#13-Jake sorgulanıyor

832 109 25
                                    


Özet: Mona ve Peter görmedikleri gizemli biri tarafından kurtarılır. Jake, Olivia ile konuşmaya gelir ve telepatların onunla ne konuda görüştüğünü merak eder. Masher, Jake'i kaçırmayı önerir. Timothy ve Simon yardım etmeyi teklif ederler. Jake'i kaçırmayı başarırlar ama Kane, Masher'a sert bir şekilde vurup bayıltır.

*** Yeni Bölüm ***

Masher kendine geldiğinde, Jake'in yanında olduğunu görüp şaşırdı. "Ne oldu bana? Jake'i almayı başarmışız."

"İnsan azmanından sert bir yumruk yedin." Simon gülümsemesini saklayamıyordu.

"Bundan bahsetmezseniz sevinirim." Masher çenesini ovuşturarak, "kamyon çarpmış gibi hissediyorum" dedi.

"Küçük bir kamyon boyundaydı o adam."

"Jake'i kim kontrol ediyor?" Masher bayıldığında, Simon kontrolü eline alıp Jake'i arabaya bindirmişti.

"Ben."

"O zaman serbest bırak, onu sorgulamak için vakit kaybetmek istemiyorum."

"Kontrol etsek sorgu daha hızlı olmaz mı?"

"Olur ama onun açık zihniyle başına gelecekleri görmesini istiyorum."

"Sen bilirsin" dedi Simon ve Jake'in zihnini serbest bıraktı.

"Neredeyim? Bana ne oldu?" Jake panik içinde etrafına bakınıyordu.

"Elimizdesin" dedi Masher. Adamın kendilerini tanıdığını bakışlarından anlamıştı.

"Beni hemen serbest bırakın. Başınıza daha fazla bela açmayın."

"Hayır Jake, sen bizim peşimize düşene kadar başımızda bela yoktu. Şimdi bu belayı ortadan kaldıracağız."

"Oteldeki kadına yaptığın gibi mi Antony?" Masher oteldeki kadının kendisi yüzünden ölmüş olabileceğini düşünüyordu ama Jake'in kesin bir dille bunu söylemesini kabullenemedi.

"O bir kazaydı."

"Demek kendini böyle kandırıyorsun." Jake adamın zayıf yerine vurmaya devam ediyordu. "Şimdiye kadar kaç kazaya karıştın acaba?"

"Burada soruları ben sorarım Jake."

"Amca demek yok mu? Nasıl bir aile terbiyesi aldın sen?"

Masher'ın sabrı tükeniyordu. Adamın rahat tavırlarının sadece görüntüden ibaret olduğunu biliyordu ama yine de sinirini bozuyordu.

"Neden peşimizdesin?"

"Adalet için. Sizin gibilerin, insanlara verdiği zararı engellemek ve adil bir dünya oluşturmak istiyoruz."

"Yalan söylüyorsun Jake. Şirketin bizi kullanmak için istediğini biliyoruz."

Kendisini kaçıranların şirket hakkında bir şeyler bilmesi onu rahatsız hissettirmişti. Tüm gerçekleri zihninden çekip alabilecekleri halde, neden sıradan bir sorgulama yaptıklarını düşünüyordu.

"Kafamın içine giremediğiniz için mi bu konuşmaları yapıyoruz?"

"Hayır Jake. Açık bir zihinle başına gelecekleri görmeni istedim. Çünkü şirket peşimizi bırakmazsa, seni serbest bırakmayacağız."

"Kendini kandırma Antony. Şirket için ben gözden çıkarılabilir birisiyim. Beni gözünde çok büyütmüşsün."

"Olabilir ama yine de kendi canını kurtarmak için bir şeyler teklif edebilirsin."

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin