Özet: Sid ile buluşan Peter, Simon'ı kurtarmak için Ralph Higgins'ı kaçırmaları tavsiyesini alır. Simon çok güçlü bir Zihin Efendisi tarafından ziyaret edilir. Adam, Simon'ın zihninden moteli öğrenir ve ajanları oraya gönderir. Sam ve Peter moteli son anda terk ederler.
*** Yeni Bölüm ***
Peter ve Sam, tam moteli terk ettikleri sırada, ajanlar motele baskın yapmışlardı. Boş moteli iyice aradıktan sonra, geri dönme emri aldılar. Sam ve Peter diğerlerine yetişmek için acele etseler de, Sam'in arabası arıza yaptığı için geride kalmışlardı.
"Sam arabayı burada bırakıp devam etmeliyiz."
"Fakat o bizim arabamız, onu burada terk edemeyiz."
"Aksi halde yakalanacağız."
"Sen git, biz arabamızın başında bekleyeceğiz. Bize bir çekici gönder."
Peter adamı yalnız bırakıp gitmek istemiyordu ama Sam'in inadı tutmuştu. Ne yapacağını düşünürken Tom bir şey önerdi.
"Zihnini kontrol et ve bizimle gelmesini sağla."
"Mecbur kalırsam yaparım Tom."
"Mecbursun, ajanlar her an gelebilirler."
Peter sonunda ikna oldu ve Sam'in zihnine girdi.
"Efendim motele yakın bir yerde zihinsel güç kullanımı tespit edildi. Kontrol etmek için izin istiyorum."
"İzin verildi Ajan Jones."
Ajanlar araçlara doluşup, tespit ettikleri izi takip etmeye başladılar. Peter gücünü kullandıktan sonra Sam ile yürümeye başlamıştı. Geçen araçlardan birini durdurup binmeyi planlıyordu. Fakat motel tenha bir yerde olduğu için yoldan araç geçme şansı azdı.
"Peter, ajanlar seni tespit etti. Buraya doğru geldiklerini algılıyorum."
"Nasıl? Ben bir şey görmüyorum."
"Zihninle uzanmayı dene."
Peter daha deneyemeden yaklaşan araçların sesini duydu. Ajanlar üç SUV ile gelmişlerdi. Tom'un direnme şansı, Peter'a göre daha fazlaydı.
"Bana bırak Peter."
Peter kısa bir tereddütten sonra kontrolü Tom'a bıraktı.
Araçlarla aralarındaki mesafe elli metreden daha azdı. Tom telekinezi gücünü kullanıp, en yakın aracın yoldan savrulmasına sebep oldu. Dengesini kaybeden araç takla atarak durabildi. İçinden yaralı ajanlar çıkmaya çalışırken, diğerleri araçları durdurup indiler.
Ateş etmeye başladıklarında Tom tüm mermilerin yönünü değiştirdi. Peter geri planda hayranlıkla izliyordu. Ajanlar daha yakından ateş etmek için yaklaştıklarında, Tom ellerindeki silahları telekinezi ile alıp uzağa fırlattı.
En yakın ajan belindeki bıçağı çıkarıp koşarak Peter'a doğru atıldı. Tom iyice yaklaşmasına izin verip tam bıçağı saplayacakken adamı durdurdu. Ajan tüm iradesiyle bıçağı ittirmeye çalışırken, Tom zorlanmadan direniyordu. Diğer ajanlarda yaklaşmaya başlayınca vakit kaybetmemek için bıçaklı ajanın kafasını tutup çevirdi.
İğrenç bir sesle birlikte boynu kırılan ajan yere düştü. Peter zihninden "HAYIR!" diye bağırdı. Tom, "ya onlar ya da biz" diyerek kendini haklı gösterdi. Ajanlar tereddütte kalmışlardı. Karşılarındaki adam kendilerine anlatılanlardan farklıydı. MindBlocker'lar işe yaramıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Science Fiction70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...