39-Kâhin'in düşmanı

4.2K 327 59
                                    

Mona telefonu adama verdikten sonra, Kâhin'i araması için emir verenin o olduğunu anladı. Kâhin zaten olacakları bildiğinden, telefonla araması için emir veren adamın niyetinden de haberdardı.

Adamın giydiği takımın kaliteli bir markaya ait olduğu bir bakışta belliydi. Füme rengi takım, adamın hatlarına uygun dikilmişti. Mona adamın zevkli olduğunu kabul etti.

Telefondaki konuşmayı duymak için kulak kesilen Mona, adamın gergin olduğunu gözlemledi.

"Sonunda sana ulaşabildim Kâhin."

"Niyetini biliyorum Derek, şimdiden vazgeçsen iyi olur."

Kâhin'in adını bildiğini duyunca bir an afallayan adam, kısa bir duraklamadan sonra, "benimle buluşmanı istiyorum. Yaptıklarının hesabını vereceksin" dedi.

Kâhin sakin bir sesle, "başına gelenler için beni suçlamanı anlıyorum. Yanıldığını söylesem de bana inanmayacaksın. Bir araya gelmemiz senin için iyi olmaz."

"Beni tehdit mi ediyorsun? Arkadaşların elimin altında, hemen gelmezsen neler olacağını bilemezsin."

"Bilirim, çünkü ben Kâhin'im. Yanında ki insanları rahatsız edersen, beni düşmanın yaparsın."

Adam karşısındakini hafife aldığını göstermek için güldü ve telefonu kapadı. Mona'nın endişeli bakışları karşısında, telefonu kıza uzattı.

"Şimdi beraberce Kâhin'i bekleyeceğiz güzelim, hadi odana gidelim."

Mona zihnini ele geçiren adama direnemediğinden, yol gösterir gibi önden ilerlemeye başladı. Arkadaşları başka odada olduğundan, kendi odasında adamla yalnız kalacağından dolayı endişeliydi.

Masher avcıları plana dâhil ettiğinden,  Mary Jane ile birlikte ne yapacaklarını tartışıyorlardı. CIA başkanını veya yardımcısını ele geçirme fikri Mona'dan çıkmıştı. Hacker'in gerekli bilgilere erişmesi ile geriye onlara ulaşmak için ne yapabileceklerini planlamak kalmıştı.

Zihinlerini ele geçirebileceklerini düşünüyorlardı. Çünkü sürekli kaskla dolaşamayacak kadar göz önünde olan insanlardı. Hangisinin korunması daha zayıfsa ona yoğunlaşmaya karar verdiler.

Gözlem yapmak için avcı ve Zihin Efendilerinden oluşan gruplara ayrıldılar. Avcılar planın kas gücünü oluştururken, diğerleri beyin görevini üstlenecekti.

Plan gereği Masher ve Mona, dövüş ustası avcıyla beraber hareket edecekti. Mary Jane'in Masher ile aynı gruba girme çabası Mona'nın kıskançlığı ile sonuçlanacağından, planın selameti için reddedilmişti. Simon ve Peter, diğer iki avcıyla başkan yardımcısını gözlemlemeyi kabul ettiler.

Mona'nın hâlâ gelmemesi üzerine, Masher kızı bulmak için odadan ayrıldı. Diğerleri planın detaylarının ve bilgilerin üzerinden geçmeye devam ediyorlardı.

Masher ilk iş olarak, Sam'in yanına uğrayıp kızı görüp görmediğini sordu.

"Senin güzel sevgilini görmedik" dedi Sam. "Belki odasına gitmiştir."

Deli bile olsa bazen akıllıca tavsiyeler verdiğini kabul eden Masher, aynı şeyi kendisinin neden düşünemediğine hayıflandı.

Mona'nın odasının kapısını tıklattığında içeriden erkek sesi gelmesi üzerine, zihni ile odayı taradı. Algıladığı ama içine nüfuz edemediği bir zihin olmasından dolayı, kapıyı hızla açıp içeri daldı.

"Dur!"

Masher kendisine verilen emir gereği kapı ağzında durdu. İleri hareket edemeden kendisini kontrol eden adama baktı. Daha önce görmediği bu adamın Mona'nın odasında ne aradığını düşündü.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin