51-Grup ayrılıyor

3.2K 218 36
                                    

Üstadın söylediği sözün o an için bir anlamı olmasa da, Masher zamanı geldiğinde büyük bir olayın patlak vereceğini hissetmişti.

Sam'in başına gelenlerden kastını bilmiyordu ama Üstadın Kâhin'e kin tuttuğu belliydi. Peter ve Tom, Üstadın tarafını tuttuklarını belli etmişlerdi. Derek de aynı şekilde Kâhin'e düşmandı.

Kâhin bu insanları kendine düşman etmek için ne yapmış olabilirdi? Masher oradan ayrılıp Mona'nın yanına döndü ve gördüklerini anlattı.

Eğer bir taraf seçmeleri gerekecekse beraberce seçmelilerdi. Mona, Kâhin yüzünden koma sırasında kötü olaylar yaşamıştı ama bunun geleceği kurtarmak için olacağını anladığı için Kâhin'e karşı kin beslemiyordu.

Üstelik o her zaman kendilerine yardım ediyordu. Bu durumda Mona ve Masher Kâhin'in tarafını tutacaklardı.

Üstatla aralarında ki meselenin aslını öğrenmeden, adamı terk etmemeye karar verdiler. Mona yorulduğunu söyleyip yatağa uzandı. Masher dinlenmesi için odadan çıkmaya hazırlanırken Mona erkeğin elini tutup çekti.

"Senin kollarında dinlenmek istiyorum."

Masher kızın güzelliğine hayran bir şekilde bakarak yanına uzandı. "Tüm bu sorunlar ortadan kalktığında, seninle uzun bir tatile gitmeyi istiyorum."

"Nereye gideceğiz?" diye sordu Mona.

"Seninle her yer benim için tatil olur. Sen seçersin."

İkili bir süredir yaşayamadıkları duygulara gem vurmaktan vazgeçip, birbirlerinin kollarında rahatladılar.

Simon aldığı zihinsel çağrı ile motelin arkasında kuytu bir yere gitti. Daha önce adına casusluk yaptığı kişiye son gelişmeleri aktardı. İşi bittiğinde konuşmayı unutturan bu kişi, Simon'u geri gönderdi.

"İşler ilginçleşiyor, Kâhin ve Üstat kapışırsa meydan bana kalacak" dedi.

Peter, Üstadın Tom'la konuşması tamamlanınca, oradan ayrılarak grubun toplandığı yere gitti. Clark CIA'in misilleme yapacağından endişeleniyordu. Grubun bir an önce moteli terk etmesi gerektiğine inanıyordu.

Uydular ile uzaktan kızılötesi yardımıyla, moteldeki kişi sayısı ve hareketleri takip edilebilirdi. Gerçi ajanlar motele girdiklerini bildirmemişlerdi çünkü zihinlerindeki blokeden dolayı onları görememişlerdi.

Bu Clark'ın içini rahatlatmaya yetmiyordu. Shaun Mendelson'u tanıdığı kadarıyla, bu işin peşini asla bırakmazdı.

CIA komuta merkezindeki Mendelson ajanlarına emir yağdırıyor, grubu hemen bulmaları için bağırıp çağırıyordu. Eğer motele gitmemişlerse nerede saklanıyorlardı?

Moteli gözleyen ajanlar giriş olmadığına dair rapor vermişlerdi. Fakat ajanlara güvenemezdi, karşılarındaki insanlar normal ötesiydi.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin