendi gücünü ve sınırlarını keşfeder. Sam ile dostluk kurar ama Kâhin ve Üstadın kardeşi olduğunu öğrenince onu uzaklaştırır. Kâhin ile savaşırken Sam'in zihnini ele geçirir. Kâhin teslim olmayıp savaşa devam edince, Sam arada kalır ve akli dengesini kaybeder. Son kez savaştıklarında Maestro Kâhin'i ele geçirir. Masher'a karşılık takas eder. Masher'i kendi isteğiyle hizmet etmesi için ikna eder. Fakat gerçekten sadık olduğuna emin olmak zorundadır.
*** Yeni bölüm ***
Maestro büyük bir savaşa hazırlanmaktaydı. Masher'ın rolü onun için çok kritik olacağından, önce genç adamın sadakatinden emin olmalıydı. Bir göreve gönderecek, Masher'ın tepkisine ve yaptıklarına göre ona güvenmeye karar verecekti.
Bu görevin sonunda ya Masher gerçekten kötü şeyler yapacak veya yeminini bozup Maestro'ya ihanet edecekti. Eğer ihanet ederse bunun bedelinin sevdiklerine ödetileceğine emin olan Masher, vereceği kararları çok dikkatli seçmeliydi.
Maestro genç adamdan yapmasını isteyeceği görevi seçerken, Masher'ın sınırlarını zorlayacağından emin olmak istedi. "Ya hep ya hiç" diyerek ne istediğini anlattı.
Genç adam kendisinden istenilen şeyin hem imkânsız, hem de uygunsuz olduğunu düşünüyordu. Böyle bir görev intihar saldırısından farksızdı. Maestro görevi reddetmesine razı olmayacağını kesin bir dille belirmişti.
Yanında kalmak ve sevdiklerini korumak istiyorsa, yapması gerekeni, yöntemi ne olursa olsun başarmalıydı.
"Görevin zor ama imkânsız değil."
"Ne demek imkânsız değil. Burada Amerika Birleşik Devletleri Başkanından bahsediyoruz."
"Masher, sonuç olarak onu sen vurmayacaksın, korumaların işini bitirmesi için birazcık zihinsel ittirme yapacaksın."
Maestro o kadar basit bir şeymiş gibi söylüyordu ki, Masher az kalsın ikna olacaktı.
"Bana en azından nedenini söyle Maestro? Neden başkanı öldürtmek istiyorsun?"
"Güç için başka neden olabilir ki? Yerine geçecek olan yardımcısı benim adamım. Ben ne istersem onu yapacak."
Masher mantıklı itirazlar öne sürebilmek için düşünüyordu. "Peki doğrudan başkanı neden etkilemiyorsun?"
"Çünkü zihni korunuyor" dedi Maestro. "CIA tarafından uyarıldığı ve bizden haberi olduğu için çip takmayı kabul etti. Bu yüzden zihnine hükmedemiyorum. İstesem çipine rağmen öldürebilirim. Mona'nın ajanlara yaptığı gibi delirtebilirim de fakat bunu senin yapmanı istiyorum. Böylece bana olan sadakatini ispatlamış olacaksın."
Mona'nın adının geçmesi genç adamı rahatsız etmişti. Sanki aba altından sopa gösteriliyor gibi hissetti. Maestro'nun sevdiklerini tehdit etmesi, başta Mona'yı tehlikeli bir duruma sokuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Ciencia Ficción70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...