Özet: Tom ajanların saldırısını püskürtür. Bu sırada bir ajanı öldürür. Jake kendisine MindBlocker taktırır. Simon'u sorgular ama istediği cevapları alamaz. Bu yüzden Peter'a daha yakın birilerini hedefler.
*** Yeni Bölüm ***
Motelden kaçalı üç gün olmuştu. Bu süre zarfında gözden uzak olabilecekleri yerlerde birer gece kalmışlardı. Higgins'i kaçırma planı şimdi daha fazla risk taşıyordu. Güvenliklerinden emin olamazken, ajanlarla yakın temasa girmek, hiçbirinin işine gelmiyordu.
Simon'ı kurtarma planında da fazla bir gelişme yoktu. Tüm bunlar grubun moralini bozuyordu. Kızlar Tara'yı rahatlatmaya çalışıp, Simon'u kurtaracaklarını söylüyorlardı. Fakat erkekler daha gerçekçi yaklaşımla, ellerinin kollarının bağlı olduğunu düşünüyorlardı.
Kâhin'i arayıp, söz verdiği gibi Simon'ı kurtarmasını istemeyi akıl eden Masher, kendilerinde adamın numarasının olmadığını hatırladı. Hep tek taraflı bir iletişimleri olmuştu.
"Lanet olsun sana Kâhin. İhtiyacımız olduğunda neden sana ulaş..." sözünü tamamlayamadan Simon'ın telefonu çaldı. Arayanın Kâhin olduğunu tahmin etmek için Kâhin olmaya gerek yoktu.
"Kâhin kulakların mı çınladı."
"Sana da merhaba Masher. Dilin her zamanki gibi sivri."
"Simon iyi mi?" diye atıldı Tara.
"Evet iyi, onun yakında size döndüğünü görüyorum."
"Ne zaman?"
"Biraz bulanık ama bugün içerisinde."
Bu habere çok sevinen kızlar zıplarken, Peter düşünceli bir şekilde sordu. "Oradan nasıl kurtulacak?"
"Orayı göremiyorum. Güçlü bir Zihin Efendisi olaya dâhil olmuş."
"Bunu daha önce de duydum. Güçlü bir Zihin Efendisi'nin şirketle bağlantısı olduğunu mu söylüyorsun? Bize karşı mı çalışıyor?"
"Emin değilim ama öyle olduğunu farz etmeliyiz."
"Teşekkürler Kâhin" dedi Tara. Kız Simon'ın döneceği haberine çok sevinmişti.
Telefon kapandıktan sonra Simon'ın geri dönmesini beklemeye başladılar. Timothy'nin aklına bir soru takılmıştı.
"Bizi motelde arayacaktır, burada olduğumuzu bilmiyor. Onunla nasıl bulaşacağız?"
"Ben motele gider, onu getiririm." Peter'ın çıkışı herkesi şaşırtmıştı. Kendini feda etmeyi önermesi onun lider kişiliğine uygundu ama onda farklı bir hava vardı. Kendinden emin bir şekilde ileri çıkmıştı. Motel ajanların gözetimi altından olmalıydı.
"Ben de seninle geleceğim" dedi Kara.
"Ben de, Simon'ı yalnız bırakamam" diye ekledi Tara.
"Üzgünüm, çok riskli kızlar. Biz başka birini ele geçirmelerine engel olmalıyız. Yalnız gideceğim."
"Ama..."
"Son kararım!" Peter'dan taşan güç kızları susturmuştu. Masher gözlerini kısarak abisindeki bu farklılığı anlamaya çalışıyordu. Mona da bir gariplik olduğunu düşünüyordu. Peter yine liderlik yapıyordu ama sanki daha katılaşmış gibiydi.
Adam yanlarından ayrılınca Masher diğerlerine sordu. "Sizce de Peter biraz garip davranmıyor mu? Üstelik o ajanların elinden nasıl kurtuldu?"
"Ben de aynı şeyleri merak ediyorum" dedi Mona. "Sanki motelden ayrıldıktan sonra başına bir şey gelmiş gibi."
"Ne olabilir ki? Tabii ajanlara yakalanma riskini atlatmasını sayarsak" dedi Timothy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Ciencia Ficción70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...