49-Masher ve Kâhin

3.1K 222 56
                                    

Telefon etmeye karar verdiğinde, Kâhin'in bunu gördüğü için ya kendisini arayacağını ya da telefonu açmayacağını biliyordu. Beklediği arama gelmeyince şansını denemek için aradı. Telefon iki kez çaldıktan sonra kapatacakken karşı taraf cevap verdi.

"Merhaba Antony."

"Merhaba Kâhin, telefonu açmayacağını sanıyordum."

"Son anda açmaya karar verdim. Bana danışmak istediğin bir şeyler mi var?"

"Evet, bir sürü şey var nereden başlayacağımı bilemiyorum."

Kâhin düşüncelerini sıraya sokması için Masher'a zaman tanıdı. Bu süre zarfında Masher'in geleceğine bakmaya karar vermişti. İnsanların bilmediği şey Kâhin'in sadece yakın geleceği görebildiğiydi.

Bu sebeple çok uzun vadeli geleceği göremiyor, buna göre hareket edemiyordu. Masher'ın araması beklediği fırsatı doğurmuştu. Derek, Tom ve Peter ittifakına karşı Masher'ı kendi tarafına çekmek istiyordu.

"Düşüncelerini sıraya soktuysan ilk konuyu ele alalım."

"Peter" dedi Masher. "Tom'la aynı bedeni paylaşmasına neden izin verdin?"

"Kendi seçimiydi, bana düşen Tom'un verdiği sözlere sadık kalmasının güvencesini vermekti."

"Ne sözü verdi?"

"Bunu açıklayamam, kendi aralarındaki anlaşmayı isterse abin sana açıklar."

Masher bu kadar kolay bilgi alacağını zaten ummuyordu. Bir süre çenesini sıvazladıktan sonra ikinci konuya geçti.

"Üstadı biliyorsun, o kimin tarafında? Bize yardım eder gibi görünüyor ama ona tam güvenmiyorum."

"O kişi bir taraf seçmedi, sadece kendi menfaatleri doğrultusunda hareket ediyor. Zaman zaman size faydası dokunsa da ona tamamen güvenemezsiniz."

Masher da aynı fikirdeydi. Üstadın büyük gücü olduğunu biliyordu. Kendi menfaatine uygun olduğu sürece onlara faydası olacaksa, seve seve kabul edeceklerdi.

"Günlükleri kim aldı?"

"İşte günün sorusu" diye dalga geçti Kâhin. "Deneyleri gerçekleştiren doktorlardan yaşayan birilerini bulduğunuz zaman, sorunun cevabını alacaksın. Şimdilik bu kadar genç adam, sonra görüşeceğiz" dedikten sonra telefonu kapattı.

Eğer deney grubundan birilerini bulursa, birçok sırrın çözüleceğine inanıyordu. Kâhin kendisinden beklenmeyecek kadar yardımcı olmuştu. Onun da bir amacı olabileceğini aklından çıkarmamaya çalışan Masher, yakın zamanda tekrar görüşeceklerine dair bir his taşıyordu.

Aldığı bilgileri diğerleri ile hemen paylaşmamaya karar verdi. Fakat Mona'nın öğrenmesini istiyordu. Şu an için güvenebileceği tek kişinin o olduğuna inanıyordu. Kızı dışarıya çağırmak için zihninden mesaj gönderdi.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin